marți, 14 noiembrie 2023

Acasa - ultimii trandafiri ai anului 2023

8 comentarii:

  1. Oho ce frumuseți, trandafiri și o clematita! Ultimele zile cred, pe noi ne tot amenință cu ninsori. Și eu am câțiva in vază, culeși de azi, și sunt încă proaspeți chiar dacă au fost -3 grade de dimineață.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi a fost relativ cald pana acum,la weekend. De sambata s a facut frig, bate un vânt napraznic si ploua mai tot timpul.
      Copacii au inca multe frunze verzi... Trandafirii mei sunt plini de boboci...si noi taiem mereu sa ne bucuram de ei in vaza, ca afara nu mai au sanse sa supravietuiasca.

      Ștergere
  2. Ce minunati sunt - asa cu picuri pe ei!!!
    Langa noi era o cofetarie, care se numea Magnolia. A supravietuit pana acum vreo.. hmmm 4 ani cred.
    Avea in fata geamurilor plantati trandafiri de toate culorile.. o bucurie sa ii privesti. Privind bobocii acestia mi-am amintit de ei pentru ca mereu ma opream cu Dodo sa ii admir.. imi amintesc reflexia noastra in geam... si Kouki a prins un pic, dar apoi a fost preluat spatiul de ..profi cred. Si bye bye geamuri si labriuri si cofetarie.. Un timp au mai supravietuit trandafirii dar nu mai erau ingrijiti ca inainte.. nu stiu daca or mai fi.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce pacat ca a disparut cofetaria voastra! Pacat si de trandafiri... Of, dragul DODO 🐕🐾❤️
      Cum zboara timpul! Câti ani are Kouki? dragalasul mic si cârliontat 💝💕🤗
      Pupci si imbratisari de la mine si Leo 😘🤗🐾

      Ștergere
    2. S-a nascut in 2017, cam la trei zile dupa ce ne-am despartit de Dodo, din ce mi-a spus fosta stapana a lui. In caiet e trecut cu 31 iulie, 2017 (pentru ca fusese gasit cu un an mai tarziu cand l-au salvat cei de la adapost.
      Dar la noi este de 5 ani .D Are si el o gramada de zile de sarbatorire :)))
      Pupici

      Ștergere
    3. Aaa, este cu un an mai tanar ca Leo. Sau ma rog, o jumatate de an... Leo s a nascut pe 11.11.2016.
      Doamne ce mult s a schimbat viata noastra, in pozitiv... E minunat un blanos in casa 🤗🥰😘❤️🐾💕 Vai cat il iubim!
      Va trimitem pupici si imbratisari 🐾😘🤗🐾

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. saracii, chiar si asa zgribuliti tot sunt frumosi . Pupici 😘🤗

      Ștergere