miercuri, 24 mai 2023

Flori de câmp - Miercurea fara cuvinte S21/23

♦ particip la "Miercurea fara cuvinte" - tabel de înscriere la Suzana

28 de comentarii:

  1. Ce combinatie superba! Mai rar atatea minuni impreuna!
    Abia astept sa apara margaretele! Sunt curioasa cum ar fi un imprimeu
    in felul acesta.
    Happy WW, draga Carmen! Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La monumentul Walhalla, am baut cate o limonada si cate un espresso pe o terasa. Mesele erau decorate cu astfel de buchetele, puse in ceainice de portelan alb. Mi s a parut absolut minunat ca cele doua chelnerite au cules flori din parc pentru turistii ce poposesc la chioscul lor.
      O miercure minunata, Suzana draga! Happy WW 🤗😘💞

      Ștergere
  2. That's a lovely composition! #WordlessWednesday

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce aranjament superb superb!!!! Intodeauna mi-au placut genul acesta de aranjamente - Imi aminteau de Bunici :D. Mai ales vara, cand mergeam la Maia si la Taia, aveam pe veranda asa ceva.
    Dar ce flori superbe... Si ce amintire frumoasa si luminoasa :*!!
    pupici Happy WW 💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac florile salbatice insa anul acesta pentru ca asa vreme ploioasa a fost, nu ne am plimbat pe campuri asa ca alta data si acum, mi se par florile asa rare, ca mi e mila sa le culeg 🥰
      Dar chelnaritele acestea au avut dreptate sa le adune, pentru ca e vremea cositului... Aceste minunate floricele ar fi cazut la pamant neadmirate ...
      Happy WW 😘😘

      Ștergere
  4. Sunt mai multe buchete. Pe fiecare masa de bar, inalte, unde se statea in picioare, erau cani cu buchete de flori de camp iar pe mesele cu scaune, erau sticlute cu trei firicele de flori. Sticlele erau imbracate in huse din materiale veseke, inflorate 😍 Vai si ce incantati am fost, serviciul de espresso a fist deasemenea unul special, cu floricele, tare dragut.
    Si la nou, azi e frig .. doar 12°C... Ieei au fost 20° , fara soare 😩 probabil ca dupaamiaza vor incepe ploile din nou 🫣
    Numai bine Luiza draga 🤗🌷 happy WW

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe imagini, draga Carmen! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase și delicate florile! Și eu iubesc florile de câmp. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt ... frumuseti naturale" ☺ ca femeile frumoase si nefardate ☺☺☺
      Happy WW ♥

      Ștergere
  7. Vai, ce frumoase sunt! Mi-a amintit de buchetele pe care le făceam când mergeam pe coclauri, la bunici.
    Te îmbrăţişez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Potecuta 🤗 Eu culeg in fiecare an, macar de Sânziene, si tot culeg , ca iubesc florile de camp.
      Te pup 😘 Happy WW!

      Ștergere
  8. Culorile sunt superbe şi se armonizează perfect!

    Noapte bună şi zile frumoase! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Such a statement coming from a photographic artist is a great compliment. Thank you 🤗

      Ștergere

  10. Nu cred că am știut vreodată despre ceva despre Memorialul Walhalla.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. putini stiu, chiar si aici, in Bavaria ☺
      Un weekend bun, Aurel! ☺

      Ștergere
  11. Ce flori frumoase și ce fotografii reușite! Happy azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela draga, ne-ai lipsit la MfC! ♥
      Happy every day!

      Ștergere
  12. Ooo, credeam că ați fost, tu și Leu, la cules de floricele ...😃
    Frumos aranjament ❤️ atâta prospețime ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu, aceste minunate buchetele le am gasit pe mese, pe terasa unde ne am racorit, dupa excursia deosebit de bogata si luuunga 😊
      Pe catelul meu il cheama Leo, de la leu, adevarat 🦁🐶 dar pe italiana, ca suna mai moale 🤣 Cand il alint ii spun" Leutu'lui mama" 😜
      Te pup 😘

      Ștergere
    2. Scuzați-mă și tu și Leo ! Știam cum îl cheamă dar cred că mi-a fugit gândul la fostul meu cățel, Leu 🙃🙂

      Ștergere