miercuri, 13 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - 28 - Harnicuta



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

PS: Supliment "Ceva pe biroul tau care-ti aduce buna-dispozitie"
A propus Gabriela, a transmis Zina... am aflat cam târziu.

128 de comentarii:

  1. Imi place prima cu albina! E fantastica
    Sa ai o zi de miercuri speciala
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e ea..harnicuta! Si unde mai pui ca e si placut ce face! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Albinuta asta e atat de delicata si copilaroasa aproape-n jocul ei de "oameni mari" cu floarea, incat pe mine ma induioseaza :) Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Harnicuta, harnicuta:)
    Sper ca prajitura iti aduce buna dispozitie:))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ştiu de ce, dar mă aşteptam la altă floare (dar nu mă întreba ce anume, că nu ştiu!). M-am chinuit şi eu să prind în poză o albinuţă, dar n-am reuşit.
    PS: Îmi place prăjitura de pe birou. Faci cinste?

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, dar ai pândit-o ceva :)
    Foarte faine imaginile!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Floricica are un musafir și pentru că este o floricică amabilă îi oferă în loc de o ceașcă cu ceai, îmbrăcăminte.În felul acesta musafirul va pleca fericit împodobit de galben auriu...
    Delicate,grațioase imagini!

    RăspundețiȘtergere
  8. Floarea aceasta ar fi potrivita ca rochie de vals pentru albinuta :)
    PS..am vrut sa nu mai fiu printre ultimii saptamana aceasta..dar n-am reusit nici prima..se pare ca si net-ul merge mai incet in Ardeal :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelent! Cât este de „împovărată” cu polen micuța hărnicuță!Fotomodel pe cinste ți-ai găsit CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci pentru cafea, cana mea la birou tot pe un CD sta!

    RăspundețiȘtergere
  11. La munca zilnica. Harnici de dimineata pana seara. Fara odihna.

    RăspundețiȘtergere
  12. asta mi-a adus aminte de faptul ca am pe balcon un cuib de viespi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. De admirat , inclusiv biroul tau ! Tot de harnicuta .
    Happy WW !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe poze. Harnică albina, harnică şi d-na fotograf! :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau si eu prajitura! Macar reteta, daca nu o felie. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase pozele, frumoasă albina, frumoasă mircure să ai.

    RăspundețiȘtergere
  17. Alicee,
    multumesc mult! si tie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca de data asta am fost pe aceeasi lungime de unda, ne-am focalizat pe albine ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Noa serbus. Nici nu i-a păsat că a fost fotografiată.

    RăspundețiȘtergere
  20. Lunapatrata,
    :)) mica-mica, dar alege florile cele mai mari.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Teo,
    si daca te gândesti ce buna-i mierea... te înduiosezi si mai si! :) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Tudor,
    :) a fost singura fotografie recenta, de la locul meu de munca ... am aflat acum 5 ore despre propunerea celor doua doamne. Nu am vrut sa abandonez, ca vorba aceea, eu sunt gazda!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Max,
    alta floare? aha! ;)
    pentru obiectivul pe care îl are aparatul meu fotografic, sunt deosebit de încântata pentru reusita acestor fotografii.
    PS: povestea prajiturii, poate mâine :) Astazi am pus în graba mare o fotografie cu lucrurile de pe biroul meu.
    Zau ca as face cinste... real, dar cui?!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Rontziki,
    am supravegheat-o, sa nu amestece polenul de la o floare la alta, ca sunt cam obraznice! :D))
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Vera,
    :) o "ceasca de ceai", sau un "puf de îmbracaminte", pentru transportul mesajelor de dragoste de la floarea El, la floarea Ea :))
    Happy Wordless Wednesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Fly2sky,
    :)) te înteleg, ca si eu ma trag din Ardeal, de acolo de unde câinii latra "no...ham!" :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. Se-cret,
    um e vorba aceea? ---, noroc sa ai? :)) zau ca am avut noroc!
    Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Dan,
    a mea sta pe o inima si un cd! ;)
    mda... fotografia nu a fost gândita pentru aceasta tema, dar... alta nu am avut la îndemâna, deci... am defilat cu ce am avut!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Costin,
    vorbesti acum despre noi bloggeri, nu? :)) uite ce harnici suntem! în prima jumatate de ora a zilei/noptii, s-au înscries deja 28! WOW!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. harnicuta nu gluma...si ziua e luuunga :)

    ce sa mai spun despre prajitura?
    daca vezi ca este lipsa o bucatica sa stii ca nu am rezistat ispitei :))
    o zi de miercuri perfecta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  31. coolnewz,
    (la figurat) bine ca nu-l ai la servici ;)
    Zau acum! cum poti avea pe balcon un cuib de viespi?! Dumnezeule! e periculos! nu ti-e teama ca întro buna zi or sa creada ca ele au pe balcon si anexe o Coolnewz?!

