miercuri, 7 februarie 2018

Printre degete si dupa colt

Miercurea fara cuvinte - Apus de soare (Gardasee 2011, Thailanda 2018)

20 de comentarii:

  1. Vai cat sunt de frumoase!!! <3.
    Am cautat si eu prin amintiri dar dupa vreo ora aproape vedeam numai stelute verzi si noroc ca mi-am amintit de iesirea aceas cu Dodo. Era exact dupa apusul soarelui. In 10 minute asa cat ne-am pregatit sa iesim, asta am gasit afara. Haha!

    Cat de frumos se vede soarele in inimioara in prima poza!
    Si ce peisaj luxuriant in celelalte trei <3
    Deci asa se vad apusurile din acele parti ale lumii... ce frumos :D!!

    Happy WW!!! :*
    cu drag
    rux








    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prima fotografie a facut-o sotul meu - sunt mâinile mele în prim-plan ☺☺☺ Fotografia mi-e tare draga!
      Celalalte 3, le-a facut fiica mea saptamana aceasta - ea tocmai petrece vacanta în Thailanda. Astazi, dupa ce eu pregatisem postarea aceasta, Raluca mi-a trimis înca un apus de soare absolut superb, de pe insula Koh Phi Phi :-) Le voi prezenta poate mâine ♥
      Happy WW, Rux draga! :-*

      Ștergere
  2. A beautiful sunset series, I love the hand heart.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate surprinderi, absolut unice in secunda respectivă...
    Răsfăț deplin pentru suflet și ochi.
    Happy WW! ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodata nu ne saturam sa privim un apus de soare <3
      O sâmbata placuta, Gina draga :-*

      Ștergere
  4. Superb! Imi plac tare mult fotografiile cu "inimioare".
    In ultima foto pare desenat un Z, de ;a "zori de seara". :) Vacanta frumoasa dragei tale! <3
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim :-) se va intoarce acasa pe data de 14. Numaratoarea inversa a inceput.
      Pupici si imbratisari de la trio+2 pentru trio <3

      Ștergere
  5. incantatoare imagini, ma bucur ca pot comenta din nou :)
    inimioara ca in prima :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt! Prima e cu adevarat speciala dar si celelalte au ceva de compozitie japoneza!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apusul de soare ma fascineaza mereu... Este mereu altul :-)
      Un sfârsit de saptamana placut! <3

      Ștergere
  7. frumos ai prins momentele apusului de soare !!!
    foarte frumos !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. peste tot este la fel de frumos, dar parca la ma de apa, frumusetea apusului e dubla! :-)
      pupici <3

      Ștergere
  8. Apusul este fabulos. Unic si de necuprins.

    RăspundețiȘtergere