vineri, 9 octombrie 2015

Ferestrele Bucurestiului

pentru rubrica "Reflexii în olinda"

16 comentarii:

  1. Termopane, termopane! :) Imi place cum va reflectati si voi in prima imagine! Nu-mi vine sa cred, v-ati pozat si la Politia de frontiera (la Razoare, langa noi)! Oricum, in reflexii, Bucurestiul arata bine! Thumb up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) trei din cele patru fotografii cred ca sunt facute în Piata Universitatii - în prima plimbare. Cea cu Politia de frontiera am facut-o din masina, în timp ce rulam. Pupici

      Ștergere
  2. ce simpatica este reflexia din prima :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi, chiar recunoscusem doua locuri si mi-ai confiemat deja ca am zis bine. Prima si ultima sunt speciale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam cladirea Politiei de frontiera, am cautat-o pe harta. Pare remarcabila.
    In urma cu vreo doi ani, cand am trecut prin zona, nu era ...
    Poate am uitat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Inspectoratul General al Politiei de Frontiera - Bucuresti, Bulevardul Geniului nr. 42C, Sector 6
      Nu stiu când a fost construita impozanta cladire...

      Ștergere
  5. domnisoara din spate e cu ochii pe voi....:)
    ce de soare ati gasit in capitala!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Reusite reflexii,mi-a placut mult ultima!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Noroc cu geamurile reflectorizante!
    Poti vedea doua spatii simultan!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Geamuri-oglindă, un simbol al relațiilor dintre oameni - în zilele acestea... Dar rfelexia voastră e frumoasă și mi-e drag să vă văd mereu împreună. ☺

    Weekend frumos, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos surprins. Ai talent si observi multe lucruri pe langa care multi trec nepasatori !
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. imi amintesc ca mi-ai povestit cat de mult ati umblat in ziua aceea pana seara ne-am intalnit :)
    fumos va reflectati si voi si vara in aceste imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos și îmbietor :)
    fac io ceva să merg la București...

    RăspundețiȘtergere