luni, 5 octombrie 2015

Chocolaterie & Café Müller

pentru rubrica "Buna dimineata, Soare!"

Într-o zi cu nori - alaturi de Pandhora, am provocat soarele sa iasa si am reusit! ☺
PS: traducerea textului din spatele "Broscutei fermecate" - aici

26 de comentarii:

  1. a fost un soare tare tare dulce! :)
    sunt sigura ca broscoiul imi va implini dorinta...ohh, frumoasa si vesela a mai fost si ziua aceea! :)

    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt sigura ca dorinatele vi se vor îndeplini ♥
      pup draga mea draga, un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  2. Haha! Broscuta care indeplineste dorinte, de langa "castelul din turta dulce"! Mi le amintesc dintr-o alta postare...
    Da, desigur, insir cuvinte pentru a evita gandul la "dulcegariile" din farfurii! :))) Lesin de pofta! :)
    Sa aveti o saptamana minunata! Minunat de dulce! :)
    Imbratisari cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca tu esti cea mai fidela cititoare a blogului meu si desigur iti amintesti despre broscoi si palatul ciocolatei din alte postari. Cer scuze pentru stârnirea poftelor, fara intentie :))
      pupici si de la noi. O saptamâna dulce, voua, brasovencelor mele cele mai dragi <3

      Ștergere
  3. Nu pot sa ating globul broscutei acum, dar tot mi-am pus o dorinta si cred ca mi se va implini, voi astepta insa putin mai mult de o saptamana :)). O saptamana dulcee si tie, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, draga mea! unspezece saptamâna suna atât de muuuuuuult... însa sunt sigura ca vor trece rapid! vom merge neaparat la fata locului, sa vedem ce are de spus broscuta! pup :-*

      Ștergere
  4. Norii nu concureaza cu prajiturile, indiferent de vreme. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos!!Imi place tare mult arhitectura acestei cafenele <3. Cred ca infrumuseteaza si mai mult orasul. Pai daca se gasesc zambete si buna dispozitie pe fetele oamenilor , atunci apare si soarele, nu-i asa? ^_^ . O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. proprietarii ciocolateriei sunt fani Gaudi si visul lor a fost sa ridice o cladire în stilul acestui arhitect, în care sa te simti rasfatat atât din punct de vedere gastronomic cât si al ambientului. Chocolaterie & Café Müller resprezinta într-adevar o bijuterie a orasului :)
      o sera minunata si tie,Florina draga! ^_^

      Ștergere
  6. Sa inteleg ca ne-ai invitat si pe noi la o prajitura?
    Bucuria voastra se simte pana la mine! Si e tare bine!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca da! ☺ daca iti face cu ochiul una din prajiturele, serveste te rog!
      Seara buna si tie, multumesc!

      Ștergere
  7. Ce dulce si insorit incepem saptamana! Chiar as manca o prajiturica,dar... O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo, Floarea! ma bucura vizita ta, nu am mai auzit despre tine de mai bine de o saptamâna!

      Ștergere
  8. Sigur vi se vor implini toate dorintele ! :)
    Cred ca au fost taaaare bune prajiturile !
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta dorintele se vor implini! :) Prajiturile au fost intr-edevar tare gustoase si am probat unul de la celalalt, ca si copiii de la gradi :))
      pup. Noapte buna!

      Ștergere
  9. Nu m-as fi gândit ca și Soarele e atât de pofticios!;)))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa stii, draga mea ca si eu imi amintesc de cofetarie si chiar si faptul ca am scris gresit numele, intrucat pe computer eu nu stiu unde gasesc cele doua puncte care trebuie puse deasupra literei "u". E drept, ca sunt si putin lenesa si nu al cautat vreodata :) Prajiturile acelea....eu servesc niste fulgi cu iaurt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela draga, literele Ü,Ö, Ä, exista pe anumite tastaturi, nu stiu daca se poate face vre-o combinatie spre a obtine punctuletele, însa... nu este nicio problema daca tastatura nu le are. In mod oficial, aceste litere se pot inlocui prin UE, OE, AE si in niciun caz prin U,O,E! Chiar si nemtii scriu literra repstectiva urmata de E, atunci cand nu le au pe tastatura la îndemâna.
      Spre exemplu München se scrie Muenchen (in niciun caz Munchen!) si Müller se scrie Mueller - simplu, nu-i asa ? ☺ Pofta buna la fulgii cu iaurt - nici eu nu mai am voie sa manânc dulciuri cel putin o luna! ☺☺☺

      Ștergere
  11. yummy! cu atata cioco, nivelul de endorfine clar ajunge pana la soare :) sa va fie de bine! va trimit pupici cel putin la fel de dulci! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trimitem pupci si îmbratisari din Bavaria - la schimb :))

      Ștergere
  12. Ce ispită,nici nu pot comenta pe ploaia ce m-a prins sosind aici :) !

    RăspundețiȘtergere
  13. ce dragut trebuie sa fie acoloooo...tare mi-ar placea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte inspirati au fost cand au ales sa ridice cladire in stilul Gaudi. Iar broscuta este fenomenala.
    Sunt sigura ca si preparatele lor sunt foarte bune!

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,este cea mai buna cofetarie din oras, insa totodata si cea mai scumpa.
      vizavi este cinemaograful :-)
      Pupici. Noapte buna ♥

      Ștergere