sâmbătă, 20 mai 2023

de Ziua Tatalui

Ziua Tatălui (cunoscuta si ca Herrentag sau Ziua Bărbatului) este un obicei sărbătorit în diferite părți ale lumii în onoarea taților și a paternității. În Germania, Ziua Tatălui este sărbătorită de ziua Înălțării Domnului, adica la 40 de zile de la Paște.
De Ziua Tatalui noi am fost singuri, acasa. Fetele lui Helmut l-au felicitat telefonic iar fetele mele sunt plecate din 17 mai în Antalya în concediu. Mai mult ca atât, vremea nu a fost asa ca în alti ani, sa putem face gratar în curte cum ne era obiceiul. Însa... noi nu ne lasam speriati asa usor! 
Am prajit carnita pe gratarul electric ☺ Am avut piep de pui marinat în ulei de masine, cu curry si crengute de lamâita si doua felii de pulpa de pucel, puse câteva ore în vin alb cu usturoi. Ca garnitura am avut cartofi gratinati, facuti la cuptor, cu smântâna si parmesan adevarat.
Am mâncat fara mari festivitati în sufragerie si am ciocnit câte un pahar cu bere neagra de Weltenburg.
Pentru siesta, am plecat la plimbare... în jurul casei. Pe lânga cartierul nostru trece celebra Via Claudia si de multi-multi ani ne-am propus sa vizitam ruinele castrului roman. Iata ca abia acum am reusit! Si am mai reusit înca ceva ce mi-am dorit anul acesta si din cauza ploilor nu am reusit: sa fac o poza în lanul cu rapitaaaaaa ☺☺☺ Gata, acum ma declar multumita! ☺☺☺

10 comentarii:

  1. Mai mult decat perfect, dupa cum reiese din text si imagini.
    Nu stiu cand voi ajunge intr-un lan de rapita, asa ca ma multumesc
    cu pozele voastre!
    Sa va fie seara frumoasa si o noua saptamana usoara. Si sa vina soarele!
    Pupici, draga Carmen! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah ce am suferit, de cate ori treceam pe lânga un lan de rapita si ori ploua ori tocmai nu ploua dar nu aveam unde sa oprim masina...
      Pupici si o duminica seara placuta, Suzana draga ♥

      Ștergere
  2. Imaginile spun că ați avut un timp petrecut în doi perfect!
    Ultima poză e preferata mea. Mi-a amintit de pozele făcute anul trecut în rapiță!
    O seară frumoasă să aveți! Pupici, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim de gandurile bune ♥
      ma bucur mult ca ti-a placut lanul cu rapita! In fiecare an am facut o poza între florile galbene si anul acesta era cat pe ci sa pierd ocazia ☺ Pupici. O duminica seara placuta, Mihaela draga ♥

      Ștergere
  3. O sărbătorire mai intimă 👍
    Cum este în mijlocul unui lan ?
    Frumoase amintiri 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda... Noi suntem obisnuiti sa fim inconjurati de copii si nepoti in asemenea zile, dar... a fost tare bine si asa.mai linistiti 🤗
      Iubesc galbenul-mustar al rapitei... Iubesc linistea campului in floare 💞
      Pupici😘

      Ștergere
  4. Ce frumos ati sarbatori!!! Imi place asa de mult - efectiv privindu-va ma molipsesc cu buna dispozitie. Si imi place mult si ce prepaparate faceti :D! Faptul ca se mai gasesc lucruri de calitate, si ca poti avea incredere sa iei (si se mai gasesc din fericire in lume, nu au innebunit chiar toti cu profitul.. lol), ma face sa sper in zile si mai bune :D. Ceea ce e foarte bine.

    Si noi avem un castru roman in apropiere de Campulung, pe langa care tot am trecut, dar pe care nu am reusit sa il vizitez (eu cel putin, nu stiu daca ai mei au ajuns sau nu pana la urma) pana acum. :D Cine stie... poate ii vine randul. Ar fi dragut.

    Minunata poza ti-ai facut! Rapita... poate fi in sfarsit fericita :D
    puuuuup!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, ca noi! Locuim aici de 20 de ani si nu am apucat sa vizitam acest castru roman! Si nu este decat la 30 minute de mers pe jos de la noi de acasa ☺ Gata, acum am bifat activitatea ☺ Ah da, si lanul cu rapita este bifat! ☺☺☺
      Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  5. Oooo, dar ce frumuseţi aveţi acolo în jur! bine, şi mâncarea arată bine de tot, dar nu insist cu privitul la ele că e periculos! :D
    Mă bucur că aţi scăpat de ploi şi aţi avut o aşa plimbare frumoasă! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Potecuta draga, Bayern ul are muuulte, multe frumuseti, pe o raza de 150km de casa, avem cultura, turism si natura cat sa vizitam inca 100 de ani sa le vedem pe toate 🤗 te invitam sa te convingi singura 💞
      Cu ploile... Hm,cica reincep la noapte. Dar macar am avut cateva zile ca d vara, ni s au mai luminat privirile 🌞
      Te pup. Numai bine 😘

      Ștergere