miercuri, 6 septembrie 2023

Excursie la Lacul Regelui - Miercurea fara cuvinte S36/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

28 de comentarii:

  1. Ce frumoasa e culoarea apei! ❤
    E si un pod acoperit acolo! Podurile acestea acoperite imi par fermecatoare, un pic misterioase si in sensul ca... orice se poate intampla si, uneori, e o adevarata aventura sa traversezi un pod. 😊
    Minunate peisaje!
    In prima foto din colaj 2 ai imblanzit un crocozaur? 😊

    Am vazut repede si urmatoarele poze "din serie". Am ajuns tarziu la postarea anterioara, dar fix la timp pentru aceste imagini. 😊
    Happy WW, Carmen draga! ❤
    Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! 😘 💕 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, si langa podul acoperit a fost unul normal, Andrea, colega si prietena mea nu a vrut sa treaca podul "imbracat" ☺️
      Daaa, crocozaurul 🤣😂 era coada la fotografiat pe crocozaur! Pe malul lacului am gasit multe radacini de copac impresionante, dar asta era cea mai contorsionata.
      Ieri am fost harnica, am scris si despre Concertul Candlelight si Legenda Lacului Regelui ❤️✌️
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾😘🤗💞 Happy WW ❤️

      Ștergere
  2. Vai... dar este chiar frumos... :O. Ce loc de poveste!!! 💗 si ce reflexii interesante in apa.
    Pupici cu drag si happy ww!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un loc curat, de relaxare si incarcare cu energii pozitive 💞🥰
      Pupici si imbratisari. Happy WW 💞☺️

      Ștergere
  3. Minunate peisajele si culorile. Ce bine ca vremea a fost buna sa se vada
    in toata splendoarea panorama!
    Ce interesanta traversarea acoperita! Nu am mai vazut!
    Happy WW, draga Carmen! Multumesc pentru calatorie!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut emotii, rezervatea pentru aceasta excursie de o zi, am facut o in urma cu 4 luni. Fara drept de recuperare bani in caz de retragere...
      Nici eu si nici Andrea, colega si prietena mea, nu am mai fost la Königssee. Am fost total impresionate, de tot tot tot!
      Happy WW, Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  4. Un loc deosebit, marea de la munte! Culoarea apei este foarte interesantă, atât de verde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bavaria are atatea locuri minunate! Cel maiare lac ( nu doar din Bavaria ci din toata Germania), este Bodensee. Asta este cel mai adanc ( tot asa, nu doar Bayern ci din intreaga Germanie)
      Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  5. Îmi scald privirile în frumusețea peisajului🥰, imensitatea munților, pelicula apei de un smarald intens, aerul proaspăt ozonat...un loc de care greu te dezlipești 😍🌞
    Happy WW! Pupici și îmbrățișări!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa a fost Gina draga. Un loc de basm 🤗🍀
      Iti doresc un start bun in septembrie, draga mea. Pupici si imbratisari 🤗😘💞

      Ștergere
  6. What nice photos and excursion thanks for sharing :-)

    Have an excursiontastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
  7. What a beautiful place. I would love to stay there and explore.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. What a beautiful place - it sounds like a lovely excursion.
    And thanks for dropping by my WW today 😺

    RăspundețiȘtergere
  9. Un loc şi un lac cu adevărat regesc!

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb peisajul. Si culoarea apei este minunata! Ce excursie frumoasa ai avut!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, excursia a fost in sambata cand la mine in cartier parea ca a sosit sfarsitul lumii...
      Happy WW, Ioana draga 🤗😘

      Ștergere
  11. Ce loc superb!. Apa minunat colorată, muntele .... si lipsa oamenilor...pare un loc așa liniștit, unde chiar poți auzi sunetul naturii. Cred că v-ați încărcat bateriile la maxim în asemenea locuri.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Turisti sunt multi, insa e spatiu destul, ca sa poti sa te simti bine.
      Este un loc superb, de meditatie 😍🥰💕
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  12. Superbă panoramă! Pare foarte curat și liniștitor totul. O astfel de excursie, te ajută foarte mult să te regăsești și să te relaxezi cu adevărat. O zi frumoasă și îți doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact asa este acest loc, un mic Paradis 🤗
      O zi placuta si tie, Stef 🌞

      Ștergere