marți, 21 noiembrie 2023

M-am întâlnit cu Potecuta

Sâmbata, la Sibiu vremea a fost cum nu se poate mai urâta! Lapovita si vânt puternic, frig tare dar nici un fulg de nea, asa cum am sperat... Ce m-as fi bucurat sa traiesc si prima zapada a anului la Sibiu! A nins la Paltinis - însa nu am avut pe nimeni dispus sa ma duca 40 km doar sa vad zapada... 
Exact pe vremea asta, eu si Potecuta ne-am dat întâlnire la o cofetarie pe Calea Dumbravii, colt cu Bdul. Mihai Viteazul - Joy me 
Pentru ca nu am fost sigura unde exact este cofetaria, am ajuns cu o jumatate de ora mai devreme. Tocmai ma dezbracasem de jacheta uda de ploaie, aveam înca mâinile rosii de frig si voiam sa ma asez la o masa când observ o pustoaca venind spre mine, zâmbind... M-am uitat în spatele meu, fiind sigura ca Potecuta nu poate sa fie, pentru ca era mult prea devreme ☺ Însa, Potecuta a fost! 
O dulceata de fata! Si ea, pentru ca vremea a fost asa aspra, s-a gândit sa ajunga mai repede la întâlnire, sa ma astepte direct la intrare ♥ Am ajuns eu cu doua minute mai devreme si am stricat surpriza! Dar ce ne-am bucurat sa ne cunoastem în real! Exact ca în virtual, am simtit-o calda, vesela, deosebit de placuta! Am povestit ca doua vechi prietene care nu s-au mai vazut de saptamâna trecuta! 
Am servit câte un cappucinno - Potecuta a primut o inimioara, eu o frunza cu inimioare. Am comandat câte un Tiramisu si ce ne-a placut cum ne-a fost servit! La pahar, foarte elegant si perfect portionat - nici prea mult, nici prea putin. 
Am primit de la Potecuta cartea pe care mi-am dorit-o - "Ceusescu se întoarce" si înca ceva, tare tare dragut, handmade Potecuta ♥ 
Chiar si asa scurta, întâlnirea noastra a îmbogatit prietenia nostra si ne-am propus sa nu ratam niciodata ocazia de a ne revedea!

14 comentarii:

  1. Da, da, da, fix aşa am simţit întâlnirea asta: ca şi cum ieri s-a dus fiecare la treaba ei, după ore de poveşti, şi azi ne-am revăzut şi am reluat povestea unde am lăsat-o. Te-am simţit la fel ca pe o prietenă veche cu care am împărţit ani întregi! Şi îţi mulţumesc pentru asta! Te îmbrăţişez!
    Putea să pună inimioare şi-n pahare, dar poate data viitoare! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! Mă bucur mult pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Parca imi si imaginez cum a-ti stat la taclale depanand povesti!
    Intersectiile astea in viata reala sunt minunate! Bravo voua!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am stat la povesti ca doua vechi si foarte bune prietene... De fapt ne si "cunoastem" de peste 10 ani!
      Gânduri bune si îmbratisari ❤️😘

      Ștergere
  4. Ma bucur de bucuria voastra! ❤
    Doua fete dulci unde se puteau intalni daca nu la cofetarie?! 😊 Sa fie inceputul unei lungi prietenii va doresc! 💕
    Imbratisari cu drag!

    Carmen draga, la postarea "Sambata, pe scurt" nu am reusit nici sa vad video, nici sa las un comentariu... Revin, cu siguranta, dar mai tarziu, in timpul zilei.
    Ganduri bune si pupici de la quattro pentru trio! 🍀 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim ❤️😘 Este continuarea unei lungi prietenii ;-) Ne cunosteam de multi ani, doar ca nu stiam exact cum aratam ... ❤️😘 Pupici si îmbratisari.
      PS: imi pare rau... nu inteleg de ce?! Cateodata blogspotul face figuri... Sorry 🍀
      Pupici si îmbratisari de la trio pentru quattro ❤️😘💞 🐾 🤗

      Ștergere
  5. Cat de frumos!!! 💗💗
    UIte-asa, o zi care ar intra, raportandu-ne ma vreme la categoria nu foarte frumoasa, devine brusc luminoasa, placuta si .. plina de amintiri dragi :D.
    Pupici !!

    ps: am fot odata in Cluj cu Ralu si colega ei la o cofetarie.. am scris si caietul ei o amintire apoi au venit prajiturile.. in viata mea nu mi s-au strapezit toate celulele de la atata as vrea sa zic doar zahar dar era ceva... :)))). Pe de alta parte, am amintiri dragute legate de Sinaia :)))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cand Potecuta pune intrebari pe Jurnalul ei si ne provoaca sa raspundem, s a nimerit de cateva ori sa zica uite asa as fi reactionat si eu, la fel si invers. Iar in ziua intalnirii noastre, exact la fel am planuit, sa ajungem mai repede 💕 si ca pe Ana-lui' Manole, vremea rea nu ne a instrumental. A fost o dipaamiaza incarcata de emotii si bucurii 🤗😍
      Te pup. Noapte buna! 😘

      Ștergere
  6. Foarte frumos, adineauri am citit si eu la Potecuta despre aceasta intalnire. Am intrat pe blogul dvs., am vazut trandafiri frumosi si am zis: hopa, ia sa mai revin pe aici. <3
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumooooos 🤗 prietenii ei sunt bineinteles si prietenii mei, bine ai venit aici, pe pagina mea 🤗 La buna recitire ☺️ Un weekend placut si tie! ❄️

      Ștergere
  7. Sărut mâna, dragă Carmen!
    În sfârșit, am reușit să mai ajung și eu pe aici. Nu știu cum se face, dar nu mai îmi ajunge timpul ăsta deloc. Am rămas „corijent” cu blogul, de cnd n-am mai dat niciun semn pe el!
    Ce mă bucur pentru întâlnirea ta cu Potecuța! O întâlnire care întărește și mai mult prieteniile legate în blogosferă, între oameni minunați! Pentru că blogosfera nu este doar un „spațiu virtual”, ci un prilej de a depăși niște bariere, în relațiile dintre oameni cu preocupări asemănătoare.
    Multă sănătate și numai bine! Și... la cât mai multe asemenea întâlniri!
    :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Alex draga 🤗
      Da, si eu am restante... am pierdut mult in perioada in care am facut pauza de blog.
      A fost o intalnire pe cat de minunata, pe atat de "normala" daca intelegi ce vreau sa spun. Ne am bucurat tare mult ca ne am vazut asa,in carne si oase, insa de cunoscut, ne cunosteam deja si am stat la povesti ca si cand facem asta in mod regulat 😊 Si ne am despartit tot asa, ca si cand maine me vom relua povestile in mod natural ❤️
      Mi a spus Potecuta ca v ati intalnit candva, si ca a fost tare frumos.
      Eu am cunoscut multi bloggeri in real, am facut si concedii impreuna. Sunt amintiri tare tare faine.
      Alex draga, numai bine. Te asteptam cu noutati, despre Sara, despre catelusi si pisicute... Despre orasul tau. Imbratisari si ganduri bune 🤗

      Ștergere