sâmbătă, 17 februarie 2018

Spagat în timp

[continuare la "O zi cu soare, o alta cu ceata si ninsoare"]
Astazi ne-am plimbat prin Salzburg. Vremea a fost ostila... a fost frig, umiditatea atmosferica a fost de 100% si zapada topita a fost mocirloasa. Noi trei însa nu ne-am lasat indimidati. Am batut centrul istoric dintr-un colt în altul - însa voi povesti ce am vazut si ce am facut într-o alta postare.
Aici doresc doar sa spun ca ultima oprire înainte de a urca în masina si de a ne intoarce la apartamentul de vacanta, a fost la un studio foto*). Cred ca daca nu ar fi fost asa de frig afara si daca noi nu am fi fost atât de obositi, nu l-as fi convins pe sotul meu sa intre aici ☺☺☺ Usa acestui foto-studio este magica... În momentul în care îi treci pragul, parasesti anul 2018 si pasesti în anul 1900!
☺Abracadabra, hex-hex, supercalifragilisticexpialidocious! ☺
Dintr-o data, lânga mine a aparut un respectabil ofiter din armata împaratului Franz Josef I al Austriei si la picioarele mele se gudura un "von Leo" ☺ Purta la gât o esarfa bleumarin.
M-am uitat în oglinda... Oare eu eram doamna aceea eleganta aranjata-gata pentru bal, ce îmi zâmbea de sub palaria enorma rosie?!☺☺ ☺

*) studioul Foto Nostalgic se gaseste la coltul scarilor ce coboara (sau urca ☺ noi ne-am oprit la coborâre) de la cetatea Hohensalzburg.

21 de comentarii:

  1. Super imagini! Chiar pregatiti de bal!
    Dar Leo este mult prea serios si cumintel! I-ai dat un bonus?

    Seara frumoasa, draga Carmen si o duminica de vis sa aveti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo era foarte obosit ☺ Când i-am spus sa stea cuminte, si-a fixat poponelul pe crinolima mea. Am inceput sa rad, ca nici capul nu mi-l puteam misca pentru ca-mi cadea palaria si sotul meu nu intelegea ce spun. Incercam sa-i spun printre hohote de râs sa-l traga pe Leo de pe crinolina, ca sa ma inrept in pozitia de fotografie ☺ Si micutul Leo sedea nevinovat si nu intelegea ce vrem de la el ☺☺☺
      Cat ne-am costumat, astepta o familie cu un baietel de 14 luni (exact varsta lui Leo) si micutul venea mereu spre Leo sa se joace cu el . Leo a fost cam stressat. Si obosit dupa cum ziceam ☺☺☺
      Te pup Suzana draga. Multumesc mult ♥
      Un weekend minunat iti doresc in continuare <3

      Ștergere
  2. Ce catel cuminte. Al meu m-a insotit azi la intins rufe pe intuneric. Tot e ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce varsta are catelusul tau? si cum il cheama? de ce nu ai spus nimic pana acum? :-) Abia astept amanunte :-*

      Ștergere
    2. Am doi, unul mare numit Blonda(5 ani), dar e retras si preferatul meu, unul mai mic si negru(2 ani), Negruta zis Taranul.
      Nu stau ei la poze,si nu prea am poze clare cu ei.

      Ștergere
    3. wow! doi prieteni patrupezi :-) Super!
      Ei cum sa nu stea la pozat?! Din 10 incercari, o poza tot este buna! ;-)

      Ștergere
  3. O amintire cu totul senzaționala plasată cu un mileniu în urmă! ��
    Sunteți fantastici toți trei, iar Leo sta ca o păpușica de pluș...A fost dresat de mic să și pozeze...��
    Zi minunata și drum bun!
    Îmbrățișări și pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o atitudine firească,dezinvoltă,încât chiar v-ați transpus în realitatea timpului din urmă cu un secol... (rectific)

      Ștergere
    2. Adevarul este ca fotografa isi cunoaste meseria perfect. Stie dintr-o privire cu ce a te imbrace, ce te avantajeaza, ce se potriveste. Si e atenta la cel mai kc detaliu. Cu copiii si animalele este zâna! Ii vrajeste la prima privire stie cum sa le atraga atentia si eventual sa le provoace un zambet.
      Studioulei e mereu plin! Nu e de mirare :-)
      Multumesc mult Gina draga. xoxo

      Ștergere
    3. hahaha, nici nu observam zeroul in plus daca nu ziceai tu ☺☺☺
      Pupici si imbratisari :-*

      Ștergere
  4. Ce fain! Super fotografii! Și par atât de reale, as bagă mâna-n foc ca sunt autentice!😍❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca am facut aceste fotografii - sunt intr-adevar o amintire haioasa.
      Eu mai am o fotografie facuta in acest foto-studio, acum cativa ani, eram cu mama si cu prietena ei din liceu - mamica blogaritei Diana Kundalini. E tare haioasa si acea fotografie!

