miercuri, 10 mai 2023

Echipa - Miercurea fara cuvinte S19/23

Particip la "Miercurea fara cuvinte" - tabel de înscriere la Suzana

21 de comentarii:

  1. Dansul este minunat! Parca scoate ce e mai frumos din oameni la iveala. Si mai este si foarte benefic :D.
    Imi aminteste cand am fost la dansuri moderne plus gmnastica, alaturi de Ralu. La final am avut si serbare. Am pregatit printre altele Lambada. Ah.. si Ralu putea ridica piciorul sus, ca gimnastele. Vremuri :D
    Poate pregatiti si voi un scurt moment coregrafic. Va fac galerie.
    pup cu drag!!
    happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, daaaa si secretara compartimentului ne tot face apropouri, sa dansam la petrecerea de sfarsit de an organizata de firma 😁😂😁
      Sportul,i dansul sportiv si dansul scot intr adevar tot ce e mai frumos in oameni ☺️ abia asteptam zilele de marti 💕 noi insa dansam pentru placerea noastra 😃😁 eu sunt cea mai in varsta din trupa si cea mai tanara e trecuta de cativa ani de 30!
      Dar un videoclip tot vom face 😂😬😂 mai tinere ca acum nu vom mai fi niciodata!
      Pupici 😘 Happy WW Rux draga

      Ștergere
  2. Sunteți atât de frumoase!
    La sală mai greu m-as duce, aș prefera un curs de dans !
    Eu lucrez in ture si nu prea gasesc nimic adaptat la programul meu. Fiica mea a fost la dansuri!
    Abia aștept să ne mai povestești câte ceva despre dans!
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mi-am propus, pâna la concediu (pe 17 iunie plecam) sa merg de doua ori pe saptamana la fitness si o data la dans (care este dans sportiv... se transpira, nu gluma) ☺Saptamana trecuta am reusit, saptamâna asta mai merg maine la sala si iar am reusit, sper sa ma tina elanul ☺☺☺ Oricum, vremea e asa urâta, ca practic nu ai prea multe variante pentru petrecerea timpului liber!
      Dansul nu are o coreografie anume, la fiecare sedinta, invatam miscari noi si antrenoarea stabileste spontan ordinea în care vor fi executate. Practic pâna la sfarsitul orei avem un dans complet (7-8 miscari combinete) si orinea este usor de tinut minte, am reusit toate pâna acum ☺ Miscarile nu sunt asa gratioase, ca in dansurile latino, sunt miscari mai brute - inspirate din viata de toate zilele - dansurile africane sunt in general cu genunchii flexati, ca pentru jumatate de genoflexiune; rotiri din coapse sau talie, plus anumite miscari ale bratelor, întregesc exercitiul - noua ne place foarte mult!
      Dupa ora noastra vine o grupa care face "zumba toning" (dansul zumba la care în plus, tii în mâini cate un Stick - o haltera ce cantareste 500g) si o data antrenoarea ne-a invitat sa ramânem si asa ne-a placut!!!! De saptamâna viitoare eu m-am hotarât, voi ramane - ora dubla!
      La vara, pe timpul vacantei elevilor, avem si noi pauza (din 15 iulie) si cursurile reîncep pe 15 septembrie. Aceste dansuri ... dau dependenta!!!!☺☺☺ vai, ca deja ma intreb ce ma voi face in luna august fara cursuri?! Bineinteles ca as putea sa fac si acasa, dar singura nu nare farmec!
      Te pup Mihaela, o zi minunata! Happy WW! ♥

      Ștergere
    2. Ce frumos! Mă bucur tare mult pentru tine!
      Să știi că nu are farmec când faci singură acasă! Am încercat și eu! Pupici

      Ștergere
  3. Frumoasa echipa si plina de veselie! Felicitari pentru astfel
    de activitati recreative, dans si gimnastica. Sa ne mai spui!
    Pupici! Happy WW, draga Carmen! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim - a devenit ca "aerul" - avem nevoie de dans pentru a supravietui ☺
      Happy WW, Suzana!

      Ștergere
  4. Echipă serioasă, nu glumă! Şi se vede bucuria!
    Mi-e dor şi mie de zumba, dar aia e, nu mă lasă programul, rabd. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este o ora plina de relaxare!
      impune-ti prioritatile! Succes!

      Ștergere
  5. Super ehipa! 💖
    Carmen draga, am citit ce ai scris in comentarii si... am cam obosit! 😂 Sunteti pline de energie! Toata admiratia!
    Zile senine si pline de frumos iti doresc!
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! 💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iar vin cu un proverb german: Wer rastet, der rostet! ☺ cine se odihneste (cine trage pe dreapta) va rugini!
      Si exact asa este! daca o perioada lunga nu faci miscare, încep sa te doara incheieturile si mai ales spatele! Sport exagerat de mult nu este bun, si spre exemplu, eu sunt impotriva sporturilor exterme - însa un pic de dand si un pic de sala nu poate decat sa faca bine!
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
  6. Superbă echipa din imagini! A trebuit să fac zoom la poză, așa că ți-am văzut entuziasmul. Happy azi, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate avem figura marcata de entuziasm ☺ Multumesc Stef
      O zi buna sa ai!

      Ștergere
  7. Înțeleg că se poate dobândi o dependență sănătoasă.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e foarte sanatoasa! ☺ ca bine zici!
      Numai bine Aurel!

      Ștergere