    RăspundețiȘtergere
  32. Nima,
    ah... mi-e jena! de obicei pe biroul meu e ordine, dar zau ca fotografia asta a fost aleasa în regim de urgenta.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Alexandru,
    hm! :)) eu eram ca aia cu mapa. Ea - albinuta (cea cu sapa) lucra, si eu privem...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Vertange,
    povestea prajiturii vine mâine sau poimâine! Promit. Fac rost si de reteta :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  35. Liviu,
    happy Wordless Wednesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Zodrac,
    frumos si jocul tau de cuvinte! mersi, Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Anca,
    pai sunt singurele care nu comenteaza ca nu le-am fotografiat din "partea de ciocolata", ca arata prea grase sau prea slabe, ca nu le favorizeaza fundalul... :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Abbilbal,
    servus! pai ea lucra, nu-i pasa de prostii :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Pandhora,
    :)) pastreaza-ti pofta pentru mâine, ca am sa prezint tortul/torturile întregi! atunci ai voie sa alegi bucata cea mai... bucata :))
    Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Sunt cam adormită - am trecut 2 link-uri greşite, nr. 33 şi nr 34. 33 duce la blogul tău în loc să ducă la al meu, iar 34 e tot cel de săptămâna trecută. Poţi să le ştergi cumva?

    Câd despre hărnicuţa ta... Floarea a superbă şi cred că mierea va fi delicioasă!

    RăspundețiȘtergere
  41. Floarea de nalbă - biroul hărnicuţei, polenul - prăjitura ei ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  42. E o nalba, n-am mai vazut pana acum culoarea asta!
    Superb!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  43. Wow ce frumoasă este..
    nu am mai văzut așa culoare!
    O zi cât mai plăcută CARMEN!
    Te sărut cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  44. Harnicute amandoua si albinuta, si tu. Ea se-alege cu polen, tu cu o prajiturica.
    Pe mine ma apuca somnul pana la miezul noptii, asa ca sunt mereu cea mai lenesa miercurea la postat...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce frumoase sunt nalbele tale.:) Zambeam cand am intrat pe blog ca si eu dadusem o tura prin gradina si am pozat cateva. Sa ai o zi roz si inflorita Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  46. Carmen, e minunat ca ai surprins-o in timpul serviciului, ca sa zic asa. Chiar ca e foarte harnica si incepe programul de lucru devreme. :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  47. Sa stringi atita nectar si sa-l depozitezi pentru altii...
    Frustrant.

    RăspundețiȘtergere
  48. Albinuta ca albinuta, dar prajitura ... pare delicioasa
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  49. admiratie pentru harnicuta si ...wow! ce birou super ai :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte frumoasa floarea!Imi place mult culoarea!Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Cât ai mai necăjit-o!
    Ai avut dreptate numind-o "hărnicuţa"! Pare a nu fi lăsat mai nimic din pulberea florii de nalbă...
    O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  52. nu se odihneste nici pe canicula :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Le-am adus un paznic-

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/cuvinte-in-taceri.html

    RăspundețiȘtergere
  54. O albinuta foarte foarte harnicuta! Happy WW CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  55. Nici aparatul meu nu e deosebit, dar mai "umblu" puţin pe rezultat (trişez, nu-i aşa?)

    RăspundețiȘtergere
  56. Pandhora,
    Buna dimineata! :)) cât despre ispititoarea Cutie a Pandorei nu pomenim nimic, hm! ;)

    RăspundețiȘtergere
  57. Vero,
    buna dimineata! am rezolvat, se întâmpla deseori, nu-i bai! :))
    Harnicuta apartine vecinului meu, el este apicultor si pot spune ca primim miere de la el si este excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  58. Zina,
    pâna la urma nu m-a lasat sufletul sa nu particip la initiativa ta si a Gabrielei ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  59. Acuarele,
    ;) este o nalba altoita, decorativa. Ce nu inventeaza gradinarii astia iscusiti!
    O zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  60. Elena,
    este peste gardul vecinului, nici floarea si nici albina nu-mi apartin :))
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  61. Alinus,
    "Miercurea fara cuvinte" are "usile" deschise 24 ore :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  62. Nalba, una dintre cele mai frumoase flori de langa casa sau chiar de langa bloc.
    Frumoase poze!

    RăspundețiȘtergere
  63. Gabriela,
    un pic de roz e totdeauna reconfortant! ;)
    si tie o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  64. OFZ,
    :D de la miezul noptii pâna-n fapt de seara!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  65. Cristi,
    pe astea mici nu le poti surprinde decât în timpul serviciului :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  66. Fosile,
    ai dreptate! sclavia au inventat-o ele sau furnicile...

