miercuri, 22 mai 2013

Miercurea fara cuvinte (21) - Hmmmmm! ;)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

54 de comentarii:

  1. Intotdeauna aranjamentele tale cu fructe par adevarate capodopere. Iti vine sa le mananci nu alta:)
    La mine azi, gasiti exact 101 fotografii:)
    Va salut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai,ai,ai și vai de capu' meu :)))
    Ce ispită !!!
    Super fotografiile !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa iau o gura din tiramisu? :))
    pup, esti o dulceata cu aroma de fructe azi! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu doar frumoase, ci şi atât de apetisante! Îmi închipui ce repede au fost savurate.
    O noapte frumoasă, dragă Carmen şi happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai acum când m-am hotărât să slăbesc un pic....
    O seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de bunatati!
    Reusite fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-au lasat gura apa. Apetisante fotografii!
    Noapte placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac pozele,ca fructele le servesc ca Thea,suc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sanatatea razbate din pozele tale :)0 Arata foarte fain cum le-ai aranjat.

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Amiaza nopţii a trecut demult, aşa că nu mai consum nimic, dar o cafea tot mai merge.
    Să ai o noapte liniştită şi odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Apetisantul la superlativ ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat arata, atata culoare, parfum si aroma... ultimile doua doar mi le imaginez :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Azi o fotografie din Fagaras: http://blog.claudiuconstantin.ro/miercurea-fara-cuvinte-2/

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma tenteaza foarte tare farfuria din a doua poza, cu atat mai mult cu cat nu stiu ce e crema aia alba. Un fel de Panacotta sau o budinca? :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună CARMEN!
    Mă tentează toate dar,aleg fructele!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Arată foarte bine! De pere mi-ar fi poftă, că n-am mai gustat de mult. :D

    RăspundețiȘtergere
  18. un desert foarte sanatos si frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  19. O incantare...:) si pofta mare mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  20. o postare delicioasa, bucurie pentru toate simturile si tocmai buna de dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Fructeeeeee! Vreau și eu (exact acuma când nu am voie :D) Sunt superbe aranjamentele, dar mai ales fructele ....Cireșeee...Off, pofta asta! ;) Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. Sanatate in farfurie! Pofta buna! :-)

    RăspundețiȘtergere
  23. mmm..frumos, gustoa si sanatos! :)...
    happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  24. un post ce-mi reaminteste virtutile fructelor(care nu-mi plac) dar promit sa ma straduiesc mai mult

    RăspundețiȘtergere
  25. WOW! Mi s-a făcut o poftăăăăă. Arată excelent. :) :) :) Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu am voie nici macar fructe. Frumoase poze. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce incantare! Mai ca nu-ti vine sa le mananci, ca sa nu le strici! :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ma uit la fructe si ma gandesc ca trebuie sa incep o dieta. Ca asa imi programasem si o tot aman...

    RăspundețiȘtergere
  29. Carmen, dar tu chiar vrei sa ne torturezi? Arata asa bine, hmmmm vreau si eu, mai ales ca sunt amatoare de dulciuri.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cirese,capsuni...mmm... abia astept sa apara si aici! Zi dulce! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Sufar acum, de pofta! :(
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Numai si numai bunatati! O adevarata desfatare :)
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  33. Chiar ca... Mmmmm! Sa va fie de bine! In weekend am mancat si noi primele capsuni din gradina :) Urmeaza ciresele... Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  34. Perfecte pentru a-ti racori sufletul privindu-le! Le gust cu ochii, ca de obicei, ai cele mai frumoase poze cu mancare si dulciuri. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  35. Chiar ca e Hmmmmmmm!:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  36. Eu nici nu pot sa comentez prea mult, ma duc sa mananc vreo 457.780 de capsuni. Fiuuuu, norocul meu ca le aveam in casa :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Cate bunatati!
    Mi s-a facut pofta de cirese.
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  38. Wow, e mai mult decat tentant :) Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  39. Vreau si eu o portie de tiramisu garnisita cu o "corola" de capsuni!!
    Bucura-te de restul saptamanii, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  40. frumos, mi-am inscris si eu link-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Bine v-am regasit.In timpul cand Oma,nu are nevoie de mine,s-o ingrijesc,in scurta vizita pe imensul internet,iata ca am poposit din nou aici,gasind aceeasi caldura si ambianta faină.Daca am ratat miercurea fara cuvinte,am inceput ziua aceasta cu cateva,sper, bine primite.M-am servit,evident virtual cu bunatati,iar acum,sătul,pot pleca...:-)
    Ganduri bune din Weissenkirchen im Attergau,Austria.

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce de bunatati!O zi buna sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  43. Viu colorate,frumos aranjate ,fructele daruite de tine
    sunt imbietoare!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Am aşteptat... am aşteptat... Dacă nimeni nu s-a-nfruptat, mi-au rămas mie. Toate! :)
    pup!

    RăspundețiȘtergere