miercuri, 22 noiembrie 2023

Fly to the sky - Miercurea fara cuvinte S47/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfCHappy Wordless Wednesday! ☺

20 de comentarii:

  1. Pozele din avion sunt cele mai spectaculoase. Norii aia pufosi sunt minunati!
    Fain mozaicul pentru azi!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai pus colaje pentru ca mi s a spus ca fotografiile pierd din claritate. Si mie imi plac imaginile de la hublou, de aceea imi rezerv daca se poate, loc la geam.✈️ Intr una din poze, se vede inca un avion undeva mai jos.
      Happy WW Suzana draga 😘🤗

      Ștergere
  2. Amintiri pitorești din cer, deasupra cupolei de nori scărmănati...și un răsărit (apus) surprins🌤🤗 la momentul oportun.
    Happy WW, dragă Carmen!😘💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce expresii frumoase gasesti tu mereu, Gina draga 😘🤗
      Te pup. O zi minunata iti doresc. Happy WW 🤗😘💕

      Ștergere
  3. Și mie îmi place să fac fotografii din avion.
    La colaje, cu cât conțin imaginile mai multe detalii și cu cât pui mai multe într-un colaj cu atât pierzi la claritate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, peisajele sunt superbe. Unii oameni nu pot sa priveasca pe geam ca li se face rau. Eu as putea ore in sir...
      Multumesc pentru Infos, eu pe laptopul mel vad pozele colaj foarte clar, dar probabil retransmise pe blog, se blurring...
      Te pup. O zi buna! Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  4. Delightful pictures! I love flying and always try to get a window seat.

    RăspundețiȘtergere
  5. I like your pictures this way, bigger and clearer. Such beautiful views. I also enjoy sitting by the window.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I usually, in order not to take up so much space, create collages with photos, but yes, clarity is lost. Thank you

      Ștergere
  6. Din Avion se fac cele mai frumoase poze. Ai surprins peisaje superbe! Happy WW! Pupici
    P.S.: mulțumesc pentru link

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu imi rezerv totdeauna bilet si daca se poate, iau loc la geam. Fratele meu accepta loc aleatoriu (e mai ieftin ☺)
      Happy WW! ♥

      Ștergere
  7. Pur şi simplu superbe! Ai prins şi vreme perfectă!
    Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat. Vremea a fost buna si nici turbulente nu am nimerot.
      Te pup. Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  8. Multumesc mult :*!!!
    Arata minunat instantaneel surprinse din avion. Asa, sa tot calatoresc :D. Haha !
    Preferatele mele sunt 7 si 8. Mi se par foarte linistitoare si ... norisorii aceia arata asa de frumos.
    Imbratisari cu mult drag :*
    Happy W!W!!! 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar ai observat in foto 7 ca se mai vede un avion, jos, unul mic-mic? ☺☺☺ Stateam de povesti cu frate-meu când cu coada ochiului am observat celalat avion... pâna sa iau telefonul sa fotografiez, s-a schimbat mult decorul, insa tot l-am prins ☺☺☺
      Toate cele bune. Happy WW! ♥

      Ștergere
  9. Am citi mesajul pentru Rux si "m-am intors" la poze. 😊 Am vazut micul avion!
    Revin. Sunt foarte faine imaginile! Lumea vazuta de sus!
    Aripa avionului m-a dus cu gandul la o coada de dragon! 😊
    Ganduri de bine, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 🍀 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A zbura este atat de grozav! Economisesti cca14 ore de mers cu masina!
      E drept ca si la avion trebuue sa adaugi la cele doua ore de zbor inca macar o ora si jumatate la dus si control la aeroport si inca atat la iesirea din aeroport, cotrol si preluatea bagajului de cala. Dar sunt doar 5 ore, nu 14. Din care, doar 2 sezi cand zbori.
      Eu mi am luat bilet cu loc preferential, cu bagaj de cala si imbarcare priority. M a costat dus-intors 149€. Am gasit pretul ok. Fratele meu nu a vrut nici o favoare, a luat bilet brut si a platit 19€ dus- intors 😂😅😂
      Te pup Diana. Noapte buna
      Pupici pentru quattro, de la trio 🐾😘❤️💕

      Ștergere