    RăspundețiȘtergere
  67. Wind,
    si tie deasemenea! Happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  68. Poze din jur,
    buna dimineata! o zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  69. Tetris,
    ah! daca ai sti cum se topeste pe limba!hmmmmm....
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  70. Mircea,
    am avut lumina buna, ca aparatul este unul fara pretentii...

    RăspundețiȘtergere
  71. Rokssana,
    ;) nu totdeauna este asa dezordine! am sa revin cu o foto elocveta... Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  72. Ana,
    si pe mine m-a impresionat culoarea... roz frez, ceva nedefinit.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  73. Danielle,
    nu am necajit-o, ca am fotografiat-o cu zoom...
    O zi faina si tie! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  74. Sophie,
    cica ar bea apa mai des, în rest... nu stiu nimic altceva decât munca si iar munca! :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Gina,
    aha... nu cred pana nu vad :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  76. Alice G,
    si tie o zi minunata! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  77. Foarte frumoase pozele, a stat bine la poza albina :)) Ai prins-o din toate pozitiile. De curiozitate, ce floare este?

    RăspundețiȘtergere
  78. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    Nici nu mai imi vine sa comentez... la gandul ca iti papa atata timp citirea comentariilor!
    :)
    Divine florile tale.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  79. Happy wednesday full of color :-)

    RăspundețiȘtergere
  80. Max,
    eu nu am un program pentru retusuri, decât Windows live fotogalerie... un pic luminozitate, mai taiat din stânga sau din dreapta :))
    Un pic ajustaj exista în fiecare fotografie cred. Chiar, sau mai ales la cele profesionale!

    RăspundețiȘtergere
  81. Gabi,
    ai dreptate! nalba zâmbeste permanent... ca e dimineata sau seara, ca ploua sau e arsita, e o "tipa" cu buna-dispozitie :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  82. Steliana,
    ma bucur sa te regasesc pe aici :)
    Numele floarii este Nalba. Aceasta este un pic altoita ;)
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  83. AndreRadu,
    trebuie sa recunosc ca eu personal, consider lipsa de respect sa treci pe aici si sa nu spui nici macar buna ziua. Ma bucur pentru fiecare comentariu si îmi face o deosebita placere sa raspund.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  84. Androxa,
    happy wordless wednesday!
    ... color of live :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Desi albina e personajul principal si fotografiile sunt teribil de bine realizate pe mine m-au napadit nostalgiile privind la nalba rozalie. E tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  86. De unde ştiti ca nu e bondar?

    RăspundețiȘtergere
  87. Culoarea roz e preferata fetitei mele .Super fotografiile.

    RăspundețiȘtergere
  88. ganduri frumoase din varful Apusenilor! (n-am mai trecut pe la cascada :( dar m-am gandit mult la Helmut si la dorinta lui de a face un traseu de creasta)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  89. Scaietina,
    ai dreptate, nalba este o floare tare frumoasa!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Artistic Communism,
    ai dreptate, nu este albina, dar nici bondar (ca aceia stau în stup, în jurul reginei). Este o bondarica :)) Ca si în familia albinelor, si la bondari, doar ELE lucreaza!
    Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  91. Eddy,
    care fetita nu se simte atrasa de culoarea roz?! Fiicamea, pâna când a plecat la facultate, a avut mobila alba, camera zugravita în roz ca si micile decoratiuni (lenjerie de pat, tablouri, mici bibelouri) :))

    RăspundețiȘtergere
  92. Fly,
    de ce ati schimbat planurile? nu a fost vremea favorabila, sau nu v-a ajutat timpul?
    Multumim pentru gândurile frumoase :)
    Daca totul evolueaza asa ca si pâna acum (adica mai mult decât bine) la toamna eu si Helmut avem de gând sa facem o tura în Alpi, pe Zugspitze :)
    Si la anul, în vara, pentru ca vom veni în tara pentru întâlnirea mea de clasa, vrem sa facem Fagarasii- o saptamâna :)) Poate ca veniti si voi, ar fi faim!

    RăspundețiȘtergere
  93. Imi plac mult fotografiile,nalbele acestea au o culoare deosebita,dulce si eu am albe in gradina dar recunosc ca astea sunt mai frumoase.numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  94. Acum am priceput. Asta da viata:))
    Happy WW!:))

    RăspundețiȘtergere
  95. Buna, Carmen !
    Astazi, m-au atras fotografiile tale, ca un magnet ... Imi plac nalbele si anul asta lipsesc din gradinuta mea ... Frumoase, ca o dimineta de vara ...

