miercuri, 14 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte (42) - Balul bobocilor de toamna





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

33 de comentarii:

  1. http://zoltybogata.ro/miercurea-fara-cuvinte-3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosi sunt trandafirii tai!
    Par perechile facute. Banuiesc ca asteapta muzica!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate fotografii! Cât sunt de frumoşi trandafirii, chiar şi atunci când toamna nu mai oferă atâta căldură şi lumină.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbi !
    Da este adevărat toamna se numără bobocii,toți :))))
    Happy WW :) !

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ieri ma uitam la trandafirii plantati in fata cofetariei de langa noi... Si ma miram cum, acum pe frigul care s-a lasat, parca au aparut tot mai multe flori.
    Dar cel mai mult mi-au atras atentia unii portocalii! O nuanta cum nu am mai vazut.:P

    Am avut si eu in ghiveci de cateva ori trandafirasi: albi, rosii... dar nu stiu de ce nu au rezistat. In balcon nu e ca in gradina :D

    Ma bucur mult ca am admirat trandafiri azi. :)
    Happy WW !!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună dimineaţa !
    Astăzi te invit să faci o plimare "La pas" prin Bălgradul de azi.

    PS. Blogul meu nu are vuruşi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumosi sunt!<3 . Cel din prima poza, dreapta, este trandafir de damasc?Ce frumos miros acestia!Noapte buna:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oo, ce bal! Ce rochii înfoiate și viu colorate au rozele! Frumoși trandafiri, merită să te mândrești cu ei. Mulțumesc că ne-ai făcut și nouă bucuria de a-i admira!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. La tine in gradina vara mai joaca o repriza, si sa nu se prinda toamna zice ca trandafirii sunt ai ei, ai toamnei! :)
    Cel roz e super delicat!
    De curand am vazut o foto (pe FB) unde, in mijlocul unui trandafir superb, era "incolacita" o şoparliţă - probabil statea "la pândă" dupa insecte (dupa "bestii" ca cea din foto cu trompeta ingerilor). :)
    Ziua minunata sa iti fie! Imbratisari si pupici, cu drag, de la noi. <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună CARMEN!
    Superbi trandafirii tăi,după cum arată toamna este departe!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehe, n-ai zice ca-s de toamna. :D Frumosi si galanti, ca de vara...
    Te puuuup!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Culori minunate,fotografii excelente !

    Trandafirii impresionează întodeuna :) Happy WW CARMEN :) !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt tot atat de frumosi toamna ca si vara! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumusete de trandafiri, ce bal regal ne-ai prezentat astazi! Dragii de ei, au ramas acolo in curte, sa o infrumuseteze si voua sa va bucure ochii si sufletul. Si or sa mai stea, daca-i lasi pana hat tarziu, in iarna chiar. Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumoși sunt trandafirii! Și eu am observat la mine în grădină boboci la trandafirul galben, sper că vor mai înflori, că e cam frig... să-mi mai aducă aminte puțin de vară. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Toți, unul si unul mai "gătit". O miercurea cu binecuvântări!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos la balul tau! Aveam si eu chiar mai multe sali de bal.Poate nu se termina pana ajung eu acasa.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumos! Ma faci invidioasa! Happy WW !
    P.S. Adevarata telepatie. Postarea mea a fost programata si am avut aceasi idee!:) Pup si multumesc pentru inscriere.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumusete de bal! Parca vine vara la tine! Eram pregatita cu "Rondelul rozelor", dar nu se potriveste deloc :)) Mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. S-au gătit trandafirii în straie de sărbătoare, chiar dacă a dat toamna peste ei. Foarte frumoși sunt! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbe flori si culori! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bobocii de toamnă înseamnă optimism. Sunt mezinii florilor. Sunt memoria, ultima imagine a florilor, pe care ar trebui să o păstrăm toată iarna. Mă gândesc eu.
    În ceea ce mă priveşte, am postat azi o coincidenţă (explicabilă!).
    P.S. Mi-a lipsit Miercurea fără cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  23. "Păreau năluci de carnaval
    Cum se mişcau catifelate,
    Gătite toate-n rochi de bal,
    De vântul serii sărutate"

    Ce frumoase siluete... !

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce flori frumoase! Te înveselești când le privești!

    RăspundețiȘtergere
  25. Noi, spunem la bobocul de trandafir, pup .
    Pupii trandafirilor tai sun adorabili!
    Sa ai parte de o toamna calduroasa si frumoasa!
    Te imbratisez cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  26. Vai și câtă eleganta la acest bal...mai sunt locuri? :)
    O splendoare de toamnă în gradina ta...
    Pup!;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Azi am iesit si eu cu aparatul in mana cu gandul sa pozez trandafirii din gradina, dar ce sa vezi, nu mai era niciunul in rochie de bal. Asa ca m-am lasat pagubasa. Ii aastept pe cei de anul viitor si pana atunci ii admir pe acestia de la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Rondelul beat de roze

    De roze e beată grădina
    Cu tot ce se află imprejur
    E beat si cerescul azur,
    Si zizâie, beată, albina.

    Se clatină parcă lumina,
    Un tunet e simplu murmur. --
    De roze e beată gradină
    Cu tot ce se află-mprejur.

    Dar iată... -- A mea nu e vina...
    Chiar eu, in gentil trubadur,
    Visind, lânga-al apei susur,
    Mă schimb, asteptându-mi regina... -
    De roze e beată grădina.

    Alexandru Macedonski

    RăspundețiȘtergere
  29. Da,si la noi mai sunt trandafiri dar pe mine m-au mirat muscatele si zefirul ca acum s-au gandit sa aiba boboci si flori.
    https://www.youtube.com/watch?v=UyYY4craZ5k

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce frumooooosi! Si parfumati, cu siguranta, nu-i greu de-nchipuit! Pupicei dulci!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ieri am vazut doar rochiile,azi pot dansa ca s-a dat drumul si la ...muzica.:))
    Minunati acesti trandafiri!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere