marți, 14 februarie 2023

De dimineata ♥️

♥A very Happy Valentine's Day to everyone♥

17 comentarii:

  1. La mulți ani de Sfântul Valentin!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Happy Valentine's Day!
    Frumoase florile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Happy Valentinstag draga Potecuta 🌹😘

      Ștergere
    2. Repet aici, ceea ce am scris pe FB: Sfantul Valentin a fost roman....este considerat un martir roman, victima a imparatului Claudius al II-lea. Imparatul a interzis cununiile pentru ca s a constatat ca soldatii casatoriti nu mai luptau orbeste, jerfindu-si viata pentru imperiu. Preotul Valentin oficia totusi casatorii in mare taina, a fost insa prins si condamnat la moarte. Executia a avut loc pe 14 februarie 269.
      Acum, daca sustinem ca poporul român isi are ca predecesori dacii si romanii... zic eu ca Sf. Valentin e de al nostru 🤗♥️

      Ștergere
  3. Ce flori minunate! Happy Valentine's Day!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos inceput de zi!
    Sper ca v-a fost frumoasa Ziua de Sf. Valentin!
    Buchetul este superb! Sa fiti numai zambet si bucurii, draga Carmen! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta nu m am asteptat, pentru ca abia ieri dupa-amiaza ne am intors din Viena, Nici nu stiu de unde a cumparat buchetul 🤗 dupa ce am descarcat bagajele, Helmut a plecat scurt sa spele masina... Si uite asa, a reusit sa imi faca Surpriza 🥰
      Multumim Suzana draga. asemenea si tie ♥️ pupici si imbratisari 😘

      Ștergere
  5. Happy V Day!!! :*
    Minunat mod de a incepe ziua :* (sau sa o inchei, in cazul meu :D)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi incheiem ziua acum in fata la TV ( numai stirile), cu un pahar de Prosecco in mana , cu Leo intre noi 🥰😍♥️🐾❤️ Leo azi a avut Programme la salon.
      Eu am fost la serviciu, Helmut a fost cu Leo, in München la frizer / unghii/ baita 😜 Suntem toti trei obositul 😉
      Pupici si lui Kouki

      Ștergere
  6. Ce frumos! Felicitări sotului pentru așa surpriză.
    Eu care ziceam că noi nu sărbatorim, am avut surpriza să mă sune soțul special cu ocazia acestei zile și să-mi facă o mică declarație mai în glumă mai în serios dar a fost ... ceva neasteptat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. minunat! Ma bucur pentru bucuria ta ♥
      da, si surpriza mea a fost deosebit de placuta ☺
      Sanatate si fericire, asta ne dorim toti! ♥

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Vineri seara au sosit nepotelele, vor petrece cateva zile lanoi, pentru ca Au vacanta. Au vazut buchetul de trandafiri si m au intrebat de unde sunt. Le am povestita cum m a surprins Opa de Valentinstag si amandoua au fost foarte incantate ca mai exista "cavaleri" in ziua de azi! ☺️🌹🥰

      Ștergere