      Ștergere
  5. incantatoare fotografie, chiar merita pastrata cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cea sepia atârna deja pe perete, am cumparat de la studio o rama potrivita (cu aspect antic). Cea color, vreau sa comand o rama ovala... Sa vedem ce gasim :-)

      Ștergere
  6. Voi chiar ati facut un salt in timp <3! Superba experienta. Ce frumoase sunt fotografiile (ambele variante).
    Si Dodo statea la fotografii - cand vedea aparatul si se prindea ca e rost de foto sau video era cel mai cumintel si dragalas (in fine avea si momente de rebeliune.. haha, mai ales cand era micut, asa ca Leo). Cu cei mici nu prea era in largul lui. Probabil pt ca atunci cand era el mititel l-a muscat o rotoweileritza de vreo 2 ori de acelasi picior.. si nu era deloc in largul lui cu cei mici.
    Totusi cu micul N a fost de la bun inceput in relatii foarte bune, daca ar fi fost dupa el (mine si Ralu) ar fi stat mult cu N si s-ar fi distrat. :). Imi amintesc ca dupa ce a plecat N, am fost intr-o excursie (singura de altfel) ana pe bran. Si era acolo la popas un baietel care semana cu N.. Cand l-a vazut ma tragea diserat, credea ca e el. :)

    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo este foarte prietenos, cu toate ca a avut si el cateva experiente neplacute cu catei agresivi si pusi pe harta. Leo insa ii priveste uimit, nu reactioneaza sarind la lupta ci pastreaza doar distanta, insa cu o mutrita dezamagita ☺☺☺
      Cum vede un catel, vrea la el. Cu unii continua sa se joace, cu altii face doar scurt cunostinta si imediat isi vede de drum mai departe ☺☺☺
      Despre copiii... ii accepta si ii lasa sa-i faca ce vor. Daca e dureros, se retrage, insa nu sare sa se apere. Primele experimente le-a facut cu nepotelele noastre. Emma si Greta. Greta abia putea sa mearga, avea un anisor iar Leo doar cateva luni. Ce joaca au tras toti trei. Emma conducea grupa si cei mici - Greta si Leo o urmareau si o imitau - sareau unde sarea ea, urcau pe unde urca ea ☺☺☺ A fost un deliciu sa ii urmarim. Dar trebuie sa spun ca daca cineva tipa, Leo incepe sa latre. Si de aici... copilul tipa mai tare, speriat si Leo latra deasemenea mai aprig ca si el e speriat ☺☺☺
      Fetele mele au amandoua parul lung si saten-blond. Asa cum spui tu, si Leo cand vedea la plimbare prin parc o tanara cu parul lung saten-blond, fugea la ea, crezand ca este Adela sau Raluca. Cand era mai mic il lasam liber, fara lesa. Acum de cand a crescut, nu mai are voie decat in lesa - asa e legea, ne executam :-)
      Multumesc mult Rux draga pentru frumoasele momente cu Dodo amintite aici.
      Te pup si iti doresc un start bun in noua saptamana :-*

      Ștergere
  7. Ce idee! Un fel de "ce-ar fi fost daca..." Ca tot ne imaginam noi cum ar fi fost sa traim prin alte epoci.

    RăspundețiȘtergere
  8. Suuuperbe aceste foto! :)
    Imi amintesc cand a adus mama o astfel de poza! :) Ne uitam, si ne uitam si stiam ca seamana cu cineva doamnele din imagine! :)) Ne-am distrat atunci de numa'-numa'! Si azi zambim cand vedem fotografia (pe care mama a inramat-o "adecvat epocii")
    Iti doresc sa ai zile fericite, Carmen draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca eu nu am inramat poza aceea cu mamica ta si a mea, dar o sa o fac acum si voi pune ambele fotografii pe casa scarilor, in arhiva de familie :-) Ce haios a fost atunci cu Cotofenele la Salzburg - am adunat ultimii banuti pe care-i aveam prin buzunare si ne-am facut poza! Una dintre ele a primit originalul - eu am varianta scannata, si asa mi-a si ramas, in varianta electronica. Dar acum... gata, a venit vremea sa atârne la loc de onoare pe perete :-)
      Pupici si îmbratisari de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  9. superba ideea! absolut superba!
    ma bucur mult alaturi de voi, sunteti oameni minunati, iar Leo este un scump!
    Vacanta voastra s-a incheiat minunat! Felicitari si multumiri.
    Te urmaresc cu drag :-*

    RăspundețiȘtergere