vineri, 19 mai 2023

Expozitie de ceramica - lacul Ammersee

Localitatea Dießen am Ammersee gazduieste Festivalul ceramicii din 18 până în 21 mai 2023 
După reproiectarea facilităților lacului, promenada portului la lacul Ammersee ofera scena perfectă pentru artistii care-si prezinta lucrarile în ceramica si portelan. 
Este o întâlnire internaționala la acre sunt prezente160 de ateliere din 14 țări. An de an, târgul de ceramică din Dießen demonstrează că ceramica artizanală nu și-a pierdut nimic din atractivitate – dimpotrivă, atrage din nou mult mai multă atenție. Vesela lucrată manual și piesele ceramice unice, inspiră publicul la plimbare printre standuri. Un punct culminant al pieței din acest an sunt înca douăzeci de noi expozanți care vor fi reprezentați pentru prima dată la Dießen și vor îmbogăți piața, printre care se disting expozițiile atelierului de ceramică Lösche, atelierul din Kulturforum Blaues Haus și cel din Taubenturm.
>
Considerat de mulți drept „cel mai important loc de întâlnire în scena artelor, meșteșugurilor și ceramicii din sudul Germaniei”, festivalul de artă ceramică europeană începe în mod tradițional de Ziua Înălțării Domnului, anul acesta în perioada 18-21 mai 2023. 
Printre standurile cu exponate din ceramica si portelan, vizitatorii sunt ispititi si de chioscurile care ofera delicateti culinare din peste proaspat prins din lacul Ammersee. Aveti la alegere: somon prajit la gratar, somon șnițel, pește matjes și rulouri de pește afumat, păstrăv proaspăt afumat, salbă și păstrăv. 
Familia Rauch este una dintre cele mai vechi familii de pescari traditionali la  Ammersee si casa lor este un punct de atractie în statiunea de pe lac. 

10 comentarii:

  1. Ce frumos! Vreau și eu acolo la expoziția de ceramica!
    Am ochit niste vase pentru flori ,sirenele si figurinele ornamentale!
    Mai zic o dată: Ce frumos!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, o sirena vreau sa fac si eu, si un fluture si muuuulte ☺ O plimbare printr-o asemenea expozitie elibereaza aripile imaginatiei si atrage muzele artelor ☺☺☺ Pupici

      Ștergere
  2. Wow - minunate sunt toate ❤️
    Bine că am fost acolo doar virtual pentru că mi-aș fi dorit enorm de multe obiecte de pe acolo 👍
    Mulțumesc frumos pentru plimbarea plină de frumuseți !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut plimbarea noastra ♥ Pupici, Prietena draga ♥

      Ștergere
  3. Superbe imaginile.Atatea idei pentru inspiratii!
    Abia astept sa vad ce idei iti vin!
    Multumesc, draga Carmen! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost foarte frumos. Problema este ca am intrat in "zona aglomerata"... Habar nu am cand voi avea timp pentru creatie 😇
      Am multe programari pana la concediu.... Cred ca niciun werkend "liber" 😁🥳
      Pupici. O seara placuta! 😘

      Ștergere
  4. Cred ca zona e minunata si cand nu e expozitie!
    Obiectele din ceramica (fie ca sunt "glazurate" sau ba) aproape ca ma fascineaza. :-) N-am indemanare si n-am nici talent dar mi-ar placea sa exersez.
    Cumva, aceste obiecte parca ar fi... vii. :-)
    Imi plac mult de tot imaginile.
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O daaaa, salba de statiuni din jurul lacului sunt una mai pitoreasca decat cealalta! Noi de obicei mergem in cea mai sudica localitate a lacului,in Stegen. De acolo am multe fotografii postate pe blog, in toate anotimpurile 😍
      Targul olarilor a fost foarte interesant, chiar daca cerul a fost tulbure, culorile ceramicii a inveselit atmosfera.
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 😘❤️😘❤️😘❤️

      Ștergere
  5. Foarte interesant!! Am vazut niste farfurii tare frumoase si niste vase decorative (ceva rotunjor) foarte dragalase!
    Cand se faceau aici targuri greu ma abtineam cand venea vorba de olarit. :))) Adica nu de olarit in sine.. intelegi tu.
    Am si acum niste castronase din lut vopsit traditional :))). Cred ca am fost cu Tati atunci.. dar nu mai stiu daca nu cumva mi-am luat si niste ghivece, simple.. hahaha - vazand imaginile puse de tine insa, mi-a venit asa in minte amintirea unei zile insorite, imaginea Catedralei din centru si a casutelor din exponate traditionale. Era inca la inceputul acestor casute, cand nu era totul impanzit de chinezarii si kitchuri.

    Pupici cu drag!!!

    ps: frumos si cu pestele - e bine sa mai existe si locuri de unde sa mananci in siguranta preparate de gen (la noi cam tot pestele de cultura e „hranit bine” ca sa zic asa.. :)))) - dar mi-a ramas amintirea pastravariei in care am fost in copilarie si am hranit pestii cu porumb.. hahahaha - ce bun era pastravul acela...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu imi amintesc cu drag de Târgul olarilor - din Sibiu. Veneau artizani din toate colturile tarii - cei mai cautati erau cei din Horezu! Eu am acasa înca ceva ulicioare si farfurioare, cumparate pe atunci. Am in bucatarie un "colt românesc" decorat cu stregar si aceste olicele.
      Am si miniaturi - imi placeasu si formele de animale, sau fluierice cu apa ☺☺☺ Ce ne placeau cand eram mici!
      Te pup. Un start bun in noua saptamâna!

      Ștergere