miercuri, 8 mai 2013

Miercurea fara cuvinte (19) - Zâmbete


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

50 de comentarii:

  1. Ce haioase sunt! :))))))
    Asta e un fel de "arta tribala"! :))))))))))
    M-ai dat gata! Esti doldora de idei faine! Te pup draga mea! Inca o zi si iar avem vacantaaaaa!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristos a înviat!
    Haaaaahahahahahaha! EXCELENTE! Ce m-am amuzat! Și sunt și foarte frumoase fețișoarele astea. :) Happy WW, draga mea Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  3. zambetele de la mijlocul saptamanii :))
    bine zice Minnie,esti doldora de idei faine,te pupacesc draga mea draga,somn usor si happy ww!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ingenioase zâmbete de sezon !
    Faină idee de a folosi ceea ce este la-demână și chiar te face să zâmbești !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute si in acelasi timp funny!:))
    Faina idee!
    Am luat un patratel de ciocolata...;)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  6. La asa zambete sugubete cum pot sa rezist? Vin si eu curand, cred ca am pe undeva un Wordless Wednesday haios :)

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Hristos a înviat ! şi să ai o nopte liniştită.
    Sunt inspirate zâmbetele tale la MFC.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce talentata esti ! Trebuie sa iau lectii pentru a ma juca cu nepoata. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Super ingenioase! Si "de sezon"!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasă ideea! :) Îmi place enorm.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a înviat! Tare amuzante poze!
    Mă bucur că te-am regăsit...cu zâmbete, dragă Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hristos a inviat! Nu am mai trecut e mult... Ma bucur sa gasesc zambete colorate!
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi plac zâmbitorii tăi cei comestibili. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ganz und gar MFC este o sărbătoare a ochiului ...
    Am adus astăzi la aceasta şi un bloguleţ, die Augensprache, cu o reflexie din şi despre Sibiu.
    Toate cele bune să se adune!

    RăspundețiȘtergere
  15. N-ai avut puţină salată creaţă? Ieşea ... o salată zâmbăreaţă! :)
    o zi minunată, draga mea. pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Dragute chipuri zambitoare, si comestibile pe deasupra :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună Carmen!
    Sunt amuzante pozele tale draga mea!
    O zi plină de bucurii și multe zâmbete!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce idee tare ai avut! M-a făcut şi pe mine să zâmbesc cu gura până la urechi :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Dulci si hraitoare...zambete ! >:D<
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  20. :)...zambete haioase! :)
    O zi minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari pentru aceasta initiativa, este foarte frumoasa. Am descoperit situl si Miercurea fara cuvinte, acum cateva saptamani si pana acum nu mi-am facut destul curaj ca sa postez. Multumesc pentru ocazia de a participa la aceasta minunata descoperire a mai multor lucruri noi, frumoase si diferite.

    RăspundețiȘtergere
  22. Esti geniala! ouale sunt foarte frumos pictate, iar cele 5 legume aranjate sub forma unui chip ce ne zambeste imi amintesc ca trebuie sa mananc o salata alcatuita din 5 legume diferite, de culori diferite, asa cum recomanda medicii..

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoase, inventive zambete! :)
    O zi miercuri cat mai frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  24. frumoase zambete :) tocmai bune ca poze de profil.

    scuze, azi am postat un link gresit, cel din urma e corect.

    RăspundețiȘtergere
  25. Zambetul din stanga este mai dulce...

    RăspundețiȘtergere
  26. Zambetul este o lumina in fereastra sufletului!
    Sa ai parte de o zi plina de zambete!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. Postarea de azi m-a facut sa zambesc :)Imi place prima poza mai mult ;)
    Te invit si eu sa vizitezi virtual o manastire
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/05/08/miercurea-fara-cuvinte-manastirea-tisa-silvestri/

    RăspundețiȘtergere
  28. Hristos a înviat!
    La cât de mult îmi place mie să zâmbesc, fotografiile sunt fix pe gustul meu! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. De unde iti vin ideile? Esti super ingenioasa, gospodina, de casa, ce mai esti de nota 20! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  30. Foaaaaarte simpatici zambaretii/zambaretele tale :) Faina ideea si recuzita pare delicioasa :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Când am făcut fotografia de azi, am zâmbit. Apoi mi s-a închegat o poveste, pe care n-o pot scrie că e miercurea fără cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Hristos a inviat!

    ”Zambetele” tale chiar mi-au facut ziua! Super faina idee. Happy WW!

    M-am inscris si eu cu http://sutzu-miri.blogspot.ro/2013/05/miercurea-fara-cuvinte-1.html

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce am mai ras!! Asta inseamna sa ai imaginatie! Foarte haios!

    RăspundețiȘtergere
  34. Hopa, am ajuns si eu in sfarsit :) Dar am adus ceva dragutz asa ca sper ca voi fi iertata de intarziere :)

    Te pup si sa ai o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu ma inscriu la mocoviori, par asa de fragezi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ops, vroiam sa scriu morcoviori :) Se vede, ca mi-e foame ...

      Ștergere
  36. Fermecătoare chipuri cu zâmbetele lor molipsitoare! Nostimă ideea dumneavoastră! Imi place mult de tot!
    O seară minunată vă doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Zambetele sunt apetisante! :)
    Happy WW, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  38. Hristos a inviat!
    Foarte apetisantele zambetele,iti cam vine sa musti din ele:))!
    O zi minunata va doresc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  39. Compozitie buna, idee, mesaj, intr-un cuvant, foarte reusite!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  40. Trebuie sa recunosc ca-mi place deosebit de mult compozitia ta!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  41. Imi plac bretonul, sprancenele si cerceii zambaretului al doilea :))
    O fi pe moarte?...caci are lumanarea la cap...
    Ne determini sa ne intoarcem fata catre anii copilariei...si ai jocului...
    O seara relaxanta draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lumânarile se folosesc si pentru a inveseli atmosfera, nu doar in privegi!
      in cazul de fata, este un decor de Paste, o lumanare sub forma unui ou si o ramnurica de cires înflorit, intr-un suport cu desen de cuib de gaina.
      O seara la fel de frumoasa iti doresc la rândul meu, Gina draga!

      Ștergere
    2. A fost un spirit de gluma, bineinteles, dupa asa mutrisoara decorata si un aranjament pe masura ...m-ai linistit, deci e pentru decor :)
      Cele mai frumoase ganduri!

      Ștergere
  42. Hristos a inviat!
    Mereu esti pusa pe sotii!:))
    Zambareti de astia n-am mai creat de cand erau baietii mici si-i invatam sa manance una alta.:))Cu o fata zambareata una doua devenea mai apetisanta mancarea.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  43. Ce simpatice sunt legumele tale :)) Ai o creativitate iesita din comun...

    Sa ai sapttamana buna in continuare !!

    RăspundețiȘtergere
  44. Din lipsa de timp am intrat tot mai rar zilele astea. Sper de saptamana viitoare sa revin la program de "toate la locul lor". Vad ca si legumele tale sunt la locul lor zambitoare. Creativa ca de obicei.
    O noapte linistita va doresc!

    RăspundețiȘtergere