sâmbătă, 29 iunie 2013

Invitatie la cafea

pentru rubrica Happy Weekend (Blind Love - Elly )
O secretara blonda în prima zi de lucru primeste sarcina de a face cafea biroului Personal.
Cum nu a facut niciodata cafea, se duce la restaurantul de vis-a-vis cu un termos în mâna:
- D-le chelner, intra în acest termos sase cafele?
- Da, domnisoara, intra si mai multe, zice chelnerul.
- Vai ce bine e!!! M-ati salvat! Faceti sase cafele atunci. Doua cu zahar, doua fara si doua cappuccino.

Cafea de criza: Se ia o boaba de cafea, se leaga cu o ata si se scufunda de 2-3 ori în ceasca cu apa fierbinte. La fiecare 3 cafele se schimba ata...

Ion intra într-un bar si cere o cafea. Când i se aduce cafeaua, vede în ceasca un fir de par:
- Domnule chelner, în cafeaua mea este un fir de par!!!
- Si ce va asteptati sa gasiti în cafea la doar 2 lei, o peruca??!

Un politist vede un automat, se apropie de el si baga o fisa. Deodata, apare un pahar si incepe sa curga cafea. Politistul ia paharul, il bea si mai baga o fisa. Din nou apare un pahar, se umple cu cafea. Mai introduce el cateva monede si bea cafeaua, dar în spatele lui e coada. La un moment dat, o voce din multime il întreaba pe politist:
- Domnule politist, ne lasati si pe noi sa bem o cafea, ca de o ora stam la coada?
-Auzi , tie iti este ciuda ca eu cistig, nu-i asa?! Te roade invidia!

Plutonierul Controlescu, la restaurant:
- Ospătar, ţi-am cerut cafea sau ceai?
- Dar ce gust are, domnule?
- De gaz…
- Atunci e cafea, ceaiul are gust de terebentină…

In toiul noptii se aud zgomote. Sotia se scoala, merge si se uita în bucataria din curte.
- Scoala barbate, un hot maninca prajitura pregatita de mine!
- Pe cine sa anunt? Politia sau salvarea?
SA AVETI UN SFÂRSIT DE SAPTAMÂNA MINUNAT!

13 comentarii:

  1. Foarte amuzante glumitele! Ar fi trebuit sa le savurez maine dimineata la cafea ;), dar uite ca le-am savurat mai devreme.
    Un weekend minunat si insorit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai conteaza ca rad de ceva vreme singura citind niste mailuri.Continui la tine pe blog.Bune... si noi pentru mine.Concediu placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Tot mai bun e ce isi face omul cu mana lui!
    Eu am venit mai invitatie si am adus si cafea...:).
    Weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am adulmecat mirosul de cafea şi am venit aici unde am dat şi peste cafea şi peste bancuri amuzante :)

    RăspundețiȘtergere
  5. de weekend am trecut pe la tine la o cafea :)
    HW

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha, ha! Sunt grozave toate, dar primul, cel cu secretara, este mortal!

    Vacanţă frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Amuzante bancuri!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu refuz invitatia, chiar daca e dupa pranz. E perfecta o cafea servita astfel. Arata minunat!
    Of, bine ca nu ma aflu la acel automat de cafea. Cu siguranta ar fi inceput sa ma roada invidia ;) :)
    Un sfasit de saptamana la fel, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancurile ca bancurile, dar serviciul pe care ne-ai servit cafeaua si prajitura m-a vrajit! Am marit fotografia de vreo 5 ori si nu ma saturam! Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  10. Amuzante glume!
    Duminică așa cum îti dorești!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cafeua ta arata excelent chiar daca e obtinuta atat de ciudat :))
    Nu mai sunt demult bautor de cafea, am sa accept o cana de ceai :))

    RăspundețiȘtergere
  12. S-a nimerit sa le savurez la prima cafea a zilei; oricum, sunt potrivite si in alte momente.
    O duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  13. Cafea ...bancuri cu cafea .... bune de savurat la o ceasca de ciocolata calda penrtu mine :P.....O duminica faina, Carmen!

    RăspundețiȘtergere