sâmbătă, 27 mai 2023

A venit vara!

În orasul meu e deja vara! Am sarit din cizmulite direct în sandale, am aruncat cât colo gecile de iarna si... am ramas în chilotei ☺☺☺ Unii! ☺ În centul orasului s-a amenajat peste noapte, o platforma cu țâșnitori... un mini-strand pentru copii ☺☺☺ Daca mergi la cumparaturi prin orasul supraîncalzit si copiii urla ca au obosit si nu mai au chef sa merarga mai departe, în târasti cumva pâna la Rathausplatz, îi dezbraci si descalti si îi lasi sa zburde o ora-doua! ☺☺☺ 
Eu si al meu cel mic - blanosul cu patru labute, ne-am amuzat de pe margine. Câta veselie! ☺

6 comentarii:

  1. Ce frumos! La noi doar o categorie mai colorată îndrăznește să intre la țâșnitori, iar ceilalți se scandalizează. Mă gândesc că așa a fost și cu "nu călcați iarba" apoi s-a relaxat lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moment! Aceasta scena cu tasnitori a fost special amenajara pentru copii, sa se balaceasca vara aceasta.
      Aici nu este vorba despre o fantana arteziana, nuuu! Aceasta este o platforma cu tasnitori, amenajata soecial , ca "strand" in centru-centrului in Augsburg, pe termen limitat. La sfarsitul verii va fi dezasamblata si acolo va fi din nou Piata Primariei, libera.
      Te pup. Un start bun in noua saptamana 😘🤗

      Ștergere
  2. Minunată idee pentru joaca copiilor 👍
    Leu este atât de înțelept ❤️ admiră și se bucură de fiecare moment ❤️ sunteți amândoi ca niște copiii !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu prea imi plac chestiile astea de tasnesc si stropesc :))))))). Iti zic sincer. Dar am un motiv. Daca cineva ma stropeste asa din senin si nu sunt obisnuita cu apa in prealabil, fac un fel de spasme. Si la mare era la fel.. intai ma obisnuiam. Dar de ex daca cineva exagera cu stropitul, iar aveam probleme :))).
    Dar asa sa le observ, sa le privesc.. poate (cum spuneam mai sus), dupa ce ma obisnuiesc si asa, poate ca m-as juca cu asa ceva... dar cand esti in colectivitate, oamenii sunt imprevizibili, as aca as ocoli asa ceva. 🤣
    Pe Dodo il plimbam pe langa fantana din centru... era fascinat de apa aia care tasnea.. si pe vremuri era un loc unde il puteam plimba pe margine :D.
    Ce draguuuuti sunteti voi doi - si ce vesel esti imbracata. imi place muuuult.
    pup pup :*
    ps: si aici s-a incalzit brusc - parca nu mai e aer... :)))). de la poluare. bine ca mai ploua din cand in cand :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Câtă veselie, dar și culoare!
    Sunteți foarte foarte frumoși
    Și la noi e aproape vară, noaptea încă mai plouă!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere