miercuri, 17 mai 2023

Macroglossum stellatarum în actiune - Miercurea fara cuvinte S20/23

Particip la "Miercurea fara cuvinte" - tabel de înscriere la Suzana
 

23 de comentarii:

  1. E prima dată când văd această specie de molie!
    Ai fost pe fază să surprinzi momentul! Felicitări!
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut o de multe ori deva lungul anilori, insa e foarte greu de fotografiat, ca are miscari la fel de rapide precum pasarea colibri. Se hraneste din flori cu trompa ascutita direct in mijlocul petalelor, fara sa se aseze pe floare.
      Da, am avut noroc si mai ales, am avut noroc ca nu s a speriat cand m am apropiat cu telefonul😜 cred ca era tare infometata 🦋
      Happy WW Muhaela draga 😘

      Ștergere
  2. fain filmulet! happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut ocazia sa o realitate. E impresionanta cum sta intr-un loc prin forță bătăilor aripilor.
    Ps: după titlu am crezut ca e o floare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, este varianta insecta a pasarii colibri 😘❤️ Happy WW!

      Ștergere
  4. Nu am vazut niciodata asa ceva. Ce noroc ai avut sa poti sa faci
    filmuletul. Multumesc, Carmen!
    Happy WW! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie doar sa fii atenta când iesi în mijlocul naturii :-)
      Happy WW! ❤️

      Ștergere
  5. E o frumusețe, am văzut și eu câteva de-a lungul timpului dar nu aveam niciodată telefonul la îndemână.

    RăspundețiȘtergere
  6. Woow, Carmen, ce noroc să o poţi filma! Ce bucurie să o vedem! Mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ooo, ce iute e! Nu ştiam de gâza asta.
    Ai surprins-o de minune!

    Happy WW! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ma bucur ca acum stii despre ea ♥
      multumesc!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  8. Tocmai voiam sa zic ca este varianta „fluture„a pasarii colibrii (evident ajung la spartul targului :))).
    Ce ma bucur ca ai filmat. este tare dragalasa.
    A vazut si eu de cateva ori :D
    Pupici cu drag
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nciodata nu e prea târziu ☺
      Te pup, happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  9. Felicitări pentru filmare 👍 greu de realizat de aproape...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc ca... am avut telefonul in mana si fluturele nu s-a speriat de mine! ☺ Pupici ♥

      Ștergere