miercuri, 1 noiembrie 2023

Happy Halloween 2023 - Miercurea fara cuvinte S44/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfCHappy Wordless Wednesday! ☺

24 de comentarii:

  1. Hihih! Ce dragut v-ati jucat!!! Imi plac mult dovlecii vostri! Arata foarte simpatici :D. Ai mei vor arata foarte bine la cuptor :))). Si sper ca vor fi si foarte gustosi - acum vreo 2 ani am avut unii... yummy. O bucurie. Ce ne-am mair asfatat. Mai ales eu si Kouki. :)
    Imi place si cum v-ati costumat (am si eu o peruca mov - sper ca Ralu a purtat-o macar anul acesta hahaha, ca la mine nu prea vrea sa ajunga. Voiam si una in doua culori :D..)

    Pupici cu drag si happy ww happy h :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta am traditionala intalnire a familiei pentru cioplit bostanii a avut loc la Adela acasa. Si dupa ce am fost gata, fetele au scos lada cu costume de carnaval. Bineinteles ca eu si Greta am probat multe si ne am distrat de minune.
      Fetele s au pregatit pentru Halloween Party, eu si Greta am venit acasa si ne am pregatit pentru colindat.
      Am avut o seara minunata!
      Happy WW 😘🤗

      Ștergere
  2. Happy Halloween!
    Vesela atmosfera! 😍 Am vazut si un strop din sesiunea de cioplit dovleci, si-am vazut cum doua vrajitoare - frumusele, nimic de zis 😊 - par ca vor sa fuga cu Leo si Chico! ❤ 😘
    Frumoase foarte sunt si costumele... Pfuuu! Am uitat sa-mi port esarfa cu... "bostani ciopliti", primita acum cativa ani special pentru Halloween, dar pe care am purtat-o si, asa, pur si simplu, pentru ca-mi plac culorile. 😊 (cel mai mult am purtat-o in anii 2020 si 2021) 😃
    Leo e mortal cu paianjenul albastru pe cap! 😊 ❤ 😘 La Chico nu observ daca e si el "asezonat" 😊 ❤ 😘
    Distractie frumoasa in continuare, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💗 🍀 💞 🐾 🤗 😺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, anul acesta am fost la Adela acasa. In camera de zi, a intins pe parchet o folie de protectie, de acelea folosite normal "pentru zugravit" si ne am apucat de cioplit. Fiecare in stilul ei🎃. Am fost gata cam in acelasi timp. Am strans folia si gata, a fost curat. 😁🥰
      Apoi am probat o multime de costume si peruci 😅🕸️👻 Ne am prostit in fel si chip. Mare distractie a fost. Pe la ora 17:30 eu si Greta ne am intors acasa si ne am machiat si costumat. Eu "vrajitoarea albastra", Greta "Fetita de vampir" 😅😂 ea a inventat denumirea 😜😅
      Dupa ce am fost pe strada la noi la vreo cinci vecini, ne am grabit acasa ca sa intampinam colindatorii ce vor suna la usa noastra.
      Pentru a "marca" locuinta care serbeaza Halloween 🎃 am pus bostanul mare in fata casei si cel mic alb, l am pus pe masa in curte. Sa vie vizibili din ambele parti. Si da, am avut patru grupuri mari de colindatori. Leo si Chico s au bucurat cel mai tare 😜😂
      Planul nostru a fost ca dupa masa de seara sa dansam si sa favem cocktail non alcool, dar agitatia si emotiile activitatilor anterioare au "rapus o " pe Grwta. La ora 21 a fost in lumea viselor 😜😂😅 a adormit in picioare 😂😅😂
      Astazi la ora 6 a fost treaza. Dormim in pat in dormitor, cu Leo si Chico , Helmut a dormit in camera de oaspeti. Cei doi catei au fost imediat gata de joaca, atunci cand Greta a deschis ochii.... Asa ca a trebuit sa ma trezesc si eu, in zi de sarbatoare, zi libera , la ora 6!!!! 🤪😝🥱
      Azi, trebuie sa facem ordine, ieri am aruncat costumele pe ste tot in Dressing.
      Leo a avut cordeluta paianjen albastru,doar pentru cateva poze 😂 La colindat a purtat o cravata oranj cu paienjeni si Chico a avut o esarfa cu bostanei.
      Pupici si imbratisari de la Quttro pentru Quattro 🐾❤️🤗😘💕

