sâmbătă, 11 mai 2013

Cu chef!

pentru rubrica Happy Weekend - tabel de înscriere la Elly Weiss (Blind Love)

Un ardelean intra într-un bar la New York. Barmanul îl ia tare, din prima si îi spune ca în acest bar se bea numai pe pariuri:
- Pun pariu cu tine ca nu poti sa bei o sticla de Whisky in 30 de minute!
Ardeleanul îsi cere scuze, iese din bar si reapare peste 10 minute, pune banu pe tejghea si accepta provocarea. Barman-ul îi da sticla, ardeleanul o termina în 10 minute. Barmanul, stupefiat:
- Domnule, n-am crezut ca asa ceva e posibil. N-am crezut...nimeni nu a mai reusit!
Ardeleanul:
- Nici io n-am crezut, da' m-am dus la baru de vis-a-vis sa verific!

Un scotian merge la un bar si comanda o bere la halba. Dupa ce i se aduce berea observa o musca în ea si îi spune barmanului:
- În berea asta e o musca!
Barmanul raspunde:
- Da zgarcit mai esti! Cat poate sa bea o musca?!

Un individ cu un câine intra în bar, comanda o bere si zice:
- Am un câine foarte destept!
Nu e bagat în seama... Dupa cateva minute repeta, ridicând tonul:
- Câinele meu este cel mai inteligent!
Lumea din jur se uita deja urât la el, dar nimeni nu îi da vre-o replica. Atunci, idividul afirma:
- Câinele meu vorbeste!
- Dar bine omule, ne crezi tampiti?! Cum sa vorbeasca un animal?
- Hai sa facem pariu! Voi îi puneti o întrebare si daca nu raspunde, ma scoateti de aici în suturi, dar daca raspunde, faceti cinste!
- Bine... ia sa vedem! Mai catel, cum se cheama chestia aia din piele cu care tii calul?!
Cainele se uita în ochii lor si spune:
- Ham!
Râd toti de latratul câinelui si-l scot în suturi pe individ afara. Câinele se duce docil dupa el si-l întreaba:
- Trebuia sa spun mai bine "capastru"?!

- Sa bea toata lumea! striga un scotian bine dispus, de cum intra în carciuma. Când beau eu, toata lumea trebuie sa bea!
Barmanul i-a servit pe toti cei prezenti si scotianul ridicând paharul spune:
- Toata lumea sa fie fericita! Când eu sun fericit, toata lumea trebuie sa fie fericita!
Toata lumea e bine dispusa si aplauda. Dupa ce-si termina paharul, omul trânteste o suma de bani pe tejghea si da sa plece.
- Hei, striga barmanul. Asta ajunge doar pentru ce ati consumat dumneavoastra!
- Asa este! Când platesc eu, toata lumea trebuie sa plateasca!

La iesire dintr-un bar, un politist sta la pânda. Cei care ies din bar si urca la volan sunt imediat opriti si verificati cu fiola. La un moment dat iese din bar un tip beat-turta,care abia se mai tine pe picioare, si culmea, merge direct la o masina, o deschide si se straduie fara succes sa urce în ea. Politistul se apropie de el si îngrozit, îl întreaba:
- Tu chiar vrei sa urci la volan în halul asta?
- Pai ce sa fac, nu vezi ca pe picioare nu mai sunt în stare sa merg?!

41 de comentarii:

  1. Hai noroc! :))))
    Dai si mie reteta la cocktailuri acelea turcuaz? Sau trebuie sa- întreb pe chef? :)))
    Sunt mortale!
    Te pup draga mea si îti doresc o zi la superlativ! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc si sanatate, Minnie draga! :)
      acel cocktail bleu se numeste Adria Look si are în compozitie:
      2 cl. Gin
      2 cl. Bols Curaçao Blue,
      2 cl. Suc de Lamânie,
      în completare Sampanie de la frigider.
      Se amesteca 2-3 cuburi de gheata cu Ginul, Curaçao si lamânia agitând bine Shaker-ul. Se toarna amestecul prin strecuratoare, în pahare tip "lalea" si se completeaza cu sampania. Daca sampania nu este destul de rece, se poate suplimenta în pahar cu doua cuburi de gheata - pentru ca bautura aceasta trebuie sa fie racoritoare :)
      te pup draga mea. Un weekend minunat iti doresc! :)

      Ștergere
    2. Multumesc Carmen!
      Chiar vreau sa-l încerc!
      te pup!

