luni, 12 octombrie 2015

Frumoasa si Bestia

pentru rubrica "Buna dinimeata, Soare!"


23 de comentarii:

  1. :))
    Bestia trebuie sa stea la pupat? Frumoasele trebuie sa tragă la sorți!

    Pup și o saptamana superba !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am inpresionat-o, se vede - nu?! mi-a întors dosul :)))

      o saptamâna minunata sa ai! pup

      Ștergere
  2. Ce verde frumos... intr-o antiteza totala cu vremea de afara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bestia de astazi nu este chiar infioratoare, e asortata cu frunza, parca-i de-acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-au "îmbracat" PARTNERLOOK :)) cred ca este vorba despre o mare dragoste!

      Ștergere
  4. Frumoasa am admirat-o, dar la bestie nu m-am uitat cu atentie! I-am vazut piciorusele si mi-a ajuns! :))
    Minunata saptamana sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trei! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasa este tot mai frumoasa în fiecare zi :)) nu ma mai satur fotografiind-o :)) Bestia... mi s-a parut a avea maniere bune! :))
      Multumesc, si tie un start bun în noua saptamâna! Pupici si îmbratisari de la dup pentru trio <3

      Ștergere
  5. Sincer, nu m-a speriat foarte tare bestia pozata! A fost inca un exemplu de cum natura isi protejeaza creatiile prin culoare, ca sa le ajute sa nu sara in evidenta!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este - natura este cel mai mare artist!
      Multumesc, si tie un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  6. Interesant este cum de a ajuns bestia acolo. S-o fi adapostat de frig, sau poza este facuta pe cand era frumos si cald afara? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi este soare :)) dar este soare cu dinti! Azi dimineata termometrul a aratat 5°C! Dupa ce s-a ridicat ceata, cerul pare mai albastru ca în zilele de vara! Chiar am fcut din nou fotografii Trompetei îngerului - planta care acum este o superbatie, ramurile fiiindu-i pline de flori.
      Artarii pe strada au culori de cupru si alama, spectacolul toamnei este fascinant! Neaparat pentru mâine am planificat o plimbare la padure. Trebuie sa profitam de frumoasele zile cu soare! :)

      Ștergere
  7. Interesanta bestia, dar mai mult imi place planta. Trompeta ingerului zici? Sunt foarte frumoase florile.
    O saptamana insorita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O da, este o planta decorativa, extrem de frumoasa. Si seara este deosebit de placut parfumata!
      Multumesc, o saptamâna însorita sa ai, deasemenea !

      Ștergere
  8. Frumoase poze, frumoasa poveste! Dar soarele e formidabil...noi nu l-am mai vazut de zile bune...Sa ai o saptamana exceptionala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în fiecare zi avem noroc de soare si ma chiar aventurez sa ies în curte doar cu tricou, la orele amiezii
      O saptamâna minunata si vou! pupici

      Ștergere
  9. Cine n-ar sta langa asa o rochie de bal?:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa sunt florile - din cel mai fin crep! sunt într-adevar superbe! Din pacate anul acesta plantele cu flori duble nu au înflorit... Dar sper ca o vor face anul care vine :)

      Ștergere
  10. Minunată fotografie! Şi ce greu pot fi prinse aceste "bestii" verzi în fotografii, căci tare iuţi la fugă mai sunt.
    Mă bucur să aud că la voi e vreme frumoasă. Poate vine şi pe la noi, că prea ne pregătim deja de.... iarnă!!! Şi chiar nu vrem de-acum!

    RăspundețiȘtergere
  11. Insistentă bestie...sau o fi alta :)
    Frumoase fotografiile !

    RăspundețiȘtergere
  12. hahaha..."bestia"s-a plimbat in toata gradina! :)

    RăspundețiȘtergere