duminică, 28 mai 2023

O tura cu rotilele 🛼

Cred ca au trecut mai bine de 15 ani de când nu m-am mai dat cu rotilele  🛼 
M-a sunat fiica-mea de dimineata si m-a întrebat daca am chef sa facem o tura împreuna ☺ Clar! am zis. Am fugit în pivnita, mi-am cautat patinele, mi-am pregatit rucksacul - sosete, apa si pe când ma gândeam daca o sa am nevoie de protectoare pentru genunchi si coate, a ajuns Raluca la noi. Când mi-a vazut patinele, nu i-a venit sa creada... Zice "Mama, nu vezi ca rolele tale nu mai sunt moi... nu mai seamana deloc a silicon, rotile tale sunt din plastic dur! În plus, una e mai roasa, alta mai înalta...Vaaaai!" Eu zic "Ei lasa, ca doar eu nu sunt profi... la pretentiile mele, merge si asa!" Dar fiica-mea mai precauta a propus sa mergem mai întâi o tura mica prin parc, înainte de a ne aventura pe ruta speciala pentru inlieskates. 
Într-adevar, dupa doar câtiva metri, una din roti s-a spart. S-a spart în cioburi, exact ca o ceasca de ceai! ☺ Le-am aruncat la primul cos de gunoi si am ramas pe alei în cartier - ne-am dat pe rând, cu rolele Ralucai ☺☺☺
Asta seara o sa îmi comand o pereche noua la Amazon-Prime. Vara asta o sa ne dam cu rolele! ☺
<

13 comentarii:

  1. Eu niciodata nu am avut aceasta experienta. Bravo tie.
    Ai avut o 'dovada' despre imbatranirea materialelor!
    Ce frumoase sunt aceste momente cu fetele tale!
    Sa va jucati mereu, ca va sade bine cum zambiti si ne bucurati si pe noi!
    Petrecere frumoasa in continuare, draga Carmen! Pupici si seara minunata!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am învatat sa merg cu patinele, pe când înca nu eram la scoala ☺ Bunicul meu mi-a cumparat o pereche de rotile din inox, cu talpa reglabila, cu roti din rulmenti ☺☺☺ Fiecare patina avea 4 rulmenti - doua în fata si doua în spate - si erau atât de galagioaseeeee! Se prindeau de picior, peste încaltaminte, cu ajutorul unor cureluse de piele. Pe vremea aceea nu existau protectoare pentru genunchi si coate, bunicul ma lega cu o curea pe sub-brate si incerca sa ma sustina sa nu cad. Mergeam în Parcul Carol, în Bucuresti ♥
      Aceste patine le-am avut cred pâna prin clasa a VIII. Apoi nu m-am mai dat cu ele, uite ca trebuie sa o intreb pe Mama daca mai exista patinele mele ☺☺☺ Abia când fetitelor mele le-am cumparat role (de acestea moderne, cu ghetuta si role silentioase), mi-am cumparat si mie. Ele nu erau înca la scoala. Mergeam cât era vara de lunga prin Muzeul Satului-Sibiu! Ce vremuri frumoase!
      Apoi, acum 15-16 ani, ne-am cumparat eu si sotul meu patine cu rotile si patine de gheata. La patinoar pe gheata am fost deseori, cu rolele foarte rar ☺☺☺ Precis si rolelel lui Helmut trebuiesc aruncate, uite char mâine o sa fac ordine în dulapul din pivnita! Doamne cum trece vremea!
      Te pup Suzana. Noapte buna! Numai bine! 😘❤️

      Ștergere
  2. Oho de când nu am mai urcat pe patine! Pentru gheață încă mai am, dar au vreo 30 de ani, mă întreb dacă ar mai rezista. Cu patru roți și care se prindeau peste încălțăminte am avut din plastic, vai câte bube am avut 🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Patinele de gheata vechi, trebuie curatate de eventuala rugina si lama reascutita.. Nici eu nu am stiut 😊 cica nu aluneci de loc daca nu sunt ascutite, ma rog, facut canalul acela special. Patinele mele de gheata au 15 ani dar le folosesc in fiecare an, cel putin de 2-3 ori 😁
      Astea cu role nu le am mai incaltat de 15 ani! Tja... Mi a fost teama la inceput, apoi mi am recapatat siguranta. E ca mersul pe bicicleta sai inotul sau condusul masinii - o data invatat, nu se mai uita niciodata. Dar... Picioarele neantrenate, pit sa dea rateuri 😉😜

      Ștergere
  3. M-am bucurat de vizionarea filmulețului cu rotilele - pe fb ❤️ atâta bucurie ❤️
    Felicitări 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare trebuie sa ne oferim o bucurie, cat de mica, nu conteaza ce, dar cu cat mai multe bucurii mici, cu atat mai mare este claritatea si pozitivitatea gandurilor 🤗 te pup, o saptamana minunata sa ai! 😘💞

