vineri, 10 mai 2013

Plimbare printre oglinzi

nu întâmplator am ales pentru astazi (10 mai ), aceste imagini!




pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de înscriere la SoriN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ping: Sorin, Iulisa, Minnie, Pandhora, Tu1074, Elly, Anastasia, Zina, Tibi, Doru, Kristi.

25 de comentarii:

  1. Este un muzeu? Foarte frumoase oglinzile!

    RăspundețiȘtergere
  2. A mea postare-i fruomasă?
    ha! A ta-i superbă!
    Te pup, draga mea. O zi senină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca postarea ta este tare frumoasa!
      te pup si eu :-*

      Ștergere
  3. Ştiu de unde sunt aceste superbe fotografii şi ştiu şi prilejul dar, păstrez misterul ca la MFC :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) multumesc pentru "jocul confidential" :) dar... secretul l-am divulgat în Labels-ul articolului :))
      o zi faina!

      Ștergere
  4. Cred ca si eu stiu unde sunt facute si cu ce ocazie dar eu nu pastrez misterul! :))
    Sunt facute la Peles iar ocazia este ziua regalitati din cate am înteles din postarea Anastasiei, si asa cum scriam si acolo, eu traiesc într-un regat si aici nimeni nu zice nimic despre aceasta zi, iar voi traiti într-o republica si sarbatoriti aceasta zi? Cred ca sunteti gelosi pe regate! :)))))
    Fotografiile sunt tare faine, cred ca aveam vre-o 12 ani cand am vizitat Pelesul! Ca dupa aceea l-au închis comunistii!
    pupici Carmen draga si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este draga mea! :) am fost în vizita anul trecut în vara.
      si eu am vizitat castelul în copilarie, într-o vreme din care nu-mi mai aminteam decât ca am purtat cipici sa nu murdarim parchetul si mozaicurile pardoselelor :) Apoi, cum bine zici, multi ani, vizitarea a fost interzisa, de regimul Ceausescu.
      Te pup. Un weekend fain! :)

      Ștergere
  5. Un regal reflexiv ...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. O da, m-am gandit unde sunt facute fotografiile inainte sa citesc etichetele de dedesubt :).
    Ador Pelesul si Sianaia! Se pot face fotografii acum in interior? Eu cand am fost (ce-i drept acum vreo 4 ani) era interzis.
    Weekend placut Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine doreste sa faca fotografii, trebuie sa plateasca o taxa - destul de piperata! Dar... mofturile au pretul lor :))
      Multumesc ;) Un weekend minunat iti doresc si eu tie!

      Ștergere
  7. Frumos! Eu nu mi-am permis sa platesc taxa... :))
    A ajuns ratusca! Multumesc!
    Te pup si iti doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase imagini! Ce loc minunat vestitul Peles! Regii Romaniei au pus aici tot ce poate fi mai frumos si reflecta nobletea acestei familii care a condus cu vrednicie tara. Ce bine ai ales postarea, pentru aceasta zi.
    O seara frumoasa, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Doar printesele ca si tine au parte de asemenea plimbari in zi de sarbatoare.:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare frumoase imagini!
    Nu am mai fost acolo din generala...:(
    Tare faina esti!;)

    RăspundețiȘtergere
  11. În sugestivele imaginile date, parcă timpul s-a oprit de mult în loc.Exact ca în "Dornröschen". Ce mai mişcă pe acolo sunt doar vizitatorii care se reflectă în oglinzile fermecate, ca de poveste...La sclipirea bliţurilor, se mai bucură şi ele : fie că sunt băgate în seamă, fie de schimbarea decorului, până atnci...înlemnit...
    Şi da, să nu uit : "Nihil sine Deo !".
    O seară bună de 10 Mai !

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi place mult Pelesul si aceste imagini sunt o materializare clara a frumusetii lui!
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Deosebite reflexiile !
    Eu n-am știu unde sunt făcute,dar am aflat și acum știu și eu :)!!!
    Minunate reflexii,felicitări
    îți doresc weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce diferente mari la reflexiile postate la tine si ceilalati participanti.Toate sunt frumoase,dar in alt mod.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am fost niciodata inauntru...dar dupa aceste imagini cu siguranta voi merge!
    Grozava postare!

    RăspundețiȘtergere
  16. frumos ai "reflectat" ziua regalitatii,felicitari draga mea draga pentru ineditul ideii,mi-a placut mult!
    te pupacesc,o noapte frumoasa iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe imaginile din castel! Si perfect potrivite cu aceasta zi, ziua de 10 Mai. Din pacate azi s-a anuntat ca regina Ana este destul de bolnava...regele nu a participat la manifestarile organizate azi la Bucuresti. Mi-a parut tare rau afland acest lucru. :(
    O noapte buna, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am fost si eu la Peles. M-a impresionat grandoarea din interior. Superbe imagini si reflexii. Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mă bucur să constat că suntem colegi la reflexiile lui SoriN.
    Să ai o zi minunată ... în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere