luni, 27 mai 2013

Cum sa nu zâmbesti?!

pentru rubrica Smile with us on Monday - tabel de înscriere la Petro

Un prieten a fost la noi în vizita cu "bebelusul" Bello :) Nu m-am putut abtine sa nu îl fotografiez si sa îl prezint aici.
O saptamâna plina cu zâmbete!

21 de comentarii:

  1. E foarte dragalas. Daca tot am intrat, desi imi zisesem sa pastrez zambetul pentru maine, ca nu se stie, nu m-am abtinut :)
    O seara buna, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolutely beautiful photos! Sweet little doggy :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Cat este de dragalasi!
    Sa ai o saptamana perfecta draga mea!
    Pe bloggul meu ai un premiu de onorat :), felicitări !!!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea. Si tie o saptamana minunata!
      Maine se anunta zi cu soare. Voi pleca la ora 12 de la serviciu, sa profit si eu un pic de primavara, ca de miercuri vine iar toamna-iarna!
      Te pup

      Ștergere
  4. Cât este de frumos! Să-l mănânci, de drăgălaş ce este!
    Chiar azi am văzut la tv un film cu nişte căţeluşi exact ca acesta.
    Şi crinul este superb!

    O nouă săptămână cât mai frumoasă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi doresc tare mult un catelus.... poate anul viitor. Cat sunt de dragalasi! ai dreptate, iti vine sa-l mananci pe acest Bello. :-)
      O saptamana minunata, draga Alex!
      PS la mine ploua fara pauza si toate florile se trec mult mai repede...

      Ștergere
    2. Sunt sigur că te gândeşti demult la ce alegere vei face. Sunt atâtea feluri şi rase, unul mai frumos ca altul şi fiecare cu calităţile şi talentele lui. Abia aştept să ni-l prezinţi pe viitorul... Patrocle! :-)

      Ștergere
  5. Of.. ce s-ar potrivi Bello si cu pernele mele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) te cred! Si eu l-as fi oprit la mine.
      PS: in aceasta fotografie, Bello sta in porbagajul masinii - plin de perne, pentru ca micutul inca nu are echilibru, mai ales cand masina franeaza sau intra in curbe :-D

      Ștergere
  6. Pai chiar! Cum sa nu zambesti!
    E o frumusete de catel!;)
    Pop, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fericita esti tu ca ai un catelus!
      Te pup si eu. Zi faina!

      Ștergere
  7. Carmen draga, da ce cauti tu in spam?:)
    Te -am gasit! Eu chiar credeam ca esti un pic suparata....;(
    Caz rezolvat!
    Multumesc pt urari! Le-am vazut...:)
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Uf....uite asa se intampla, multe din comentarii mele sunt filtrate la spam, nu doar pe blogul tau ... nu stiu dece. Problema este ca daca nu sunt aprobate in timp uti, se sterg automat din acest folder :-(
      Te pup si eu.
      PS. Multumesc Minnie draga!

      Ștergere
  8. Doamne ce catel frumos,iti vine sa-l mananci!Si floarea la fel de frumoasa!
    O saptamana minunata va doresc,plina de zambete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o saptamâna vesela si colorata iti doresc deasemenea! :)

      Ștergere
  9. Ce bebe frumoooos! Sper ca a fost cuminte si a ros numai ce i s-a permis :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este tare cuminte :)) cat poate fi de cuminte un bebe de catel :)))
      Daca era dupa mine, numai in brate l-as fi tinut sa-i scarman blanita catifelata si sa-l pup pe botic :)

      Ștergere
  10. Hehe ! Un "bebelus" dragalas care se va face ditamai dulaul ! Stiu eu ce spun, am patit-o cu Kory ! Da' noi o iubim oricum, chiar daca e cat mine cand se ridica in doua labe ! :D
    Numai bine, Carmen !

    RăspundețiȘtergere