marți, 31 octombrie 2023

Pregatiri de Halloween

 
Nu stiu cum vedeti voi aceasta sarbatoare, însa pentru mine este o data importanta si o respect cu veselie ☺ De ce si cum... mi-am exprimat parerea aici
In preajma acestei zile mereu decorez casa, nu exagerat si nici hidos! Doar ornamente vesele (fara scheleti si fara zombies!) dovlecei, vrajitoare, babies-stafii, lilieci, paienjeni... 🕸️🐈‍⬛👻🎃🎈🦋☺️✌️ Si bineîntels, abia astept sa cioplim dovlecii! Anul acesta fetele mele au decis sa facem "concursul" de cioplit bostani la Adela acasa. 
Abia astept sa se însereze. Pentru anul acesta am cumparat trei mai micuti - nu ca cei uriasi pe care-i aveam de obicei (care cântareau între 5 si 7kg fiecare!) Acestia sunt albi-galbui si cântaresc fiecare între 2,2 si 2,5kg. S-au mai deshidratat, pentru ca stau la mine în pivnita de 3 saptamâni. Happy Halloween!🎃😍🤗

12 comentarii:

  1. Mie nuantele de portocaliu si cimbinatiile cu auriu (galben), alb-negru mi se pare foarte placute. Un pic de verde sau rosu... Mi se pare o atmosfera placuta!
    Ce frumos ai decorat!!! Si cat sunt de simpatice figurinele :D
    Intr-un an am avut niste tartacute - ce dragute puteau fi :).
    Abia astept sa vad cum veti ciopli dovlecii :D
    Pupici si Happy H!!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si tartacute acolo pe masa in cosulet... Am si castane :-) si ghinde. Imi plac toate aceste "nimicuri"... mie imi infrumuseteaza viata.
      Mine este noiembrie deja... inca doua luni si va trece si anul acesta! Timpul zboara, sa ne bucuram de fiecare zi! Te pup 😍🤗

      Ștergere
  2. Este o ocazie de a te bucura de culoare și lumină exact când nopțile se lungesc dramatic. Mie una îmi place, dar eu îndrăgesc sărbătorile arhaice pentru că, nu-i așa, acești locuitori ai Europei străvechi sunt strămoșii noștri, și aceste sărbători păstrează o legătură ancestrală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa este Pompilia draga ♥ S mie imi plac sarbatorle vechi si incerc mereu sa inteleg cat se poate de bine sensul acestor sarbatori.
      Halloweenul a fost denaturat de americani, pentru ca ei exagereaza cu totul, asa cum si cu Craciunul, cu decoratiile lor kitsch! Si atunci, europenii care nu stiu originea sarbatorii si nu ii inteleg sensul... normal ca o resping!
      Te pup 😍🤗 Noapte buna!

      Ștergere
  3. Ornamentele tale sunt tare simpatice, emană doar voie bună.
    Happy Halloween, dragă Carmen!🎃😍🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vero draga!
      Happy Halloween! Noapte buna! 😍🤗

      Ștergere
  4. Distracție plăcută la sculptat dovleci!
    Îmi plac mult decorațiunile tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca a fost frumoasa sarbatoarea voastra, ca decorurile arata foarte placut! Pupici si un noiembrie minunat, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici si un start bun in noiembrie si tie, Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  6. Sunt dragalase decoratiunile! 😍 Imi place foarte mult suportul pentru lumanare.
    E foarte fain ca aveti spatiu mare si decoratiunile pot fi puse in valoare cu eleganta... Sigur, si de-as avea asa spatiu mare, nu mi-ar iesi, pentru ca nu le am cu decoratul 😊 iar in inghesuiala de la noi... 😃 Nici n-as avea nevoie de masti hidoase pentru o perfecta atmosfera de Halloween. 😃
    N-am sculptat niciodata bostani... Mereu uit sa fac o incercare dar, totusi, nu m-as incumeta cu un cutit "de bucatarie"... Daca nu ma insel, coaja lor e tare... Stiu ca tu ai cumparat unelte potrivite. 😊
    Distractie frumoasa in continuare, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag, de la quattro pentru trio! 💞 💖 🐾 🤗
    Happy Halloween! (cu intarziere, pentru ca... pfuuu!) 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, avem prea mult spatiu... Asta simt din an in an, la curateniile generale. Nu mai am puterea si energia de alta data. Dar, ne e inca bine 😅✌️
      De a lungul anilor, am adunat instrumente diferite pentru cioplit bostani. Sunt intr adevar practice. Fierastaie mici, pentru detalii mici. Instrumente de zgariat si de zimtuit. Da, face placere... Dar am inceput cu cutitase 🎃🤗 Prima data, in anii '90, pentru fetitele mele.
      Pupici si imbratisari 😘😘🐾💞 de la moi toti pentru voi toti ai casei 😘🤗💞

      Ștergere