vineri, 17 noiembrie 2023

Zbor... spre cuibul parintesc

Augsburgul are aeroport dar de mai bine de 15 de ani este folosit doar de VIP Charter si jet-uri private. Am citit undeva ca pâna in 2025, acest aeroport va fi cea mai mare baza de testare pentru taxiurile aeriene și drone din Bayern.
Asa incât, noi - muritorii de rând, ca sa zburam undeva ✈️ luam bilete din München sau din Memmingen - cele doua aeroporturi fiind la egala distanta de Augsburg, mai exact la trei sferturi de ora cu masina 🚗 (cca.80km).
Joi la amiaza Helmut m-a condus la aeroport, in Memmingen. Mi-am luat ramas bun de la baietii mei 🐾💕, mi-am luat cele doua valize si m-am prezentat la poarta de imbarcare spre Sibiu.
Duminica, pe 19 noiembrie, este ziua mamei mele si am hotarat cu fratele meu sa ii facem bucuria mamei si sa ii fim alaturi la aniversare. Pentru ca am facut rezervarea biletelor separat, nu am avut locuri impreuna insa scaunele de langa mine au ramas neocupate, Dupa decolare, fratele meu s a mutat langa mine si cele doua ore de zbor nici ca le am simtit. ☺️ Am povestit, am servit cate o bere si alune americane, apoi cate un suc de rosii cu iz de telina si mustar (ciudat!), am admirat peisajul de la hublou, am facut multe poze si exact la vremea apusului de soare, am aterizat la Sibiu. Am luat rapid un taxi si ne-am indreptat spre cartierul in care am copilarit.
Inca din capatul strazii am observat silueta mamei la fereastra. I am scris pe whatsapp ca sosim si ea nu mai avea rabdare... Ce fericita ca i-au venit copiii acasa! 💗 Ne-a asteptat cu masa pusa si incarcata cu bunatati. Am stat la povesti pana la ora 2 noaptea... Aacum e ora 3... pun aici cateva poze ☺️ si gata... Noapte buna! Va pup 😘😴

21 de comentarii:

1. la mulți și frumoși ani, cu sănătate și multe bucurii pentru mămica voastră! să vă bucurați mult de ea.
    și noi astăzi o sărbătorim pe mămica noastră și... o grămadă de ani de când am luat eu permisul de conducere :)
    nu pot să nu mă gândesc la Helmut... ”home alone!!” :)

1. Multumim Florin draga 🤗💕 pupici si imbratisari pentru voi, in Apuseni 💗
      Helmut nu e singur 😜 este cu Leo 🐾 Sunt baieti mari, se descurca foarte bine singurei. Iar eu voi fi din nou acasa luni dimineata. ✌️🤗🍀

2. Draga de ea, îmi imaginez cu câtă emoţie a aşteptat! Să vă trăiască ani mulţi, să fie sănătoasă!

3. La mulți ani! Îmi închipui ce fericită este că vă vede!

1. Multumim ❤️💕💗 Da, e fericita.
      Acum plecam in Târgul de Craciun, ca s a deschis astazi 🎄

4. Ce bucurie! Ce-mi place zambetul ei, inconjurata de copiii ei dragi!
    La Multi Ani! Sa fie sanatoasa si mereu cu zambetul pe buze. Si voi la fel,
    impreuna cu ea.
    Pupici si vacanta minunata, draga Carmen!❤️😘

1. Multumim Suzana draga 😘🤗💞 Sanatatea si multumirea sufleteasca sunt cele mai importante 💕💗❤️
      Pupici si imbratisari 😘🤗 din Sibiu

5. Cat de bine vă asemanati și câte trăsături comune se regăsesc pe chipurile voastre!🤗 Mama e copleșită de bucurie și topită de fericirea reintregirii familiei, cât și a surprizei în general.
    Cât mai mulți ani cu sănătate și momente fericite!
    În ciuda vremii capricioase să te bucuri și să petreci minunat timpul la Sibiu!
    Te îmbrățișez și pup ,dragă Carmen!🤗😘💗

1. MultUmim Gina draga 💝🤗💗 multumim. Ai dreptate, mama este arat de fericita ca am venit amandoi acasa, ca si somnul si l a dat peste cap! Este exaltata! Emotionata. E foarte multumita si cu toate ca ii este greu sa tina pasul cu noi, e constienta de sansa pe care o avem acum, toti trei 💕❤️
      Si uite asa s a intamplat, ca anul acesta chiar si Targul de Craciun s a deschis in acest weekend, al nostru. Asa ca vom comprima toate activitatile frumoase de familie, zile de nastere si Craciun si le vom serba acum impreuna 💖
      Multumesc draga Gina. Pupici si imbratisari din Sibiu 😘🤗

6. Ce surpriza frumoasă! Bravo vouă! La mulți ani mamei tale!
    PS: cât de mult semănati toți trei, dar mai ales tu cu mama ta!