      Ștergere
    3. Lasa copiii sa ti-l prepare, mâine, de Ziua Mamei :))
      te pup draga mea :-*

      Ștergere
  2. bravoo, imi place cum va distrati :) subscriu si eu la cereri de retete ptr amestecuri minune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai am eu cateva retete postate:
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/01/cocteil-dallas.html
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/08/martini-royal.html
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/10/curcubeu-de-octombrie-tarziu.html
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/01/cocteil-florida-comfort.html
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/02/oceanul-alb.html
      http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/09/amarissimo.html

      :)) preparam cocktailuri ori de cate ori avem musafiri! este un hobby al nostru :)

      Ștergere
  3. Am rîs pe săturate de bancurile acestea savuroase. :)))
    Petrecere frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Cât de drăguțe sunt glumele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hahahaha! Fenomenala postare! Iar imaginile ce sa zic, multa voie buna, ahaha!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) daca a adus buna dispozitie, atunci si-a atins scopul! :)
      te pup. O zi faina!

      Ștergere
  6. Cand e vorba despre chef, hop si eu...:))
    M-am amuzat teribil. Foarte bune bancurile!
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa si trebuie! nu e bine sa ratam nicio ocazie! :) asa tineri ca azi nu vom mai fi niciodata! :)
      te pup. O dupaamiaza minunata iti doresc!

      Ștergere
  7. :)) Scoţienii şi zgârcenia lor..
    Mă întreb: chiar aşa sunt, ca în glumele făcute despre ei?
    Weekend minunat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ca or fi asa zhârciti sau doar extrem de cumpatati... nici eu nu stiu! :)
      te pup. Un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  8. Intr-adevar, acel cocktail bleu arata intr-un mare fel :) Imi place si mie culoarea.
    Foarte frumoase imaginile de la petreceri.
    Glumele sunt excelente toate insa cea care m-a cucerit total azi este cea cu scotianul. E geniala! :))
    Happy weekend, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) se pare ca toata lumea viseaza la marea Adriatica, la concediu :))
      ma bucur ca ti-au placut imaginile - am selectat din muuuulti ani.
      Glumele :) mie mi-a placut teribil cea cu câinele care vorbeste! :))
      Un weekend minunat si tie, Elly draga!

      Ștergere
  9. De combinatia din paharele turcoise voiam sa intreb si eu, ca mi-a facut cu ochiul dar am vazut ca i-ai dat lui Minnie reteta asa ca eu te mai intreb doar ce sunt chestiile alea portocalii de decor.;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) te asigur ca are si gust extraordinar de bun acest cockteil!
      fructul este un Physalis (http://en.wikipedia.org/wiki/Physalis)

      Ștergere
    2. Aa, imi pare rau, la mine nu prea s-a facut anul asta...;)

      Ștergere
  10. :))...bune bancuri!...
    Imi place selectia ta de fotografii!
    Happy weekend, draga mea si pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Nicol, abia astept sa bem împreuna un cocktail!
      te pup. O duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  11. Şi mie mi-au atras atenţia tot paharele trucoise. :D Arată foarte fain!
    Bineînţeles că şi bancurile mi-au plăcut.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca te-ai amuzat si ca... poate vei proba cat de curând un Cocktail Adria look! :)
      Duminica minunata!

      Ștergere
  12. Bună Carmen!
    Superbe bancurile dar și pozele cu voi!
    Un weekend excelent să aveți!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc Elena draga!
      o duminica minunata si tie! te pup

      Ștergere
  13. Suntei o familie frumoasa. Mi-au placut bancurile tale. Sa ai un week-end linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! :) esti o draguta!
      Duminica minunata iti doresc, deasemenea!

      Ștergere
  14. Chiar dupa chef iti transmit sa-ti traiasca sotul,care te iubeste si te corconeste.Meriti din plin.Ce ne prezinti tu, muritorilor de rand ,e mare diferenta.Cand sa avem noi in bar atatea sticle?Sunt probabil unii,dar nu au blog.Ma bucur ca esti printre noi si vezi ce mult te apreciem toti.Nu degeaba te numesc eu ''Doamna mea".Asa vad,asa te simt .Bancurile sunt citite si paracitite de mine.Sunt moarta dupa glume.Un weekend cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Floarea, ma emotioneaza tot ce ai scris aici... iti multumesc din suflet!
      te imbratisez.
      O duminica minunata iti doresc, alaturi de dragii tai!

      Ștergere
  15. Faine bancuri si o galerie deosebita de sortimente de bauturi ce te fac sa exclami : "Party, party!!" :))

    Weekend frumos sa ai !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamâna asta la noi în familie au fost parys dupa partys!
      ziua de nastere a fiicei, Pastele, ziua de nastere a sotului, ziua Tatalui (Inaltarea Domnului), si azi - ziua mamei! :))
      o duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  16. Drăguţe bancuri!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Răspunsuri
    1. :)) pai nu?!
      pe germana este o zicala "wenn schon, denn schon!" adica: Dacă faci ceva, atunci fă-o asa cum trebuie! Fa-o temeinic! ;))

      Ștergere