miercuri, 22 martie 2023

Leo si Chico - Miercurea fara cuvinte S12/23

 
*pentru Miercurea fara cuvinte - tabel de înscrire la Suzana*

26 de comentarii:

  1. Ce copilași frumoși și ascultători ai! Happy WW, Carmen!❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Gosh! Such adorable babies. <3
    Mine are Mishka and Laila - and english cocker and shitzu.

    Happy Spring.

    https://natashamusing.com/2023/03/spring-splendour-spring-equinox-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dear Natasha, now your comment has appeared, which was initially selected as spam.
      I try to leave a comment on your blog but without success - it always shows me an error!

      Ștergere
  3. Mereu am impresia ca tu si Leo zambiti la fel. A fost prima impresie si vad ca
    si azi am aceeasi impresie. M-a inveselit tare acest mozaic!
    Te pup si Happy WW! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha deci se intareste ideea ca stapanul seamana cu catelul lui 😂♥️
      Te pup, Suzana. Happy WW 😘

      Ștergere
  4. Din poze Leo și Chico par foarte buni prieteni. Cred că sunt foarte încântați de aceste zile de joacă. Am recunoscut în poze și personajele din gradina ta frumoasa!
    Zile frumoase și pline de încantare canină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Niko, Leo si Chico sunt într-adevar foarte buni prieteni. Chico are 5 ani si Leo are 6 ani, In clipa în care au facut cunostinta, Leo s-a comportat cu multa grija, ca si un frate mai mare. Cel mic invata mereu lucruri noi de la Leo si Leo il rasfata... Ori de câte ori are Leo o jucarie, Chico o vrea imediat si sare sa i-o ia, Leo cedeaza cu o privire "el e mic, saracutul" ☺☺☺ Fiica mea il cearta mereu pe Chico, pentru ca e asa "obraznic" însa asa le este firea. Se bucura mult cand sunt impreuna si chit ca sunt amandoi baietei, nu se lupta pentru a prima. Vecina mea, are un pudel, Ricco - tot baietel si când vin in vizita copiii ei, care au un catel Baloo, cei doi se musca si lupta! Ricco este mai mic si cu toate ca este acasa la el, trebuie sa se refugieze undeva si sta ascuns pâna pleaca vizitatorii! Atunci am inteles ce fericiti suntem noi, ca Leo il tolereaza atât de bine pe Chico! Ei dorm unul lânga altul, mananca dintr-o farfurie... sunt ca fratii ♥
      Pupici si o zi minunata!

      Ștergere
  5. Banutiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :D Ahaaa aici erau... ca sa ma surprinda impreuna cu Chico si Leo. Si ce mult ma bucur sa va vad pe toti trei zambitori si luminosi!! Si verdeata si banuti (nu stiu daca ti-am zis vreodata dar iubesc banutii - cand eram mica, in spatele blocului, aveam niste sarme de intins rufele - si sub ele era iarba si plin de banuti; pe atunci puteai sta sub cearceafurile puse la uscat pentru ca nu miroseau a nimic, mai ales cand era vara - te aparau de soare si ne jucam acolo. era de poveste).

    Si am vazut si soricica si girafa :D. O bucurie si o surpriza minunata!

    happy WW!!

    ps: m-as bucura daca te-ai inscrie in tabelul cu darul aniversar :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, baniteii se intind tot mai mult pe gazon, dar ne plac :-) Când Helmut va reincepe sa tunda gazonul, banuteii vor reaparea imediat a doua zi ♥ sunt floricele atât de nepretentioase! Este doar periculos daca umblam cu picioarele goale prin iarba, in zona banuteilor e plin cu albine!
      Mie imi place enorm sa umblu in curte cu picioarele goale.
      Ieri am facut plaja! Toata ziua a fost soare!
      Girafa si soricica, daaaa, vor fi mereu in curte pentru ca ceramica a fost arsa in cuptor la peste 1400°C si a glasura folosita este din aceea care rezista si iarna, la ger. Compromisul a fost mare - atelierul avea culori vii pentru rezistenta la interperii de vara si culori pale pentru rezistenta la ger - asa ca am decis sa fie rezistente la ger.
      Happy WW!

