joi, 8 octombrie 2015

Frumosul si Bestia

14 comentarii:

  1. Nuuuu! E frumosul care trebuie sa-si apere frumusetea! :)
    Superb trandafirul! Frumoasa si poza! :)
    Noapte buna!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superb trandafirul <3... n-am cuvinte sa-l descriu. "Bestia" sper sa plece.^_^ . Somn pufos si calduros!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. 95 % din spatiu este al frumosului... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La fix l-ai surprins! Nu a rezistat tentatiei sa se plimbe putin prin catifea!
    Trandafirul este exceptional!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. trandafirul este ca un vis frumos, "bestia" e cosmarul care dispare :)
    infloritoare sa-ti fie ziua, pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia am observat " bestia ". :)) Daca floarea mi-a luat ochii....
    Faina captura. :D Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. hahaha...haios titlu...imi place povestea !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce gheare mari are "Bestia"."Frumuselul" se odihneste pe o pata de culoare catifelata.

    :))Oare numai eu vad invers?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bestie mica! Unde sa se-ascunda si ea de toamna!? Frumosul e generos si-o primeste printre petalele-i dichiste, cu toate defectele ei :) Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb trandafirul, iar bestia nu ne supara de data aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  11. bestia e ametita de la parfum, cu siguranta!:)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar așa,cum își permite...bestia mică să deranjeze :))))))
    minunat trandafir !

    RăspundețiȘtergere