joi, 8 octombrie 2015

Toamna în gradina mea




14 comentarii:

  1. Herrliche Bilder!
    Hab einen schönen Tag noch!☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase imaginile surprinse. La noi in gradina nu se vede prea clar toamna, mai putin daca ma uit la smochin :)). Parca ar fi luat foc, asa arata. O sa fac niste poze si o sa le pun pe blog curand.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toamna s-a dat liber la gradini, in sensul ca am mai vazut astazi o gradina din alta zona geografica ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. inca e verde toamna la tine, doar cateva frunze aramii...oricum gradina e la fel de frumoasa ca acum o saptamana :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos si ce mari muscate! La mine nu prea tin si nu stiu ce sa le fac.
    Asa ca am renuntat sa mai cumpar vreo floare de muscata.
    O seara frumoasa alaturi de floricelele tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate "picturi" a creat toamna!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. E totusi un pic de toamna la tine in curte.Eu nu prea am nimic,dar frigul se va razbuna pe frunze.O gradina plina de eleganta si culoare.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. O toamna ca o primavara! Flori, buburuze, ploaie... O atmosfera frumoasa la voi in gradina in orice anotimp. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. o toamna minunata sa ai, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aha, acum pot spune ca toamna a ajuns un pic mai serios la tine in gradina. Inca mai are ea ceva treaba, vedem noi peste vreo 3 saptamani. Intre timp, la Bucuresti s-a instalat un pic mai serios, azi ploua si este rece. Eu sunt la birou cu geaca pe mine, unicatul serviciului, dar afara tot verdele troneaza. Toamna l-a atins un piculet. Si intr-o zi vom vedea copacii goi-goluti. Am citit, am ajuns la zi, scuze draga mea, ca tare sunt in urma cu toate. Nu stiu daca au intrat comentariile toate, am mai scris in spate. Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca toata toamna e la tine in gradina! poate totusi un pic de culoare arunci si spre mine!!!:))
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa si linistita toamna in gradina ta. :)
    Poate, intr-o zi, vom avea si noi o gradina frumoasa... Deocamdata e aproape in paragina... Si un nepot (de verisor), inca minor, s-a apucat sa distruga si vita de vie pentru ca ma-sa s-a certat cu un verisor care locuieste in acea casa... Tare s-a intristat mama... :(
    Deh, e un mod de manifestare a nesimtirii izvorata din lipsa educatiei. De rude, numai de bine! :)) Poate isi va reveni nepotul, cand se va maturiza...
    Zile fericite sa aveti!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de frumos si linistitor este !
    Pup

    RăspundețiȘtergere