      PS: draga mea Rux, eu nu am participat la niciunul din proiectele tale, de aceea nici nu îndraznesc sa ma înscriu sa iau sansa pe care ar putea avea-o una din doamnele care au fost active la Proiecte verzi, Calendar, Salvam papusile... De aceea decizia mea ♥

      Ștergere
    2. Nu stiam ca se regenereaza asa repede - adica am observat ca apareau din senin (motiv de mare bucurie in copilarie, dar nu ma gandeam ca s-ar putea regenera asa rapid daca tunzi gazon - acum vreau si mai mult :)))) - floricele din astea :))
      Uite de albine insa nu imi amintesc :). Probabil ca erau ocupate cu alte plante :)). ma gandesc.
      Si mie imi place - in copilarie mergeam si pe aleea din spatele blocului desculti - era tare placut vara (si curat, acum nu as mai avea curajul sa fac asa ceva.. nu mai zic ca ultima data abia m-am plimbat prin spatele blocului de cum mirosea a detergent... :))
      Sa stii ca, desi nu sunt colorate foarte viu, Soricica si Girafa sunt superbe - mie imi plac asa. Si, la o adica, poti face la un moment dat un alt curs si sa realizezi si niste lucrari mai viu colorate .. pentru interior :D. Ma gandesc - mai ales daca iti place :*!!!

      La PS - doar atat: este doar un mic dar aniversar (nu are a face cu activitatile / provocarile creative :D). Pentru ca nu am mai sarbatorit de mult blogul si nu am reusit sa mai fac nici felicitarile calatoare, m-am gandit sa profit de ziua mea (dar si de cele cateva sarbatori care graviteaza in imediata apropiere - Martisor/Paste) si sa pregatesc ceva simbolic. Nu iei nicio sansa :*! Pupic!!

      Ștergere
    3. daaa, banuteii se regenereaza imediat. Si se intind... am hotarat sa ii lasam, sa nu intervenim. E rumos gazonul, dar vorba 'ceia, nu e de expozitie! ☺
      Pentru interior, ceramica... am casa plina,am adunat muuuulte la viata mea, plus ca multe sunt "amintiri de suflet" si nu pot sa ma despart de ele! Fiicele mele ma cearta de multe ori ca e prea incarcat, cam kitschig... dar cum zic, sunt amintirile noastre de o viata. Poate ca fiecare când trece de 60 de ani are tot felul de obiecte adunate de pe la copii, nepoti, din concedii... Asa e viata.
      Deci nu as mai avea unde sa pun ceramica noua ☺ Am probleme si cu tablourile ☺☺☺ Pana acum le.-am aranjat asa pe teme, sa se potriveasca. De acum am asa teme variate si am asa multe tablouri, ca nu mai stiu unde si cum sa le organizez. Si ieri am mai adus unul acasa! ☺☺☺
      Draga mea Rux, iti multumesc muuul de tot, au stiu ca posta internationala nu este ieftina si nu vreau sa fac nuimanui probleme. Dar o sa iti trimit e email adresa mea - cu toate ca eu cred ca o ai din corespondenzta mai veche. Iti multumesc mult mult de tot ♥ Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  6. Hello Carmen, I left a message fro you yesterday, but not sure you saw or got it.

    Your furry kids are adorable. I have 2 of my own too. :)

    https://natashamusing.com/2023/03/spring-splendour-spring-equinox-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Natascha,
      indeed no comments have been registered, thanks for persevering!
      Dogs are such friendly animals, they bring so much joy to human life! ♥

      Ștergere
  7. Foarte fain colaj! O zi frumoasa, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Atmosferă de poveste!
    Să aveți mereu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragii de ei! Prieteni buni, si amandoi haiosi! 💕 Imi place cum râde Leo cu gura pana la urechi! 😊 Chico e ca o bombonica de cafea cu lapte.
    Formati un grup fain! ❤
    E minunata o gradina! Minunata! Si cand mai e si animataaaa! ❤
    Girafa ma distreaza maxim! 😄
    Te imbratisez cu drag, Carmen draga! Pupici cu drag de la trio pentru toti! 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai ce frumos ai spus "bombonica de cafea cu lapte" ☺♥☺ Noi chiar asa spunem ca Chico are in loc de nas o boaba de cafea iar Leo are o maslina ☺☺☺
      Girafa si soricica satu de straja in curte, indiferent cum e vremea ☺ M-am tot uitat zilele astea ca a fost uragan, sa nu zboare capetele celor doua domnisoare... deocamdata este totul bine. Cand se indreapta vremea si ... cand vine vremea (sa am timp) vreau sa stropesc interiorul cu stiropor lichid si sa fixez capetele pe teava metalica, sa fiu sigura ca nu se vor strica. Ar fi pacat de munca mea ♥
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
  10. Oo, ce prieteni frumoși ai, Carmen🥰🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt prieteni... Leo este "copilul" meu si Chico este "nepotul" ☺ "fiul" lui fiica-mea ☺☺☺

      Ștergere
  11. Simpatic Chico...dar îmi este drag Leo de prima dată când l-am văzut la tine !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au trecut deja 6 ani de cand il avem pe Leo... Doamne ce il iubim, dar si el pe noi! Si ala micu' Chico, este rasfatatul tuturor! ☺ Pupici ♥

      Ștergere