      Ștergere
  3. Cred că ați avut o petrecere pe cinste! Ați schimbat o grămadă de costume din câte văd. Iar dovlecii decupați și iluminați sunt un decor care încălzește sufletul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, iti dai seama ce bucurie cand fiica mea a adus ladita cu costume... Am probat tot ce am gasit pe acolo😜😅😂 sistractie mare! Am fost doctor, sofer de taxi sticla de sampanie, politist, detinut, Cruella, Ariel, mireasa Halloween 🎃👻🕸️ ne am distrat de minune!
      Dovlecii ne au iesit de minune. Unul mai frumos ca celalalt. Si da impreuna ce patru au facut un tablou superb! Acasa am luat doar doi 🎃🎃
      Pupici. Happy WW

      Ștergere
  4. Happy halloween!
    Se pare că ați avut o petrecere pe cinste. Costume frumoase și multă veselie. Chiar și leo a primit o costumație?
    Cine a câștigat concursul de sculptat dovleci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Castigatoarea la cioplit dovleci a fost... serbarea Halloween 🎃👻🕸️
      Toti patru dovlecii au fost superbi!
      Si Leo si Chico au avut cate un accesoriu pentru Halloween, pentru ca ne au insotit la colindat in cartier 😂 au primit atat Greta dulciuri cat si Leo si Chico mici bunatati câinesti 😂😅✌️ Toata lumea a fost fericita.
      Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  5. Ce mozaic sarbatoresc ne arati! Colorat si vesel, asa ca e perfect!
    Happy WW, draga Carmen! ❤️😘 Un noiembrie cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maiestrie, arta, rabdare, talent, spirite care abunda in toata casa, simboluri amuzante raspandite peste tot, costumatii si deghizari la o miscare de bagheta pentru aceste vrajitoare misterioase...parca te aseman cu Cruela sub peruca bicolora. Colectia de bostani ciopliti este fabuloasa, cel urias are integrat -suprapus chipul fantomei...tematica de Haloween.
    Happy WW si start benefic de Brumar, draga Carmen! te pup!...micii necuvantatori s-au integrat perfect chiar daca multe nu au priceput...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceputul lunii octombrie, cand am fost la expozitia de bostani la castelul Ludwigsburg am cumparat 3 bostanei albi, in ideea ca eu si fetele mele vom ii ciopli ca de obicei pe 31 octombrie.
      De ziua mea Grwta mi a spus ca doreste sa vina in vacanta de toamna la mine. Asa ca.. am mai cumparat un bostan, cel mare oranj.
      Ieri, fiecare si a ales unul, fetele i au vrut pe cei speciali, cei albi. Asa ca eu l am primit pe uriasul oranj, de 6 kg.
      Tare ne am distrat. A fost o seara minunata.
      Multumim mult Gina draga. Trimitem pupici si imbratisari 😘😘🐾 iti dorim un start bun in noiembrie 🍀💞

      Ștergere
  7. 😘🤗Multumesc! O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a muncit, se vede, dar a meritat, au ieşit tare frumos! Ce petrecere frumoasă aţi avut! Mulţumim pentru poze! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut totul cu cea mai mare placere 🎃🧙‍♀️🪄🕸️🕷️👻🎃 ne am distrat de minune 🤗 Happy WW

      Ștergere
  9. A fost un adevărat festival al dovlecilor - şi nu numai al lor! 🙂

    Happy WW, dragă Carmen! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o zi minunata 😘🤗🎃👻🕷️🕸️🪄🧙‍♀️ happy WW

      Ștergere
  10. My granddaughter went out trick or treating.
    Coffee is on.

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Happy Halloween 🎃👻🕸️ happy WORDLESS wednesday ✌️🤗 Happy everyday 🤗

      Ștergere
  12. Happy Halloween! It appears you had an awesome party. Stunning outfits and a lot of enjoyment!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes, we had a wonderful Halloween party. thank you ✌️🤗🕸️👻🎃🕷️🪄

      Ștergere