joi, 23 mai 2013

Melc, melc...



... apropo Leustean :)) Cât de mare a crescut anul acesta la tine în gradina, Dane? (anul trecut, concursul a fost abandonat... Leustean 1, Leustean 2, Leustean 3)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PINGBACK participantilor la Miercurea fara cuvinte (21/2013):  Teodora Elena, Rux (Copilarim), AnaMelly, ina, 13angi, Petro, Xaara Novack, Alina, Leovi, Abisurile, Irina, Blind Love, Just Words, FairytaleCristi, Ramona, addicted, Ralu, Spunsieu, RobertN, shakuka, Slowaholic, KARMAPOLICE, Foto de inginer, Chucky,Alexandra Ali, Manu, albert, duiangelus, Roz... sau nu, carmen elena, aA, Iulia Radu, Bia Bialog, Silvia, OFZ, Axlandra, ELENA, Claudi, Claudiu Constantin, geanina, anastasia, dor, kristi, nima, Furtuna, Fiara, Vulturesti, Augensprache, Petala Calatoare, Liviu BimbeaJurnal de Sotie, Floarea, Iulisa, tibi, Tiberiu, Calaraseanu.ro, Lumea lui Alexandru, Andreea B, Patrick, Kadia , Minnie, Copilul in oras, tu1074Tudor EneaLeovi, Catrim, Larisa si Pandhora.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PS: Astazi este Ziua mondiala a broastelor testoase 

10 comentarii:

  1. Ce le mai cantam melcisorilor dupa ploaie si cat iimai adunam de pe trotuar sau strada sa ii pun in tufe, la adapost de masini si oameni... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Au ieşit melcii la plimbare prin grădina ta? Da, frumos mai era în copilărie, când le cântam la toţi aceşti "încornoraţi" drăguţi. Odată, am adus câţiva în casă şi toţi s-au urcat pe perdelele mamei, lăsând acele dâre lipicioase în urmă.
    O zi frumoasă, dragă Carmen!

    PS. Am văzut că ai şi leuştean în grădină! :-) Foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Melc, melc,
    Cotobelc,
    Ghem vargat
    Si ferecat;
    Lasa noaptea din gaoace,
    Melc natang si fă-te-ncoace"

    ps. si eu am leustean si mai am un pic si îi si cant numai sa creasca mai mare.... :))
    pupici, zi faina

    RăspundețiȘtergere
  4. A treia fotografie este superbă, ca şi poezia...
    Te pup, o zi minunată draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu sunt happy ca a mai crescut tufa de leustean. si gaza e incantata ca melcii scot telescoapele cand canta, asa a invatat ceva pe romaneste.........

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place la nebunie statuia cu copilul pe spatele melcului. Și poezia se înscrie la perfecție în tema zilei. O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos era in copilarie cand gaseam un melc, si ii cantam de innebuneam melc melc cotobelc, si el tot nu iesea de acolo. .Imi place poezele, sunt reusite.

    RăspundețiȘtergere
  8. I love your blog! It's great :) You are amazing! Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Kisses ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  9. La capitolul melci stau foarte bine, calc pe ei prin toata curtea, mai ales ca a plouat.la leustean...dezastru! N-am nici de-o ciorba! Dar poate substitui cu melci.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Melcul de față a fost un subiect foarte fotogenic. Carmen, ți-au reusit fotografii de exceptie. Le-am privit cu atentie (stii ca sunt pasionata de foto) la rezolutie mare, cum de altfel fac mereu, si arata minunat.
    La mine leusteanul deja a inflorit :)

    RăspundețiȘtergere