duminică, 12 mai 2013

Ziua mamei si a tatalui :)


Anul acesta s-a întâmplat ca într-o singura saptamâna, familia noastra sa aiba de serbat cinci evenimente deosebite!În ordine cronologica: ziua de nastere a mezinei, Pastele ortodox, ziua de nastere a sotului meu, Ziua Tatalui si Ziua mamei... asa încât pentru ultimele doua am dat o singura petrecere :)
Si bine am facut, pentru ca doar în acea zi am avut noroc de vreme splendida, ca de vara! Ieri a plouat întreaga zi si astazi este înnourat si racoare (14°C). Nu ar fi nicio mirare sa si ninga un pic (!) pentru ca de astazi încep Sfintii de gheata!
Dar cum spuneam, vineri am petrecut o zi minunata! I-am avut invitati pe fratele meu, doi prieteni si bineînteles fetele. Mai spre seara ne-am trezit si cu Hansi si Grete, cu pitigoiul ce are casa în fagul din curte, plus câteva vrabii din cartier :))
Am facut gratar si am avut la alegere o multime de feluri: ceafa de porc, piept de pui- gen cordon bleu, chiftelute din carne de vita, creveti la tepusa, mici à la România, porumb, tepusea cu legume si ciupercute, salata de cartofi, masline, salata de castraveti... oare am uitat ceva?! ;) Pentru desert am pregatit o prajitura dupa reteta bunicii (mama mamei), numita "Prajitura economica". Nu este spectaculoasa, dar pe mine, fetele si pe fratele meu, ne leaga amintiri deosebit de placute. Am baut fiecare ce a dorit: bere, vin, Fanta, ceai de musetel (Raluca are rosu în gât!), suc de grepfrut sau cafea. Am stat sub marchiza pe terasa, sa ne protejam de arsita soarelui - întreaga zi pâna la miezul noptii! Am râs si ne-am simtit deosebit de bine. Am cântat si "La multi ani", acompaniate de baieti, la muzicuta si flaut ;) A fost tare-tare haios!

18 comentarii:

  1. Aşa se şi cuvine la ziua mamei şi a tatălui!
    Mă bucur mult pentru tine, pentru voi..!
    La mulţi, mulţi ani tuturor! :)
    Duminică plăcută, draga mea pupici

    ps
    îmi place orhideea ta
    e superbă
    seamănă cu a mea, cea pe care o amm la birou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul acesta a fost o exceptie, cu sarbatorile astea. Pentru ca ziua Tatalui este 40 zile de la Pastele catolic, restul zilelor, sunt serbate in fiecare an in acelasi timp. De aceea s-a nimerit ziua tatalui si ziua mamei la diferenta de doar doua zile, deci le-am serbat impreuna :)
      Orhideea pink am primit-o de ziua mamei :) plus o rochita pastel :))
      Avem acum 9 orhidee! 3 albe, 2 galbenae, 2 portocaliei, cea ciclam si una maro pigmentata galben.
      o duminica minunata iti doresc, Anastasia draga!

      Ștergere
  2. Aceste srabatori sunt prilejuri deosebite de a va afla impreuna si de a petrece clipe minunate. :)
    Frumoase toate clipele imortalizate in colaje! :)
    O duminica plcuta in continuare, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este! pretextul acestor sarbatori este reuniunea familiei. Si ce bine ne face!
      O duminica placuta si tie, Elly!

      Ștergere
  3. o petrecere pe cinste,ma bucur mult ca ti-au fost alaturi fratele si fetele,a fost perfect cu siguranta asa ca inca odata la multi ani (si)cu aceasta ocazie!
    eu trebuie sa recunosc ca cel mai mult mi-a placut motocicleta dar...cine e motociclistul? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa este, Pandora draga! multumim pentru gândurile bune si le transmitem înzecit inapoi, pentru orice ocazie, fie ea chiar o simpla duminica! :)
      Motociclistul este fratele meu, Mircea. A venit pentru petrecere din Ulm (90 km).
      te pup. O duminica faina!

      Ștergere
  4. Big Happy Family !!!!
    Saptamana usoara draga mea!
    Saptamana cealalta iarasi este una mai scurta... :))
    Traiasca luna Mai! :))
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da Minnie draga! :) mai avem 8 zile de lucru in luna asta :))
      te pup. O seara minunata si pentru familia ta frumoasa si împlinita!

      Ștergere
  5. O adevărată sărbătoare şi voie bună la voi în grădină!
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa a fost. Azi a plouat si bate un vant de te ia pe sus!
      La multi ani mamicilor!

      Ștergere
  6. La multi ani frumosi tuturor Carmen!
    Ati sarbatorit frumos se "vede" voia buna. Si cate bunatati acolo pe gratar. Yamii!
    Am facut si noi in weekend un gratar cu niste prieteni insa din pacate vremea n-a fost prea prietenoasa...
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani tuturor celor cu gânduri frumoase!
      La noi a fost primul gratar. Vineri a fost o zi de vara. Sambata a plouat toata ziua si azi a plouat pe reprize, dar e racoare si bate vantul tare tare!
      Saptamana viitoare o mai lucram si mi-e indiferent cum va fi vremea, dar ultima saptamana din mai, trebuie neaparat sa simtim soarele!
      O seara faina si tie! :)

      Ștergere
  7. La multi ani !!!
    Cred ca a fost o petrecere frumoasa !
    ... si mai urmeaza zile libere in luna mai !!!
    PS .. sotia a facut fiptura de miel marinata ... lecker !
    4M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa deci! ati probat reteta de friptura de miel?! :)) ce ma bucur!
      da, in luna mai, urmeaza saptamana urmatoare plina, apoi din nou lucram doar pana miercuri. Joi e sarbatoare si vineri ne luam concediu :) Super!
      Gânduri bune! Salutari celor 4M! :)

      Ștergere
  8. La mulți ani,Carmen!
    Petrecere frumoasă în continuare vă doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Elena draga!
      ganduri bune inzecit, inapoi!

      Ștergere
  9. Sa va fie de bine cu atatea petreceri! Acum va luati o saptamana de concediu sa va odihniti.:)Si beti numai apa plata cu lamaie!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D exact inversul! lucram o saptamâna întreaga, mâncam "gras" si bem sa ne pastram antrenamentul, pentru ca de joi- din 30 mai încep iar sarbatorile! :))
      o seara faina iti doresc, Adelina draga!

      Ștergere