miercuri, 15 mai 2013

Miercurea fara cuvinte (20) - Ranunculus

(aceste flori nu fac parte din neamul trandafirilor!)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

52 de comentarii:

  1. Iubesc si eu aceste flori dar nu stiu cum se procedeaza iarana? Le scoti din pamant?
    pup Carmen, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deosebit de grațioase sunt aceste flori ! O mare bogăție de culori !
    Foarte frumoase fotografiile,ai găsit cele mai spectaculoase !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ma bucur!!!! Si eu am adaugat astazi poze tot cu trandafirasi:D

    O zi de miercuri minunata sa avem:)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe flori! Şi ce fotografii reuşite! N-am auzit de aceste flori, dar sunt deosebit de frumoase.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. simt aici miros de trandafiri...mmm...ce seara inmiresmata avem :)
    te imbratisez draga mea draga,happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram sigura ca sunt trandafiri :(
      sper ca sunt totusi parfumate :)

      Ștergere
  6. Culorile sunt fantastice! Prospetime, delicatete ....o frumusete!:)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  7. La unii sunt flori, la mine inca e zapada. Dar ma bucur nespus sa vad atata culoare:)Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase flori ai cules din grădinile voastre. Şi la mine au înflorit trandafirii, dar am preferat să-l prezint pe mâniosul Daniel în vizită la ponei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu avem nevoie de cuvinte ca sa descriem cât de frumoase sunt florile,imaginile vorbesc de la sine !
      Felicitari pt frumoasele fotografii!

      Ștergere
  10. Splendide! Ador aceste flori. Uneori cumpar cate un buchet mare de tot de la Piata de flori. :) Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Florile astea sunt atât de frumoase, de proaspete şi atât de mirositoare, poate chiar parfumate-aromate încât îmi trezesc senzaţii olfactiv...gustative, de parcă ele ar proveni direct de la un..."Konditorei-Meister" ! Happy WW ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase ! sunt din gradina ta?

    RăspundețiȘtergere

  13. Privind florile mi-am amintit aceste versuri dintr-o poveste a copilariei mele!
    "Flori rotunde flori ,
    Soarelui surori,
    Flori mici maruntele
    Flori ca niste stele,
    La chip felurite,
    De mine indragite!"

    Superbe flori !

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt printre florile mele preferate. Imi plac pentru ca sunt gingase si finute.
    O saptamana minunata iti doresc, cu soare si parfum de fericire!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt foarte faine floricelele. Seamana cu trandafirii dar se deosebesc totusi prin centrul acela si din cate stiu nu au miros?

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumoase flori, nu există cuvinte de apreciere. Sunt din grădina ta? :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mulţumesc, Carmen. :)
    O zi cât mai frumoasă! pup

    RăspundețiȘtergere
  18. O cascadă de frumos!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Carmen!
    Sunt splendide aceste florii,îmi plac mult!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. frumoase mai sunt.. zi colorata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna dimineata Carmen :)
    Superbe flori! Imi vor insenina ziua de azi.
    Eu te invit sa vizitezi o alta manastire, cea de la Durau:
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/05/15/manastirea-durau/

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce fel de flori sint ranunculusurile astea?
    Parca af fi trandafiri sau parca ar fi ceva begonii.
    Multumesc pentru buchet!
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna dimineataaa! Superbe florile astea! Multumim, Carmen! Happy WW! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Florile astea sunt pur si simplu mi-nu-na-te!

    RăspundețiȘtergere
  25. Wow, sa ai asa ceva in gradina,nu-ti mai trebuie nimic,decat timp sa stai acolo cat lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  26. multumesc pt baia de culoare, parca-s trandafiri infasurati!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  27. Are cineva sfaturi de ingrijire? am un ghiveci si se cam usuca.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.helpster.de/ranunkel-so-pflanzen-und-pflegen-sie-die-blume_40799

      http://www.gartengemeinschaft.de/gartenpflanzen/ranunkel-pflege.htm

      Ich wünsche dir einen schönen Tag! :-)

      Ștergere
  28. Minunati, imi plac foarte mult ranunculusii... Am avut si eu la un moment dat...

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumoooosi!!! Culori deosebite! Sunt din gradina ta?
    Happy WW, draga mea!
    P.S. Eu am pregatit postarea de luni la ora 0...deci nu stiam ce o sa postezi! :)) Eu am trandafiri! :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Floricele peste tot, inclusiv la mine. :)) Ne-am nimerit.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  31. Seamana cu trandafirii ... sau macii ... sau begoniile ...
    adica sunt superbe, multumim pentru frumusetea de azi!

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte buna ideea, m-am bagat si eu :) http://blog.claudiuconstantin.ro/miercurea-fara-cuvinte-1/

    RăspundețiȘtergere
  33. ce minunatii sunt pe pamantul astaaa...superb !

    RăspundețiȘtergere
  34. Oare sunt begonii? Nu prea stiu toate florile, insa arata bine, am primit si eu un ghiveci cu floricele care semananu cu cele postate de tine.S-a ofilit in schimb foarte repede

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumoase florile! Nu îmi amintesc să mai fi văzut aşa ceva până acum. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. Carmen, tot la tine pe blog am vazut pentru prima data aceste flori minunate. Sunt superbe atat ca forma cat si coloristic. O splendoare! :)
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  37. Intr-adevar sunt splendide!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  38. O izbucnire de petale ale florilor viu colorate ,pe care
    ni le-ai daruit, denota o mare sensibilitate si daruire sufleteasca!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  39. Superbe florile tale! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Extraordinare flori! Cred că am mai văzut aşa frumuseţi, la Montreaux.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  41. Am comentat azi noapte ,dar cred ca dormeam si am apasat gresit.Imi plac ac este flori.Nu stiam cum se numesc,dar la noi au aparut acum cativa ani.

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu stiu din ce neam sunt, dar sunt dintr-unul grozav :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Draga Carmen iti multumesc pentru ospitalitate :)

    http://www.infokriegermcm.de/
    Alberto Rivera in Germana...http://de.scribd.com/mobile/doc/49121836

    Multa sanatate ca e mai buna ca toate :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Multumesc tare mult, draga Carmen. Sunt pe vas si nu avem internet 90% din timp asa ca e aproape imposibil sa tin pasul cu blogging-ul :(
    Te pup din Norvegia si un week end minunat (daca nu reusesc sa am semnal)

    RăspundețiȘtergere
  45. O explozie de culori si frumuseti ce n-am mai vazut.
    Ce flori sunt alea ca bujorii?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere