luni, 26 octombrie 2015

Gardienii curtii

pentru rubrica "Buna dimineata, Soare" ☺



16 comentarii:

  1. Ce frumosi si sanatosi sunt! Parca ar veni vara,nu iarna pentru ei.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt înca plini de boboci însa frunzele s-au ruginit si pica, iar soarele nu le mai da suficienta putere sa-si desfaca bobocii...
      O zi minunata sa ai! ☺

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. e din ce în ce mai saraca... Dar este înca frumoasa :)
      Un start bun în noua saptamâna, Florina draga! ☺

      Ștergere
  3. Superbi sunt toti, dar primul este cel mai cel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie cel roz imi place :)) Este si cel mai parfumat!
      pup, sa ai o saptamâna faina!

      Ștergere
  4. ce ti-e si cu natura asta! superbe!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbi toți,păcat că vine iarna!
    O săptămână frumoasă și ușoară îți doresc,CARMEN!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumosi sunt! Eu sunt atrasa de cel roz.
    Cred ca sunt si parfumati?
    O saptamana minunata ca ei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca au inmagazinat razele puternice ale soarelui de vara si acum radiaza ele caldura. Picaturile de ploaie sunt lacrimile lor de bucurie. :)
    Frumoase flori, in frumoase culori!
    Imbratisari cu drag, de la trio pentru duo! <3
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună ziua, Soare! Eu îl salut în absență, m-o auzi el asa ascuns după nori cum stă? (aici la mine )
    Trandafiri frumoși am mai admirat eu undeva azi, într-o curte pe lângă care am trecut. Chiar m-am oprit sa ii admir pentru ca erau plini-plini de flori albe, proaspete ca de început de vara, nu preajma venea sa cred. Toamna frumoasa sa ai, Carmen, tu și florile tale! ☺

    RăspundețiȘtergere
  9. O încântate dimineața la tine în grădină! :)
    O fi frigut dar frumusețea asta de culori. ...te face sa uiți. ...
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunați sunt trandafirii tăi !!!
    Fotografiile sunt super,mari și excelente
    Felicitări :)

    RăspundețiȘtergere