sâmbătă, 4 noiembrie 2023

Aranjament de scurta durata

Este noiembrie... îmi place ploaia, iubesc serile linistite, acasa, lânga ai mei. Mi-am luat o saptamâna de concediu sa savurez începutul acesta târziu de toamna. 
Greta are vacanta si nu ne trezim mai repede de ora opt. Servim micul dejun în pat si lenevim în pijamale cel putin înca o ora! 
Helmut iese cu Leo dimineata la plimbare. La amiaza iesim toata haita ☺ iar seara, indiferent ca ploua cu galeata sau doar picura, mergem noi fetele cu Leo, o tura în parc. 
O sa îmi lipseasca, ghidusa asta mica! Duminica va fi gata si vacanta ei si concediul meu...
 

6 comentarii:

  1. Frumoasa "haita" mai sunteti! ❤️ Am observat cat de educat e Leo, cum sta el, frumos, la masa si asteapta sa se aseze toti pana sa inceapa sa manance (un pupic special pe boticul din acel prim-plan). :-)
    Imi plac tare mult fotografiile! Cele facute afara par a... emana racoarea serii. :-) Cele facute in casa iradiaza caldura unui camin.
    In colajul doi, stanga-jos, Leo pare ca zambeste in genul "cheese". :-) ❤️
    Intr-o seara, cu Miki fiind pe-afara, m-am ales si eu cu o poza in care apar frunze pe trotuar, doar ca... am vrut sa fotogafiez catelusa, iar ea a avut alta treaba: a iesit din cadru pana sa apas eu "declansatorul". :-)
    Pupici cu drag si imbratisari de la quattro pentru voi! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
    P.S. Deduc ca ai avut un mini-concediu frumos si Greta o mini-vacanta frumoasa (pleaca, din nou, cu o frumoasa colectie de amintiri - si nu numai, pentru ca ati mesterit destule, din ce-mi dau seama) :-) ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hajaha,radem mereu, pentru ca Leo asa crede ca se cuvine, sa stea cu noi la masa. Nu l am invatat, dar e curios ce se intampla la masa si atunci i am tras un scaun sa poata sari pe el si asa... A fost multumit. Ne observa si e cu noi. Crede ca e om 🥰😇🥰 Cateodata primeste si el ceva din bunatatile lui speciale. Dar de obicei nu are pofte. Niciodata nu primeste din mancarea noastra.
      La plimbare da... Leo vrea sa alergam, nu sa facem fotografii 😅😂
      Inteleg cum e cu Miki 😅✌️😂
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾🤗💞

      Ștergere
  2. Creati aintiri de neuitat împreună, zile minunate de vacantă pentru Greta. Ammai tras cu ochiul și la celelalte activităși ale voastre. Sunteti o „haită” dinamică și veselă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cum mai trece de repede timpul. Ma bucur taremult pentru voi ca ati avut asa o mini vacanta de neuitat!! Am vazut si zanutele si pe Nela (tot sper sa reusesc sa inaungurez si eu masinuta de cusut.. am lasat-o strategic sub o masuta in sufragerie... tot ce am reusit pana acum a fost sa il adun pe Kouki de langa ea - s-a scuturat pe masuta unde este perna lui si poc.. :)))) - din fericire e totul in siguranta - nu as risca ceva in ceea ce il priveste... dar a fost ca in filmele acelea de comedie.. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. masina mea de cusut s-a defectat in urma cu cativa ani si nu am gasit niciun atelier care sa mi-o repare. E ceva banal, cumva s-a blocat comanda de cusut-înapoi" si nu mai coase normal, ci doar în retragere ☺☺☺ Am abandonat-o si masina pe care o folosesc acum este de fapt a Ralucai. Ea coase foarte foarte rar si eu, relativ des. Oricum Raluca îmi aducea mie sa cos atunci cand avea ceva de reparat ☺ asa ca, masina ei este bine folosita la mine.
      Eu nu am o masa speciala pentru masina de cusut, care sta depozitata în dulapior, cand nu am nevoie de an. Cand vreau sa cos, o pun pe birou, imping tastatura si pun masina de cusut ☺☺☺ E inghesuit dar functioneaza si asa ☺☺☺
      (laptopul meu a inebunit! tastele scriu alte simboluri decat cele cu care sunt insemnate! asa ca am o tastatura externa... ca nu mai repara nimeni in ziua de azi nimic! Si alt laptop nu imi trebuie, momentan)
      Pupici si îmbratisari ♪☺♥

      Ștergere