miercuri, 8 martie 2023

Leo si Luna Plina

😂🌝😍🌝😂😍🌝😂🐾🌝😂😜

11 comentarii:

  1. hahahahahaha vai cat am putut sa rad. E adorabil Leo:)) - zici ca da alarma. Unde era lupul ascuns :))))).
    Mai devreme Kouki visa si latra in somn... si am pus filmuletul cu sonor... acum doarme fara vise :))).

    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da chiar precum sirenele... ☺☺☺
      Ce i-o fi venit, ca nu a mai facut asa ceva ?!? ☺☺☺ Lupii vâneaza noaptea, pe timp de luna plina si cica, atunci când urla la luna-plina îsi îsufleteste coechipierii din haita ☺☺☺
      Ce însusiri / trasaturi comune mai au catelusii nostri cu lupul... habar nu am! însa iata, asta este o mica mica mica asemanare ;-)
      Mamica mea a zis "vai de mine, cu care cumva sa prevesteasca un cutremur sau ceva de genul..." Hm... de ieri si pana azi nu s-a schimbat nimic decat ca vântul s-a transformat în uragan!
      Pupici lui Koiki ♥ Leo cand era bebe, toncanea in vis, ca si cand ar mai fi supt la mamicuta lui ♥♥♥ asa dragalas era!
      Noapte buna dragilor ♥♥

      Ștergere
    2. Sa stii ca si eu m-am gandit la cutremur... dar am zis na..
      (Apropo - e un catel aici in spate care tot plange.. se jeleste de mi se pune cumva pe inima, pentru ca imi aminteste de Dodo in ultima perioada, dar si de catelusa mea Roni de cand eram mica... Plus ca de fiecare data tresar si ma gandesc si la cutremure. Totusi in ultima vreme m-am gandit ca poate nu e nici bolnav, nici nu agonizeaa si nu prevesteste ceva rau neaparat - S-ar putea sa ii fie urat. Mi-am reamintit ca atat Dodo, cat si catelusul care statea sub noi, tot Canishe Bobita, cand plecam de acasa, tineau astfel de concerte. Dodo cel putin nu ramanea singur, ci cu Buni - si chiar si cand coboram pana jos la izvor la doi pasi de noi, ma bocea de zici ca nu stiu ce tragedie era. Asa ca ma gandesc ca probabil e vreun caniche ca si ei, sau alt catel care are acest obicei... sper cel putin).

      pupici cu drag! Noapte buna!!

      Ștergere
    3. Dragalasii de ei... Leo statea langa mine, nici de urat si nici de vreo suferinta nu a sirenat 😁 Singura legatura a fost cu Luna dar cine poate sti exact ce si cum?! Dupa concert, Si a vazut de ale lui, ca in fiecare alta zi 😂🐾
      Te pup Rux. O zi minunata! 😘💞

      Ștergere
  2. La noi a fost nor si am vazut-o prea putin. Asa face el la luna plina?
    Ma gandeam ca e ca o sirena...
    Pupici si noapte buna! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😂🐾😜😂 de Data aceasta Leo a facut ca o sirena ...
      Noapte buna, Suzana draga 😘

      Ștergere
  3. Ce dulce eeee! 💕 💕 💕 Foarte concentrat la Luna! Cei doi L minunati au avut o conversatie privata. 😊
    Bony, boxerita pe care am avut cu ani in urma, a urlat si ea la Luna plina o singura data... Nu-mi amintesc sa fi urmat ceva special. Deh! Au, si ei, gene de lup. 😊
    Foarte reusite fotografiile cu Luna plina! ❤
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici Leo nu a mai concertat asa lung, niciodata. Habar n-am ce a vrut sa ne comunice, sau daca a vrut ne comunice noua ceva... Cum zzici tu, genele de lup mai ies cateodata la iveala ;-)
      O luna superba am avut ☺ Mi s-a oferit asa, spre fotografiere ♥
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
  4. O mică sirena tare simpatica. Facea exercitii de alarmă, la noi au inceput să sune sirenele de exercițiu in fiecare prima zi de miercuri din lună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Infioratoare exercitiile acelea de sirena!
      Leo este "sirena"de Luna plina 😜😂

      Ștergere
  5. M-am zăpăcit puțin: faptul că l-am văzut și ascultat pe Leo pe fb, mi-a creat iluzia că am scris în această postare...minunatul Leo ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere