miercuri, 1 martie 2023

Prin ochi de copil - Miercurea fara cuvinte S9/2023

 particip la "Miercurea fara cuvinte" - tabel de înscriere la Suzana

20 de comentarii:

  1. Cat de frumos!!! Aveti un mic artist talentat (sau poate chiar doua ?!) care v-a rasfatat cu portete minunate!
    Un dar si amintire pretioasa - sa va bucurati de ele!!

    Happy WW si Martie cu bine :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamana trecuta cand au fost nepotelele lui Helmut la noi in vacanta de Carnaval, din proprie initiativa, Greta mi-a facut mie portretul si pentru Leo si pentru Chico. Am trimis fetelor mele, mandra, poze cu desenele per Whatsapp si asa incantate au fost ca si-au dorit si ele portrete. Asa ca au trimis o poza si Greta le-a desenat si uite asa, vom deschide Galeria de Familie ☺☺☺ Greta a desenat cu multa placere. Ea a implinit in decembrie 8 ani ♥ Fiica mea Raluca si-a pus desenul ca poza de profil pe Whatsapp si Instagram :-)
      Happy WW, Rux draga!

      Ștergere
  2. Ce portrete frumoase! Peste timp amintiri neprețuite !
    O primăvară frumoasă îți doresc! Happy WW!❤️🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este :-) Amintirile sunt o avere de pret ♥
      Happy WW!

      Ștergere
  3. 😘❤️O primavara cu sanatate si bucurie! O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase desene dar , fără supărare, cel mai plăcut și frumos desen este al lui Leo (cred că el a avut o influență majoră fiind "îndrumător"/"inspiraționist" la masă când fetele desenau ❤️),
    Vă doresc să aveți zile minunate, pline de copilărie și veselie ❤️👍
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, Prietena draga ♥
      O primavara minunata! pupici ♥

      Ștergere
  5. O primavara frumoasa! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare cum se face ca stilul de portrete ale copiilor au trasaturi similare cumva?
    Simpatic foc mozaicul tau si surprinzatoare coronita pe capul catelusului desenat!
    Happy WW, draga Carmen! O primavara minunata, cu multe activitati interesante.
    Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mi se pare ca seamana desenele intre ele... sau seamana, pentru ca noi suntem o familie ;-) ☺ Daca privesti cu atetie, fiecare are alte trasaturi - buzele mai carnoase, ochii migdalati si nu lunguieti, cerceii, ochlarii si ochii usor inrositi (m-a prins! ☺), cateii... unul are urechile lasate, altul mai ciulite si subtiri... Trebuie sa zic, Greta are un spirit de observatie foarte ascutit!
      O primavara minunata Suzana draga! Un 1 Martie cu bucurii! ♥ Happy WW!

      Ștergere
    2. Nu prea am fost explicita. Ma refeream la desenele copiilor in general, nu la aceste desene. Am vazut si la nepotica noastra modul cum realizeaza portretele. Au modul lor anume de a reda trasaturile celor din apropiere.
      😘❤️
      ps. Introduc eu postarea, ca parca nu o vazusem in tabel.

      Ștergere
    3. Ah, asa? Da, ai dreptate 🤗 Copiii Au un stil aparte de a desena, asa este, Suzana draga.
      Multumesc, chiar nu m am inregistrat? Eu am fost sigura ca am facut o... Oh. Multumesc 😘🤗💞

      Ștergere
  7. ce frumoase sunt toate prin ochii copiilor! tare faine sunt! De păstrat neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toti vor sa se faca mari, cat mai repede! dar ce minunata este copilaria! si ce lume superba se vede prin ochii inocenti ai copiilor! Da, desenele le vom pastra, categoric!
      Happy WW, Potecuta!

      Ștergere
  8. Merită întitulate, semnate și înrămate. Mi se pare mai sigur.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. semnate sunt deja - urmeaza sa le înramam ♥
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. Delightful, whatever happens you must keep them for ever!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitări Greta. Foarte frumoase și fetele tale, au cu cine semana. Toate, dar și Leo sunteti niște modele minunate.

    RăspundețiȘtergere