      Ștergere
  4. Ce bine mergi, parcă pluteşti. Şi eu am avut din alea de care ai zis în comentariul dat Suzanei. :D Doamne, cum erau! Pe urmă am avut şi din alea normale, cu roţi pe mijloc, dar eu am crescut cu lac în cartier, deci iarna era raiul nostru, cu patinele pe gheaţă. Vara, alergam, nu ne mai prea păsa de patinele cu rotile.
    Zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu merg bine... Piate dupa ce reiau meesul, cateva zile. Momentan sunt crispata,nu imi controlez bratele 😜🤞👍 dar e bine dupa 15 ani. In plus, toata lumea imi face frica, nu care cumva sa cad,ca acolo raman! Ca oasele la varsta mea nu se mai sudeaza fara complicatii... Mda, mieecuri imi sosesc patinele comandate, apoi pot sa exersez 😁
      Asa deci 🤗 ai avut si tu aaemenea patine-dinozaur 🤣😂
      Te pup. O saptamana buna iti doresc 😘

      Ștergere
  5. aaaaaa ce draguuuut!!!! eu am role din 97. :))) sigur rotile au ceva de zis (aveau ele si acum cativa ani cand le-am dat ultima data atentie - atentie ca m-am uitat in cutie pentru ca: au niste roti ceva mai dure pentru mers pe teren pentru role, nu silicon si nu plastic, ceva cauciuc, cred.... si la noi au pus dale pe und ema plimbam... moment pentru care daca voiam sa ma dau cu ele faceam ....... exact asa.. puncte puncte puncte, adica ma bataiam din absolut toate inchieieturile.. haha, plus zgomot).
    Dar nu mergea sa schimbi rotile? :) Eu cred ca asta voi face... dar daca nu mai merge sa le schimb, poate imi iau si eu altele. :D Vedem...
    Am avut si patine de care spui, cu rulmenti. inca le am (teoretic, pentru ca asa aveam si sania.. daca nu mi le-au aranjat ai mei, ca nu au avut loc de ele, inca le am.. si cica sa mai dai pe incredere - ca ei s-au oferit sa le tina la ei.. mda). ale mele aveau legaturile din piele rosie :D. Hihihih.
    Pupici cu drag si abia astept sa ne arati noile achizitii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rotile au fost cele mai bune, la vremea cand le-am cumparat ☺ Si eu m-am gandit sa inlocuiesc rotile, sa cumpar piese de schimb, insa Helmut a râs de mine si azis ca nu se merita munca! In plus, rolele au devenit relativ accesibile, daca as fi cumparat doar rotile, ma costa tot cam atât! Mi-am comandat o pereche exact cum are fiica mea Raluca - sunt pentru hobby si costa 30 de euro! Este super ok!
      Ale tale din '97 sunt cu siguranta deasemenea casabile sau poroase. Nici mie nu mi-a venit sa cred, insa nu te sfatuiesc sa te mai dai cu ele! ☺
      Pupici si ganduri bune ♥

      Ștergere
  6. Eu sunt curajoasă, dar cu rolele și cu motocicleta nu am mers și nu aș merge, pentru că îmi este frică.:))))
    Nu știu de ce! Dar imi este frică și nici măcar nu am incercat măcar.
    Ma bucur pentru voi! Zi frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu motocicleta nici mie nu imi place! ☺ Fratele meu merge de cand are permis, la 18 ani! Pe mine m-a luat de cateva ori si nu imi place deloc!
      Helmut, cand ne-am cunoscut ☺ tocmai voia sa isi cumpere motocicleta (avea automobil, un BMW735) si eu am spus ca nu ma voi urca niciodata pe motocicleta, asa ca si-a schimbat gândurile ☺ A investit cei 3500 € rezervati pentru motocicleta, pentru inelul de logodna (cu safire) si pentru verighetele cu briliante geme ☺☺☺ De cate ori povesteste cu alti barbati despre motociclete, zice - "motocicleta mea... e pe degetele lui nevasta-mea" ☺♥☺♥☺ Mai sanatos,, nu-i asa?! ☺☺☺
      Cu rolele nu mi-e frica, dar de cand se minuneaza toata lumea ca la varsta mea mai indraznesc sa ma avânt, parca ma lasa elanul ☺☺☺ Dra nu renunt! Miercuri sosesc patinele cele noi si o sa reincep, asa incetisor, pana voi reusi sa merg ca si fiica-mea, cu spatele, sa fac slalom, sa sar, sa fac cumpana... bla-bla-bla ☺☺☺ exagerez! Pupici si o zi minunata!

      Ștergere
  7. primii pasi, dupa 15 ani de pauza, au fost foarte precauti si... atunci s-a intamplat cu roata. Apoi, cand am incaltat patinele fiicei mele, m-a tras ea cativa metri, pana cand am prins senzatia de echilibru. Apoi, gata... am alunecat fara probleme.
    Astazi mi-au fost livrate la domiciliu patinele pe care le-am comandat. Abia astept sa le incerc ☺☺☺

    RăspundețiȘtergere