joi, 13 iunie 2013

O joi speciala!

Zilele trec si pauza Pandhorei s-a lungit deja în a patra saptamâna! Stiu ca este ocupata cu un proiect profesional amplu, la conducerea caruia se afla si înteleg ca întreaga energie o investeste acolo, pentru blog ne mai ramânând nimic... însa astazi vreau neaparat sa o aduc aici, în mijlocul prietenilor MfC care-i duc dorul si.... sa îi cântam împreuna LA MULTI ANI! Pentru ca astazi sarbatorim ziua de nastere a Pandhorei :)
Sa traiesti fericita, sa ai parte de sanatate si numai bucurii, draga mea draga! Astazi sa ploua cu trandafiri în calea ta! La multi ani!

Pingback participantilor MfC (24/2013): NinuGianinaStelianaAnaMellyBlind Love (Elly)Irinainadupaora25LeoviMaryminiCalatoriiFairytaleSlabesc dupa nasterePitici, dar VoiniciPiticii VoiniciiM worldSpunsieuSimonaXaara NovackKARMAPOLICEalbert.florentinundoiblogsilviaPrintre NoriaddictedCălinHAgenda utilaanastasiaRolling IdeasCristiClaudiaOFZAlinaELENAJust WordNimaVulturestiPetala CalatoarePrepelite salbaticeGospodaruldordefemeieDaurelManuKadiaJurnal de SotiAndreeaGIulisaLumea lui AlexandruLiviu BimbeaCopilul in orasgeaninaSoriNfosileMinnieLeoviRux (Copilarim).

14 comentarii:

  1. Mă alătur urărilor tale ,din toată inima !
    La mulți ani Pandhoraa,multă sănătate și numai fericire !

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi aaaaani!!! Frumosi si sanatosi :D!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi ani fericiti!te pup si pe tine si pe Pandhora! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, gemenei mele! Sa fie sanatoasa si fericita!
    Asteptam sa se intoarca!
    Pop,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă alătur şi eu frumoasei tale urări! La mulţi ani, dragă Pandhora! Multă sănătate şi fericire!

    Felicitări pentru gândul tău bun, dragă Carmen. Să ai o zi cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, draga Pandhora! >:D<

    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani plini de bucurii, Pandhora!
    Fă o pauză de lucru pentru o felie de tort :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, si eu am mai trecut pe la ea si e tot liniste....
    Ma bucur mult ca ne-ai adus in atentie evenimentul.
    La multi ani Pandhorei! Cu multa sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  9. draga mea draga de o mie de ori draga,uite cum ma faci tu sa am acum un nod in gat...sunt foarte emotionata...multumesc mult pentru flori,pentru urari dar mai ales pentru ca m-ai pastrat aici aproape de tine,de prietenii nostri si de rubrica draga noua,MFC :)
    chiar daca doar virtual va rog sa ciocniti cu mine un pahar de sampanie,multumesc pentru urari si ganduri bune,va imbratisez cu tot dragul >:D<
    ahhh...uitasem...avem si tort de ciocolata,virtual si el dar...mmmm....
    va imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani Pandhora, si te asteptam sa revii! Multa sanatate si putere de munca!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani si din partea mea Pandorei!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. La Multi Ani Pandhorei! Imi lipseste mult si o astept cu drag sa se intoarca!
    Frumoasa intiativa draga Carmen si multumiri!

    RăspundețiȘtergere