vineri, 3 mai 2013

Vinerea Mare


12 comentarii:

  1. Vai, un adevarat atelier de pictura acolo! Super!
    Am inrosit si eu oua azi, dar simple, ca nu ma pricep mai mult.
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Tare faine ti-au iesit!
    Ieri le-am facut si eu! Cu ciorapi cu modele si culori. M-am distrat....;)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de fiecare data esti foarte dotata si documentata.Esti talentata si cu asemenea oua te mandrest de Paste.

    RăspundețiȘtergere
  4. La tine e de 2 ori pe an Paștele! :D
    Paște fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,
    Simt ceva care-mi șoptește că trebuie să fiu alături de tine câteva clipe înaintea sărbătorilor! Paște fericit!
    Minunate pozele tale! De fapt, ceea ce spun... sunt mai mult decât mă așteptam!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Amintirile sunt inegalabile!
    Pastreaza-le sa le arati nepotilor! :))
    Te pup Carmen si pe tine dar si pe Raluca!
    La multi ani înca o data! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase sunt ousoarele vopsite, dar cat de frumoase si pretioase sunt desenele copiilor... Am pastrat si eu "operele" de gradinita ale baiatului meu. Ma uit cu mare drag la ele si le tin sa le vada si copiii lui, cand ii va avea.
    Paste luminat, Carmen, cu sanatate si bucurii pentru tine si toti cei care iti sunt dragi !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce atelier îngrijit. Flacăra speranței să ardă mereu în viața ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi, multi ani fiicei tale, Carmen, multa, multa sanatate si fericire ai doresc !


    Foarte, foarte frumoase ti-au iesit ouale :)
    neaparat sa vii ( te rog ) pe blogul meu sa le vezi pe cele facute de mine ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevarat atelier-laborator de pictura :)
    Frumoase dotari! :)

    RăspundețiȘtergere