vineri, 10 octombrie 2014

Rush hour

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

12 comentarii:

  1. Repidi, repidi şi tu-i ieşit nişte panning -uri superbe: )
    La Ge a fost dezastru. Si ploua rau pana luni. Starea de alerta ramane..... Scolile au fost inchise azi....
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut autoturismele rasturnate si avalansa de mocirla... incredibil! Si la noi de patru zile edin nou vara! Umblam iar fara ciorapi si imbracati cu tricouri. Soarele straluceste cu toata puterea... Hai sa combinam "vremurile" facem sa fie bine si la tine ;) Te pup draga mea. O seara linistita

      Ștergere
  2. Felicitări! Reflexiile tale sunt mai faine ca ale mele, cele de săptămâna trecută: retrovizoarea mea nu era în mișcare! O seară plăcută îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, na! toate fotohgrafiile celor ce se inscriu la Reflexii în oglinda sunt ineresante, fiecare în felul lor.
      Apropo miscare - astea sunt facute la 122 km/ora. De câte ori este sotul meu la volan, eu am aparatul foto in mana.
      O seara placuta si un start bun in weekend! :)

      Ștergere
  3. Un weekend de vis, cu temperaturi de vară!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună CARMEN!
    Superbe fotografiile tale,îmi plac!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite cine nu-și uita aparatul foto acasă... Unii-si uita telefonul, cheile... dar nu Carmen☺Faine poze!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia uite: câte flash-uri în spate și numai pe banda a 2-a se merge. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine e uneori sa nu fii sofer, mi se intampla si mie rareori si profit de ocazie sa pozez. Week-end frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Toamna surprinsă din fuga maşinii! Foarte spectaculoase imagini.
    O zi frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. wow!!
    imi place viteza iar imaginile sunt super!
    am senzatia ca ai fotografiat clipa...reflectata in oglinda :)

    RăspundețiȘtergere