miercuri, 1 mai 2013

Miercurea fara cuvinte (18) - Primavara în curtea mea


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

48 de comentarii:

  1. Chiar vroiam sa te rog sa faci un nou logo! :))
    L-am pus deja pe blog!
    Pupici si o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! si eu am ales tot flori pentru aceasta saptamana la MFC....

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe lalelele și minunat fotografiate !
    Acelea cu marginea crestată sunt speciale !
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe lalele, inscriptia cu miercurea fara cuvinte din ce e facuta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot să cred că ai baie pentru păsări! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe poze cu miros de primavara colorata!!! happy ww

    RăspundețiȘtergere
  7. De 1 Mai la mine au venit porumbeii la scăldătoare.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba gradina, super ideea cu scrisul din flori. :) Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. :). Eu as zice ca primavara se simte tare bine la tine in curte! Uite ce zambeste.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasă mai este primăvara şi în grădina casei tale! Ce idee frumoasă, să scrii cu păpădii numele acestei minunate idei.
    O zi de 1 Mai cât mai frumoasă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru unii e Saptamana Patimilor si Miercurea Mare, pentru altii doar 1 mai, iar pentru toti e Miercurea fara cuvinte!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Incantatoare este gradina ta si ingenioasa scrierea cu flori pe iarba!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. E frumos cand florile au ceva de spus...

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună Carmen!
    Superbă curte ai draga mea!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. superb ! la noi...direct vara !

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumuseţe de curte! În momentele de relaxare aş sta la umbră, într-un şeslong cu o carte în braţe şi... ceai... Mmmm... Numai când mă gândesc...
    O zi senină, draga mea Carmen! pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Grădina ca un rai personal ...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumusete !...fara cuvinte :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Merita sa cinstim un anotimp al trezirii la viata, al intoarcerii, al mugurilor verzi, pomilor infloriti, padurilor inundate de flori, razelor calde de soare... Sa admiram primavara!
    Superbe imagini!
    O zi de primavara asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  20. E oare cineva care nu le-a strans in buchete, nu le-a admirat sub picioarele albinelor sau pe langa aripi de fluture, nu le-a rupt sau cumparat pentru persoanele iubite sau pentru jumatati in anumite vremuri?
    Un adevarat colt de rai aici la tine 1
    O primavara frumoasa, plina de culori, soare si bucurie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. La Remetea este un obicei tare frumos.
    In noaptea de 30 aprilie spre 1 mai,baietii pun flori in poarta fetelor dragi,sau spini celor mai putin dragi.:)
    In dimineata de 1 Mai vezi cat esti de indragita.
    Si "poarta " ta e plina de flori in aceasta dimineata.
    Si a mea.
    Pupici si primavara vesela!

    RăspundețiȘtergere
  22. Superbe imagini! E o adevarata incantare sa poti petrece cat mai mult timp afara, in gradina! O zi frumoasa va dorim! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Hehe, ce frumos ai scris tu acolo, asa primavaratec. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Parcă ne îmbrățișează aceste minunate flori! Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. nu stiu cum reusesti sa scsrii asa frumos cu flori...eu iar nu o sa am net o saptamina si iti urez de acum numai bine si sarbatori nfericite, o primavara plina de veselie si bucurii

    RăspundețiȘtergere
  26. Minunate flori, superba gradina, dar cred ca pe toate le intrece sentimentul de a te simti acasa intr-un astfel de loc. O zi frumoasa ca florile pe care ni le-ai daruit, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  27. la multi ani de ziua muncii carmen!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte vesela postare! Plina de culori si de optimism! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Of, mi-ai amintit ca vreau si eu o gradina un picusor mai mare... :) Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  30. Lalelele franjurate sunt superbe! Recunosc ca-mi este un pic ciuda ca n-am o gradina asa frumoasa numai a mea!

    RăspundețiȘtergere
  31. Uf, am reusit si eu in sfarsit sa ajung :) In ultima vreme sunt tare in urma cam la tot :(
    Iubesc lalelele (ce de "lelele", hihihi) chiar daca nu miros arata foarte regal. Super poze, Carmen, mai ales cea cu "miersurea fara cuvinte"!

    Te pup si o zi cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  32. Florile sunt superbe!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumoasa gradina :)
    Te invit si eu astazi, sa vezi niste icoane pictate de o prietena
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/05/01/miercurea-fara-cuvinte-icoane/

    RăspundețiȘtergere
  34. O grădină foarte frumoasă!O zi plăcută vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Asa imi plac banutii si papadiile:)!! Cand eram mica faceam coronite:D.
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Hänsel și Gretel se bucura de apa racoroasa :) Cat sunt de dragalasi!
    Lalele rosii, asa franjurate, de mult n-am mai vazut. Tare sunt frumoase. La fel ca si conceptul MFC scris cu papadie si nasturasi.
    O zi de miercuri minunata, Carmen! Si un 1 Mai cu bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Splendide imaginile, doamna Carmen. Superb zambetul larg al lalelelor. Mi-a incantat sufletul postarea dumneavoastra si va multumesc mult pentru ca ati impartasit cu noi, frumusetea din gradina dumneavoastra.
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Ai niste flori tare frumoase!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. In primul rand,ai o curte foarte frumoase.Si eu am lalele exact ca ale tale,desi s-au pierdut cum multe iarna aceasta.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Florile intotdeauna aduc bucurie in suflet. Cele de primavara cu atat mai mult, cu cat sunt atat de asteptate dupa o iarna uneori prea lunga.

    RăspundețiȘtergere
  41. Da' ai papadii, nu gluma, sa scrii atata :D

    RăspundețiȘtergere
  42. am trecut ca sa vad primavara din curtea ta...in sfarsit te poti bucura de ea si de un an daca nu ma insel de cand sunteti in noua casa :)
    imi pare atat de rau ca postarea mea programata de miercuri nu a aparut,nu stiu de ce :(
    iti multumesc ca m-ai inscris si imi cer scuze celor care au trecut pe la mine fara sa o gaseasca...
    te imbratisez cu si mai mult drag si pentru ca esti mereu aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  43. Totul este minunat ... si lasa fara replica aka fara cuvinte!
    Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere