sâmbătă, 18 mai 2013

Bancuri si fotografii cu fotografi si fotografiati

Zilele trecute, un autocar plin cu asiatici a oprit la poarta firmei la care lucrez sa-si faca fotografii de grup :)) I-am fotografiat si eu si prezint seria de fotografii, alaturi de câteva glume, numai bune pentru rubrica Happy Weekend - initiata de Elly Weiss.

Bulă a făcut poze de buletin la 20 chinezi. Observând ca toti seamana între ei, nu a vrut sa-si piarda vremea cu fiecare poză în parte si a scos o singură poză, în 20 de exemplare. Toţi au fost mulţumiţi, doar un singur chinez s-a întors supărat.
- Asta nu-i poza mea, zice chinezul.
- Cum aşa? Nu-i faţa ta?
- Ba da, dar cămaşa nu e mea!

Broscuţa cu gura mare vrea să-şi facă o poză, dar nu ştie cum să iasă în poză cu gura mică.
- Domnule fotograf, întreabă broscuţa, cum să fac să ies şi eu cu gura mică?
- Păi, când eu o să spun “Atenţie, uite păsărica!”, tu să spui “Confituuur”.
- Ce-i aia “Confitur”? întreabă broscuţa.
- Un fel de dulceaţă, zice fotograful.
Se aşează broscuţa ca pentru poză. Fotograful strigă “Atenţie, uite păsărica!”.
La care broscuţa, bucuroasă, strigă:
- Marmelaaaadăăăă!

Intră un matematician într-un magazin foto şi zice:
- Aş dori să-mi developaţi filmele astea.
- 9×13?
- 117... dar ce fel de test e acesta?!

Bula, rupt de beat, intra într-un foto-studio:
-As dori sa-mi faceti o fotografie de grup
- Bine! zice fotograful. Asezati-va în semicerc

Cativa prieteni, fotografi amatori, într-un bar. Zice unul:
- Aseara m-am îmbatat crunt, nici nu mai stiu cum am ajuns acasa cu doua tipe superbe. Cum si ele erau ametite, am început sa le fac poze "deocheate" cu noul meu aparat.
Toti ceilalti într-un glas:
- Ti-ai luat înca un aparat? Câti megapixeli are?

Ion si Vasile, fotografi profesionisti, îsi pregateau aparatele pentru un "apus de exceptie".
- Ba Vasile, tu ai poze cu nevasta-ta goala? întreaba Ion deodata.
- Nu...n-am!
- Si nu vrei sa cumperi?

17 comentarii:

  1. Cred ca ma asez si eu în semicerc si ma car în gradina sa scot buruieni! Mai am o jumatate de destelenit! :))
    Va doresc si voua spor la treaba si un weekend minunat! Mai ales ca este si lung........
    ca si la mine! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Bune glumele!
    Cum se vede cine e fotograf, amator sau profesionist! :)) Dar si cine e matematician ;) :))
    Un fotograf mai beat decat clientul, asta mi-a placut grozav. :)
    Happy weekend, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, fain rău bancul cu semicercul. :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    bune, bune!!
    m-am amuzat copios!
    zi faina iti doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Primul si ultimul sunt geniale :)), dar si restul m-au amuzat teribil.
    Weekend vesel Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine si-ar fi imaginat unde este amplasat fotograful-spion?...:))
    Carmen iti multumesc pentru portia de buna-dispozitie si iti doresc un weekend cu spor si relaxare!

    RăspundețiȘtergere
  7. "si nu vrei sa cumperi?" :)) i'a zis'o p'asta :)) Foarte tari toate bancurile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mai "marmelada"! Ha,ha,ha, multumesc pentru ca m-ai facut sa rad, iar rasul e foarte sanatos! Asiaticii astia sunt peste tot si fotografiaza...

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) Ii vizeaza si pe pasionatii de fotografie ?? :))

    Faine banucurile , Carmen. Un weekend cat mai placut sa ai !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Drăguţă postare!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancuri cu poze si pozari inca n-am auzit dar uite ca am ras la fel ca la alea cu Bula!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru portia de haz, chiar nu stiam nici una :)
    Mai ca m-as aseza si eu in semicerc dupa saptamana pe care am avut-o :D
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ras mult si bine. La primul si la ultimul banc, in mod deosebit. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ha, ha! o porţie bună de râs. Sărut mâna, dragă Carmen!
    Bancul cu broscuţa, îl ştiam în varianta cu "magiun", ca să-i iasă şi ei gura micuţă în poză, dar ea a zis "dulceaaaţă"! şi a deschis-o până la urechi!
    O duminică frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Maaarmeeelaaaadaaaa!:))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Hahahaha! Ce ți-e și cu fotografii, fotografiații aștia! Bune poantele!
    O duminica splendidă

    RăspundețiȘtergere