    RăspundețiȘtergere
  96. Ooops - erata : dimineta = dimineata .

    RăspundețiȘtergere
  97. Iulisa,
    eu nu am, acestea sunt la vecinul :)) Culoarea este într-adevar deosebita!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  98. Artistic Communism,
    bine ca oamenii nu au luat modelul! :))

    RăspundețiȘtergere
  99. Dani,
    ma bucur ca-ti plac fotografiile mele de azi. Nalbele acestea au într-adevar o nuanta deosebita.
    Sa-ti fie fiecare zi, ca o proaspata zi de vara! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  100. Albinuta e harnicuta oriunde s-ar afla,in schimb aceste flori m-au trimis inapoi in copilarie ,cand fiecare casa de la tara avea asa ceva,in diferite culori.Rozul acestei flori e superb,dar mie-mi placeau si cele albe sau cele bordo.

    RăspundețiȘtergere
  101. Mi-a placut ideea inca de cand am vazut-o prima data,nu stiu ce considerente ma determina azi sa ma implic in ea,dar am raspuns cu placere desi contra timp unei invitatii

    RăspundețiȘtergere
  102. Ti-am vazut pozele de dimineata cand ma pregateam sa merg la lucru. Mi-au luminat ziua, si abia spre seara, ceva mai tarziu am pus si eu pozele mele pt WW. Asa ca Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  103. Angi,
    eu nu am deloc nalbe si vecinul meu are doar de acestea roz-frez.
    Tu ce faci? saptamâna aceasta trai chiulul? :)) Vacanta placuta! te pup

    RăspundețiȘtergere
  104. Devoratoarea de muzica,
    ma bucura mult vizita ta! este frumos ca ne întâlnim tot mai multi iubitori ai fotogtafiilor graitoare. Tabelul este deschis 24 de ore, deci ai ajuns în timp. Fii binevenita în clubul nostru! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  105. Xaaraa,
    multumesc pentru frumoasele cuvinte! ma bucur ca ai reusit sa te încadrezi în timp. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  106. Sărut mâna Carmen !

    Tare frumoasă meserie mai au albinuţele ...istovitoare dar frumoasă ... atâtea flori , arome , culori ...

    O zi frumos colorată pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  107. Nu am putut azi sa ma inscriu in tabelul tau,dar am postat imaginile ce n-am reusit sa la postez Miercurea trecuta.;)
    Cand timpul e putin,cand net-ul nu merge,si sa nu crezi ca se intampla de-odata.Tot pe rand,ca sa nu mai pot face nimic!:(
    Revin eu in forta cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  108. Faina si albinuta, dar cat de bine arata prajiturica :)...Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  109. Am postat la mine-n o pozică făcută miercuri dimineața deja dar nu reușesc să mă îsnsriu în acel tabel

    RăspundețiȘtergere
  110. SoriN,
    ma bucur ca ai avut timp pentru doua vorbe :) Miercurea e fara cuvinte, dar numai în postare, nu si în comentarii :))
    Si tie, zile frumoase de vara!

    RăspundețiȘtergere
  111. Angi,
    blogspot a avut probleme, toti ne-am plâns saptamâna aceasta!
    dar cum spui, miercurea viitoare ai sa revii în forta. Te astept cu drag!
    Pupici, si înca o data felicitari fiului tau!

    RăspundețiȘtergere
  112. Neuroanchiloza,
    doar acum am ajuns si eu pe aici :))
    Noapte buna! ;)

    RăspundețiȘtergere
  113. Napocel,
    îmi pare rau... înscrierea în tabel este posibila doar miercurea :(
    În fiecare miercuri, începând cu ora 0:01 si încheind joi la primele ore ale noptii/diminetii, aici la mine pe blog va fi activat un tabel în care poti introduce numele si linkul catre postarea cu fotografia pe care ai pregatot-o.
    Deci... ne vedem miercurea viitoare! Te asteptam :)

    RăspundețiȘtergere
  114. Snt în tabel da tot nu am reușit să mă înscriu. :( Articolul l-am publicat acum, uite aici link-ul:
    http://napobloghia.wordpress.com/2011/07/20/miercurea-fara-cuvinte-2-leapsa-ilustrata/

    RăspundețiȘtergere
  115. Salut! Eu nu sunt in tabel, dar as vrea sa ma inscriu :) Cum pot proceda?

    RăspundețiȘtergere
  116. Alice,
    pai cum sa te înscrii întrun tabel care a expirat de 6 zile?! în fiecare saptamâna, miercurea la ora 0:01 se activeaza un tabel pe blogul meu. Astazi, acesta se gaseste la adresa: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/07/miercurea-fara-cuvinte-29-amintiri-din.html
    Te astept cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere