sâmbătă, 31 octombrie 2015

Dovleacul de Halloween

Dupa ce am tinut dovleacul câteva zile pe masa din sufragerie ca decor,  astazi dupa-amiaza l-am cioplit - pentru prima data cu instrumente speciale! Mihaela mi-a dat aceasta idee - eu nici macar nu stiam ca exista asa ceva în comert.
Le-am comandat online si au sosit punctual. Sincera sa fiu, nu am crezut în eficienta lor, însa m-am înselat! Cele trei ustensile de taiat si curatat interiorul bostanului au functionat fantastic de bine!
Cât priveste micile unelte pentru scobit si marcat santuri - cele doua cu mâner rosu, a durat ceva pâna când am capatat dexteritate în a le mânui, însa rezultatul a fost rapid si fara efort


☺ Happy Halloween!

20 de comentarii:

  1. Ce frumos ţi-a ieşit "ochiosul"! Nu ştiam că sunt şi truse speciale pentru cioplit dovelcii.
    O duminică frumoasă şi veselă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) este prima data când folosesc asemenea ustensile :))
      O duminica tihnita sa aveti si voi, Alex draga!

      Ștergere
  2. Elegant decorul din prima fotografie si de mare efect "lanterna" din ultima foto! Tare-i reusit dovleacul scobit!
    Acum aflu si eu ca exista unelte speciale pentru cioplit dovleci! Dar! Degeaba unelte pentru cei care n-au talent: subsemnata. :)
    Sa aveti o duminica minunat de minunata! :) Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat doar ca frumoasele frunze se pastreaza doar cel mult doua zile... in camere avem 21°C!
      nici eu nu am talent, mereu trebuie sa caut un model dupa care ma inspir dar... totdeauna iese unicat! (nu seamana cu mdelul, oricat m-as stradui ) ☺☺☺
      pupici si imbratisari - o duminica placuta sa aveti! <3

      Ștergere
  3. Ce simpatic este dovleacul ;)).
    Stiu ca in copilarie faceam si noi felinare. Dar nu avea legatura cu H! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi in familie se cioplesc bostani doar de când am aflat de Halloween... ☺

      Ștergere
  4. O, chiar a iesit deosebit, cu cutitul cred ca era aproape imposibil sa faci asa un model. A iesit foarte foarte simpatic. Eu stiam de ele de la o prietena din Anglia. Am reusit vineri sa iau un dovleac si un buchet de dumitrite parfumate, sunt pe masa si dovleacul asteapta baiatul. Pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi avem crizanteme ruginii in vaza si frunze aurii :)) De câte ori iesim din casa, adunam un manunchi si le punem in vaza sa ne bucuram de culorile lor - nu tin decat pana a doua zi
      Abia astept sa ne prezinti bostanul cioplit de Mihnea :) te pup

      Ștergere
  5. Nici eu nu am stiut de existenta lor. Dar trebuiau sa apara!
    Si chiar ti-a iesit frumos. Banuiesc ca nu mai ramane de placinta!
    O duminica placuta, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul acesta nu mai facem placunta :)))
      o duminica minunata sa ai!

      Ștergere
  6. Frumos decorul și sculptura în dovleac!
    Duminică frumoasă îți doresc și o săptămână ușoară!
    Pup cu drag și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai omorat un dovleac in mod profesional... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Se face usor si e super fun:) Misto sculpturile in dovleac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de data aceasta a fost usor :) ca dovlecelul a avut doar 2,5 kg. Anii trecuti însa am avut mereu dovleci de peste 5 kg. Ei... sa cureti doar interiorul unui asemenea dovleac dureaza o ora! Dar face placere :))

      Ștergere
  9. Foarte frumos a iesit!Nu stiam ca exista astfel de instrumente :D. Noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  10. Arată super munca ta :)
    Felicitări !!!

    RăspundețiȘtergere