7. M-am luat cu altele şi n-am mai ajuns pe bloguri în ultimele zile.
    Mă bucur să aflu că ne aflăm ceva mai aproape una de alta, dragă Carmen! ❤️😘
    Şi, nu în ultimul rând: La mulţi ani fericiţi mamei tale! 🎂

1. Pe 20.11 deja ne am intors acasa. Nu am stat decat joi, dupa-amiazai, vinei, sambata si duminica,zile intregi. Luni ne am trezit la ora 5, la ora 6 eram deja in aeroport. La 8:30 am aterizat in Memmingen si la ora 9:30 am fost acasa la mine.
      Multumim Vero draga.💞

8. Vaaaaaaai ajung si eu la spartul targului!!! Vorba aceea.
    In primul rand : La multi ani, frumosi, sanatosi, plini de bucurie si cu cat mai multe momente alaturi de voi. cei dragi sa fie!!!
    Ce bucurie ca ati putut merge impreuna si petrece impreuna cateva zile magice - sunt convinsa!!
    Imaginile dinavion sun fabuloase. Dar cele de acasa, inegalabile. Si stateam si ma uitam -cam asa avem si noi covorul din sufra (momentan e strans, dar cam in aceeasi cromatica - il cumparase Bunica mea Maia si imi e tare drag)
    Pupici multi!!
    💟🎂💗

1. Daaaa, azi deja am fost la serviciu, desearaa duc la dans 💃✌️
      A fost o vizita scurta, insa Mama s a bucurat 💞
      Te pup. Numai bine 😘

9. I-ati facut mamei o surpriza extraordinar de frumoasa. Multa bucurie ati adus in sufletul ei, bucurie care se vede pe fata ei.
    Semeni foarte mult cu mamica ta.

1. Tare fericita a fost. Singura mangaiere cand am plecat, a fost ca putem comunica pe WhatsApp zilnic, de cateva ori... Deci suntem inca "aproape". Amintirile celor 3 zile si jumatate vor ramane inca proapete, intretinute de conversatuile video 🤗 ce sa face! Asta e biata!

10. Ce bine ca ti-am spus "La multi ani!" pentru mami a ta! 💕 Sa fie sanatoasa multi, multi ani de acum inainte! Sa-i fie bine si, pe cat posibil, sa va intalniti cat mai des - ca nu-i usor cu distantele. Dragii nostri parinti! ❤
    E un articol emotionant, pentru mine. Cand plecam si numai pentru cateva zile, mami ma astepta de parca lipsisem un an! 😊 Imi cam dau seama cum a fost cand ati venit amandoi, dupa mult timp! Sa fiti sanatosi si sa va fie sufletul senin! 💞

Ce chestie, cu aeroportul de la voi! Hm. Cred ca cel din Bv tot cam asa ceva va ajunge - in cel mai bun caz. Cei de la Bucuresti (mai ales) nu l-au vrut si pace, pentru ca ar "deturna" multi calatori. La inceput au fost ceva mai multe curse, si in nu stiu ce luna au fost mai multe curse decat au fost pe doua dintre aeroporturile de prin tara impeuna. Acum nu mai sunt asa de multe si am inteles ca sunt si probleme cu aterizarile, din cauza curentilor de aer...
    Mai sunt 5 zboruri pe saptamana, spre Londra si Dortmund (dus-intors). Compania DanAir a ales sa-si mute baza pentru ca aeroportul de la noi e deschis doar 12 ore! Cica, abia din ianuarie va fi deschis... 16 ore! 😂 In stilul acesta, ce operatori sa vrea sa piarda bani?! Pfuu... M-a luat valul, 'ca mi-am amintit. 😊
    Imbratisari si pupici de la noi pentru voi! 🍀 💞 🤗 🐾

1. Multumim 😘🤗💕 Mama s a bucurat cand i am transmis felicitarile de la voi ❤️ Pupici si imbratisari 😘🤗

11. Da, aeroportul din Augsburg este doar pentru VIP
    Noroc ca avem la trei sfert de ora doua aeroporturi. Noi, de cand il avem pe Leo am hotarat sa nu mai zburam. Insa uite, pentru cazuri de acestea, este bine sa economisesti atata timp!
    Matusa mea din Ulm, are apartament in Brasov si vine destul de des, cam de doua ori pe an. Pana avum, zbura la Sibiu , inopta la mama si a doua zi pleca spre Brasov cu un autocar.Acum in octombrie a zburat pentru prima oara direct la Brasov. Mamei o sa ii lipseasca vizita matusii...