miercuri, 3 mai 2023

Flori exotice - Miercurea fara cuvinte S18/23

 
Particip la "Miercurea fara cuvinte" - tabel de înscriere la Suzana

22 de comentarii:

  1. O simfonie de culori. Câtă frumușetțe. Sunt din grădina ta toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Niko, nuuuuuu! Florile sunt exotice, le-am fotografiat in serele Gradinii Botanice din orasul meu. (am plasat acest indiciu în Labels)
      Te pup. Noapte buna! Happy WW! ♥
      PS: la noi inca ploua... Anul asta cred ca primavara nu va mai veni... Nu mai are timp, luna viitoare este rezervata verii! ☺☺☺

      Ștergere
  2. Foarte frumoase flori, am vrut sa te întreb și eu dacă sunt ale tale, apoi am văzut etichetele. Ale oricui ar fi, sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să știi că mi-a plăcut mult cum ți-a culoarea roșie din imagini. Unele aparte foto, telefoanele foarte și mai greu, nu redau o nuanță fidelă a acestei culori. Altfel, chiar mi-au plăcut mult pozele tale, și cred că ai avut și o zi potrivită pentru fotografiat. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Actual am un Smartphone Xiaomi 12 Lite... Nu sunt foarte multumita cu camera, insa... intr-adevar, se pare ca reda culorile bine.
      Happy WW, Stef! 🤗
      .

      Ștergere
  4. Cat sunt de frumoase!! Numai la Motul Curcanului ma gandesc acum :)). Bunica mea Maia avea in gradina Motul curcanului - cat de mult imi placea. Era asa, pufoasa si mare floarea. Am mai vazut asa ceva si in curtea unei biserici din Pitesti. Cred ca mi-ar placea sa am si eu una - desi din cate imi amintesc crestea foarte inalta :))).
    Pupici cu drag
    Happy WW!!
    (si sa apara si soarele pe la voi. mai des :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si bunica mea avea in curte un motul curcanului. Ce gradina frumoasa avea....
      Azi dimineata a fost ceata ca in luna noiembrie, zau! Am facut poze, o saviti arat, pentru ca altfel poate nu m ai crede! Si eu am crezut ca sunt aburite geamurile masinii!!! Primavara asta este o schilodenie! Pot sa numar pe degete cate zile cu soare am avut in ultimele 2 luni si jumatate!!!!
      Happy WW, Rux draga 😘🤗

      Ștergere
  5. Doamne câtă culoare! Adevărat paradis!
    Imi plac foarte mult florile tale.
    Happy WW! Pupici cu drag, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Graina Botanica in orasul meu este un adevarat paradis al culorilor, formelor si parfumurilor! Pupici ♥ Happy WW ☺

      Ștergere
  6. Doamne, cata frumusete! Este si amplificat efectul de modul cum ai facut mozaicul, insa sunt cu adevarat minunate!
    Multumesc mult, Carmen pentru culorile zambitoare!
    Pupici! Happy WW!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici ai dreptate, draga Suzana - intentia mea a fost sa folosesc intr-un colaj, cat mai multe nuante diferite ☺ Dar fotografiile sunt veritabile, nu sunt cu nimic modificate. Ma bucur ca ti-au placut.
      Pupici si îmbratisari ♥
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  7. 😘❤️O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sunt! Îmi imaginez o plimbare pe aleile alea, cred că e o încântare.
    Zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografiile acestea sunt facute in serele cu plante exotice din Gradina Botanica. Este cu adevarat incântator! Nu ma plictisesc niciodata si merg destul de des în vizita ♥
      Pup. O seara placuta! Happy WW!

      Ștergere
  9. E o idee foarte bună! N-am mai fost într-o grădină botanică de nu mai știu când; acum, ca pensionar, ar fi cazul...
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo, Aurel! sa iti faci un abonament si sa mergi în fiecare sezon! Sa urmaresti schimbarile in natura, este tare placut!
      Multumesc, si tie un weekend minunat!

      Ștergere
  10. Minunate! O zi faina, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Fiecare floare este frumoasă !!!
    O idee grozavă de a le prezenta așa 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere