luni, 3 iunie 2013

Ciufuliti de ploi si vânt


Un start bun în noua saptamâna! :)

14 comentarii:

  1. Cat de frumos este la tine! Ai pana si maci! <3
    O saptamana minunata sa avem
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt ai mei, Rux draga :) Sunt pe strada... sunt ai celor ce-i privesc cu drag :))
      Te pup. O saptamâna minunata sa ai. Noapte buna! :)

      Ștergere
  2. Saracii! Si sunt asa de frumosi!
    Vreau si eu o samanta sau doua! :))
    pupici si raze de soare si caldura si.... sa vina vara si la tine!
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Vine ea si vremea frumoasa:). O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) perfect titlu!
    Dragii de ei, rezistă! şi sunt tare frumoşi!
    O săptămână cu spor şi vreme ceva mai bună!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. O saptamana minunat de pink! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Cat sunt de frumosi si acestia! Alt "model" decat ai mei.
    Observ ca sunt foarte multe varietati si toti sunt minunati. Eu ii ador.
    O saptamana plina de bucurii, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumosi sunt!
    Hai ca trebuie sa vina ea vara, cu soare si vreme frumoasa :)!
    Te pup! Saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Sunt frumoși și așa ciufuliți!
    Îți doresc o săptămână cu mult soare și căldură în suflet!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si pe aici saracutele floricele din fata blocului sunt la pamant, la propriu. :(

    RăspundețiȘtergere
  10. au fost ciufuliti bine, n-am ce zice! insa le sta tare bine asa :)
    seara faina!pop!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciufuliti, dar tot frumosi.
    Un inceput de saptamana frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Te rog frumos nu-mi aduce aminte de ploaie ca din cauza ei sunt racita :))

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu am vazut ieri pe tren cimpuri superbe de maci..minunat ador macii

    RăspundețiȘtergere