marți, 28 mai 2013

Premiu

Pentru ca prietene dragi - Anastasia, Nicoleta, Fairytale, Minnie, Alina si Tina - mi-au trimis un Premiu-leapsa si nu e frumos sa amân raspunsul, iata prezint aici, câteva amanunte în legatura cu mine:

- îmi plac toate nuantele de albastru,
- iubesc florile salbatice,
- mestec toata ziua guma de mestecat,
- încep fiecare zi cu o ceasca de cafea,
- îmi respect cuvântul dat,
- urasc minciuna,
- sunt dependenta de internet,
- cu toate ca sunt novice, ma atrage tot ce tine de arta,
- îmi lipseste ambitia de a-mi impune restrictii alimentare,
- mi-as dori sa fac ocolul Pamântului.

Acord acest Award-leapsa tuturor blogurilor din blogrollul meu, pentru ca toate-mi sunt dragi. Promit ca într-o postare viitoare sa pun link spre cei care preiau premiul :) Nu trebuie decât sa preluati link-ul acestei postari, sa afisati "the Versatile Blogger Award" într-o postare în care sa dezvaluiti cateva lucruri speciale despre propria persoana si în final, sa acordati Premiul altor bloggeri, prin link :)
Va doresc o seara placuta!

11 comentarii:

  1. Daca vei pleca vre-o data in jurul pamantului, ma iei si pe mine? :))
    pup Carmen, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa ti se implineasca visul cu ocolul Pamantului....:)
    Abia astept imagini!
    Noapte buna, poop!

    RăspundețiȘtergere
  3. Partea cu ocolul pamantului mi-o doresc si eu foarte mult. Doamnelor daca plecati intr-o zi in asa calatorie lunga ma luati si pe mine, promit sa fiu ascultatoare. Poate ni se mai alatura cineva intre timp. Noapte buna1

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar, ocolul Pamanatului mi-ar placea si mie. Si incep sa cred ca si eu sunt dependenta de internet :)).
    O sa preiau si eu cat de curand!
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere

  5. Un gând bun si o zi frumoasã!
    Sãrut mâna !
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi eu te-am nominalizat, nu văzusem că erai deja :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Carmen draga! Te pup dintre randurile de vie de la tara!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place albastrul, fiind blonda ma prinde bine:). Avem multe puncte comune, chiar ma bucur de acest mic proiect, am avut ocazia sa mai aflu cate ceva despre oamenii care te citesc, si pe care ii citesti. O seara placuta, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumesc frumos Carmen pentru "prietene dragi"!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu iti multumesc, Carmen. :)
    Voi pregati si eu o postare fiindca am avut placerea sa mai fiu nominalizata :)
    Va fi o combinata, nu stiu cum sa spun altfel. Am cateva nominalizari si nu vreau sa neglijez pe nimeni :)
    Inca o data multumiri pentru gandul frumos si apreciere.
    O seara minunata sa ai! Si vreme buna iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc si eu:D - chiar ce coincidenta! :D
    Imi place sa regasesc in lista scrisa multe lucruri in comun:P!
    Cu drag
    rux

    ps: si la noi e frig si ploua.

    RăspundețiȘtergere