marți, 27 octombrie 2015

Hai sa râdem! ☺

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

14 comentarii:

  1. Sa râdem zici? Apoi... am râs cu pofta! :)) Avand castile nu mi-am dat seama cat de tare râd si m-am trezit cu o pernuţă peste cap, aruncata cu bolta, tocmai cand baietii ii imitau pe cei de la Kiss! :))
    Acum m-am inviorat, si deja e mâine! :))
    Noapte buna!
    Pupici cu drag, de la trio pentru duo! <3 Ziua super sa va fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este super haios cum mimeaza si ce costumatii au ales! Chiar si ordinea in care au fost legate titllurile melodiilor este megareusita! Amandoua echipele mi-au placut tare tare de tot!
      Fetele au lansat un apel fanilor sa le trimita inregistrai asemanatoare si pe youtube a devenit o noua moda, la fel ca modelul lansat de Pharrell Williams cu Happy dansat de fanii din lumea intreaga :))

      Ștergere
  2. :))))))))) Foarte tare :))))))). O zi cat mai vesela :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-au placut mult ambele clipuri ,felicitari pt alegere!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa o marti cu cateva ceasuri mai rele, m-am relaxat, in sfarsit. Multam! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo, imi pare rau pentru ceasurile rele, însa ma bucur ca au trecut si videoclipurile ti-au inseninat dupa-amiaza. În seamna ca playback-ul celor doua grupuri si-a facut efctul.
      pupici si imbratisari :-*

      Ștergere
  5. O mai fi bună mașina de ceva după atâta dănțuială? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha... rezista, rezista cu siguranta, ia uite ce supli sunt! ;))

      Ștergere
  6. Super !!!
    M-am distrat minunat
    mulțumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Din ce în ce mai mulți fac asemenea puneri în scenă. Haha! Si eu ...Fără costum! :)))
    Dar încă nu am curaj sa le fac publice...;)))
    Mi-e ca voi deveni un star peste noapte și nu voi ști sa gestionez succesul. ...
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha, ha! Foarte amuzantă idee. Îmi aminteşte de anii copilăriei când mimam pe cântăreţii de la radio, cu un tub de spray în mână, pe post de microfon! :-)

    RăspundețiȘtergere