miercuri, 8 martie 2023

De 8 Martie

Acum câtiva ani, am hotarât ca "baba" mea sa fie mereu pe 8 Martie si astazi... am avut o zi minunata!
Abia ce m-am trezit si baietii mei - Helmut si Leo, m-au surprins, daruindu-mi un minunat buchet de flori. (înca mai am un trandafir din buchetul de la Valntin's day ☺)
Am plecat la serviciu si... la pauza de amiaza, colegii au comandat Pizza. Suntem doar trei femei în compartimentul proiectari, asa ca noi am fost invitatele de onoare 🤗
 
Toata ziua a fost soare, însa a batut un vânt naprasnic! Am lucrat pâna la ora 17, am ajuns acasa val-vârtej si am plecat împreuna cu baietii mei  la restaurant
Masa noastra a fost decorata cu ghiocei si petale de trandafiri ♥ A fost o atmosfera deosebit de agreabila, vecinii nostri de masa atâta l-au bagat-în-seama pe Leo, ca acesta si-a luat nasul-la-purtare si nu a mai vrut sa stea cuminte sub masa, pe paturica lui. Toti cei din jurul nostru au zis ca nu au nimic împotriva, asa ca Leo a avut voie sa stea sus pe coltar, sa vada de la înaltimea mesei ce se întâmpla în restaurant ☺ La o alta masa vecina, erau trei copilasi prescolari - mai-mai ca s-ar fi dus sa le tina companie
 
În drum spre casa, am constatat ca vântul s-a transformat în uragan si picuri mici si fini ne-au stropit parbrizul. Acum, cum sa interpretez "baba"? E de bine sau de rau 😜

17 comentarii:

  1. Este de foarte bine!! Ai avut din plin - sa fie cu belsug (eu asa aleg sa vad picurii).
    Si eu azi am fost rasfatata de Kouki (si l-am rasfatat la randul meu - imbratisari, la greu)
    Foarte frumos buchetul de flori!! Initiativa de la servici - binevenita. Iar seara voastra la restaurant, de vis!! :D
    Imbratisari cu mult drag :*!!!💟💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, am gasit o pagina cu "semnificatii" si acolo zice asa:
      "Păstrăm din moși-strămoși obiceiul ca, în prima dimineață din martie, să ne punem mărțișor în piept și să ne alegem o zi din zilele Babelor, de la 1 până la 9 martie. Cum va fi vremea în ziua aleasă, așa iți va fi tot anul. Dacă ai norocul de o Baba însorită, vei avea parte de un an rodnic și toate lucrurile o să-ți meargă din plin. Dacă va fi o Baba înnorată și friguroasă, se vor abate asupra ta supărările și bolile. Dacă va ploua, se spune că vei avea parte și de greutăți. Iar dacă va bate vântul, se va isca sfada din senin și nu-i chip de împăcare"
      Multumesc Rux draga. Te pup
      Ma bucur ca v-ati dragalit ♥ Am vazut poza pe FB cu Dodo la zapada... sau e Kouki? Sunteti niste dragalasi. Va pupam :-*

      Ștergere
    2. Ei na... cine spune ca trebuie sa fie asa cum zic ei ? :))) Nope.. nu nu nu.
      E cu belsug si vantul alunga toate relele :D. Doar e Martie, zau asa :).
      Pe FB e o poza mai veche cu Dodo si cu zapada... da :). Galuscutul mic e langa mine acum, covrigel si ma pregatesc sa ma alatur si eu la somn (in ritmuri de muzica.. haha - se petrece la club)!
      pupici!!

      Ștergere
    3. EU Nu sunt superstitioasa dar fac jocul doar asa, de dragul de a juca. Ramane pe viitor tot asa, 8 martie este Baba mea 😜
      Da, este abia martie Si Stau sa vezi cum va fi vremea in Aprile! 😂 Schimbatoare ca o gluma buna! ❄️🌪️🌧️⛅☀️⛈️🌬️☔
      Noi sa fim sanatosi! 💞
      EU am dormit foarte bine, tocmai servim micul dejun in Pat 😜 Leo sticksurile lui si eu cafeluta. O zi minunata va dorim 🐾😘

      Ștergere
  2. Fotografia cu Leo și ghioceii m-a topit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte de plecare am adunat ghioceii de pe masa, ca mi a fost mila de ei, i am luat acasa .Leo imediat sa controleze, ca e taaare curios!
      Aranjamentul a fost facut special pentru noi asa ca acum, ghioceii Stau intr un borcanel cu apa.

      Ștergere
  3. Ce zi spectaculoasă ai avut Carmen!
    Frumoase colajele de fotografii🥰😊🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Andreea, sper ca si tu ai avut o zi de 8 Martie frumoasa, asa merita fiecare femeie. Si nu numai de 8 Martie ♥

      Ștergere
  4. Ţi-a fost frumoasă şi veselă şi bogată-n bucurii deci aşa va fi tot anul! ;)
    Tare frumos! Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine ca macar pe 9 am ajuns si eu. E frumos ceea ce ai povestit si e foarte placut sa ai astfel de zile vesele si aromate! Eu nu mai imi aleg vreo zi de acest fel. Citisem ca in mod firesc ar fi ziua de nastere, sau daca e din doua cifre, sa obtii cifra prin adunare si transformare intr-una singura. Insa chiar nu ma intereseaza.
    La Multi Ani, draga Carmen! Un final de saptamana minunat!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Suzana draga 😘 La multi ani pentru ziua internationala a Femeii 🌹

      Ștergere
  6. Ce scumpic e Leo!!! 💕 Cum sa nu-l indrageasca si ceilalti?! 😊 Asa baiat cuminte si frumos unde s-a mai vazut? Care "botic la purtare"? 😊 Doar nu era sa boticul lase sub masa. Scump, scump, scump!
    Ati avut o zi minunata! Asa sa fie toate! Si... cred ca nu ma insel prea mult: cam asa si sunt!
    Baba mea a fost in 3 - a fost cu soare si vant. 😊 Nu sunt sigura ca voi tine minte pana la sfarsitul anului....
    La multi ani si numai bine, Carmen draga! 💕 (da, cam tarziu, dar cu ganduri bune am venit) 😊
    Imbratisari si pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e cuminte Leo, avem norocul ca nu "cerseste"... A stat cum s ar zice la masa cu noi si a privit cum mancam noi. El a avut ceva "bunatati" dar si le a astupat in paturica (paturica pe care a stat).
      Multumim asemenea, dragele noastre brasovence ❤️🤗😘😘😘 pupici si imbratisari 🌷🌹🌺

      Ștergere
  7. Ai avut o zi foarte frumoasa/ La cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sărbătorita ai fost tu dar Leo ți-a eclipsat toată distracția - oricând și oriunde Leo este minunat ❤️👍
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere