luni, 24 iunie 2013

Inspiratie de sezon


Un zâmbet sanatos, pentru o minunata zi de luni!  :)

12 comentarii:

  1. Niste inspiratie ce se numeste strugure am luat si eu.
    Zi faina!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. De zambetul tau sanatos si mare tare mi-a fost dor!!!
    Buna dimineata in prima zi de vacanta!(a mea:))

    Ciresele sunt rumene si in camara mea.Asteapta cuminti,cele care scapa de gurile noastre, sa fie asezate in borcane de compot sau de dulceata.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un inceput de saptamana cat mai frumos cu spor si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iau strugurii ca mi-e pofta rau de tot!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. O inspirație cu delicatese bine alese. O zi plăcută. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragalase sunt!
    Azi am cumparat si noi caise, sa ne saturam :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Simpatic aranjamentul!
    Pe aici ciresele au fost putine anul asta comparativ cu anii trecuti. Probabil pentru ca a fost frig si nu s-or fi facut, nu stiu. Alaturi de nectarine sunt fructele mele preferate.
    O zi minunata Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Zâmbetul ăsta merge în fiecare zi a săptămânii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ca ne-ai pus si niste codite de cirese sa ne facem un ceai diuretic!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cât sunt de apetisante! O încântare să le priveşti şi să le savurezi. Un anotimp cu atât de multe roade gustoase.
    O seară frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere